Négyüteműzik? Ezt a fogalmat nem hallottam még. Mit takar ez? Egyébként gyanakodtam a kipufogóra, de kézzel úgy érzem rendesen dolgozza kifelé a füstöt, lehet hogy attól még el lehet rakodva?
Korrekt. Egy szerviz cserélje is, ne kísérletezzen, de ha magamnak csinálom, és nem fúj ki, nincs szétcsesződve, akkor felesleges cserélni minden alkalommal ez nem hengerfej tömítés, ahol indokolt lenne.
Nyilván nem egy drága dolog (ha nem eredeti Hondát veszek ), de amikor nincs otthon, el kell menni, megrendelni, idő, mászkálás, akkor szarok bele, és visszarakom.
Mondjuk abban igazad van, hogy én azért csak vettem volna, mert ha nem most, akkor legközelebb tuti jó lesz, hogy van.
Akkor kipufogo tele van.
Ha felujitas utan minden jo, es megse jo, akkor 2T bel ez eleg tipikus szokott lenni. Talan "negyutemuzik"is? Minden masodik fordulatnal van eges.
Nem , talán 20 km/h sebességet keserves el lehet vele érni, ennyi. Ha álló helyzetben max gázon el akarsz indulni akkor erőlködik és pár másodperc múlva bele fullad
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. Adott egy yamaha mint robogó. A tünet a következő a motor frissen lett furva, új dugó stb. Minden ahogy kell, viszont a motornak ennek ellenére jártányi ereje sincs, szinte alig lehet vele elindulni. Főtengely szimeringre gyanakodtam de sztem nem az ( féktisztítót fújtam oda és alapjáraton nem történt változás), hidegen melegen első rúgás indul, egyenletes alapjárat van, állványon pörög, de ha rá ülsz akkor mintha egy traktor pótot kötnél utána olyan erőlködéssel indul meg. Lehetséges hiba okokat előre is köszönöm!
Már mindegy is, a boltba már vissza nem megyek ez ügyben, tavasszal ha kifúj, akkor mindenképpen.
Persze a felújítást a motor végén kezdtem, szép lassan haladok előre, ha előre érek a télen valamikor, azért lehet, hogy veszek egyet. Pontosabban egy párat.
Nem vettem le, nem is forgattam. A leömlő a motor alá fordul (ER-6), és a csonk túlságosan "felfelé" mutatott, nem tudtam a dobot ráhúzni. Fellazítottam a leömlőt, a csonknál kb 2 mm-t mozdult síkban lefelé, a leömlő dob felőli vége meg mondjuk 4-5 mm-t. Ennyi az egész.
Maradjunk annyiban, hogy minden alkalommal, mikor leveszed a leömlőt, új tűzkarikát illik, és a szerelési manualok szerint kell is cserélni. Az az eladó meg inkább adjon el, ahhoz ért. Vagy inkább ezek szerint ahhoz sem, mert nem adott el, pedig kellett volna.
Elmentem a boltba, de azt mondta az eladó, ne kapkodjam el, ha kifúj, akkor cseréljem.
felrakom a dobot, elindítom a motort, egyből ki fog derülni.
Azt nem tudom megmondani, hogy mikor feszül a leömlő, mert a gyári helyett egy sportdob volt fenn, MOST van rajta gyári, elvileg most nem fog feszülni, mert én a gyáriban jobban bízom. Arra gondolok, hogy az előző tulaj a sportdob nem túl pontos méretei miatt hozzáigazította a leömlő elhelyezkedését a sportdobhoz, és most fog visszakerülni oda, ahová a mérnökök a gyárban gondolták.
Egy új tűzkarika sokat segít ilyen esetben, főleg a tiszta réz, ami hasonló felépítésű mint a gyertya réz tömítése, az az első meghúzásnál összenyomódik. Ebben az esetben ha a feszülő leömlő nem is illeszkedik 100% pontosan a hengerhez, a kis játékot jó eséllyel kitöltené. A klingerit(vagy mi faxom, mind1) betétes, 2 oldalt lemez borítású tűzkarikák alapesetben szintén megfelelőek, de ez esetben nem annyira nyerők.
Kilazítottam, jó lett.
A dob felfogatócsavarját elmértem, holnap veszek újat, de arra leszek kiváncsi, hogy így, amikor nagyon kicsit más helyzetben lesz visszahúzatva a hengerhez a csonk, akkor is jól tömít-e a tűzkarika.
Nyilván nem egy drága dolog (ha nem eredeti Hondát veszek ), de amikor nincs otthon, el kell menni, megrendelni, idő, mászkálás, akkor szarok bele, és visszarakom.
Mondjuk abban igazad van, hogy én azért csak vettem volna, mert ha nem most, akkor legközelebb tuti jó lesz, hogy van.
Ha felujitas utan minden jo, es megse jo, akkor 2T bel ez eleg tipikus szokott lenni. Talan "negyutemuzik"is? Minden masodik fordulatnal van eges.
Ha nem akkorva szokasos karbi ellenorzes. Benzinszint, fuvoka meret es tisztasag, tu pozicio, tolattyu meddig megy fel, kap eleg benzint.
Szerintem tul nehez van benne.
Masik kerdes. A motoralkatresz.eu honnan veszi a total mas rendszeru cikkszamokat?
Persze a felújítást a motor végén kezdtem, szép lassan haladok előre, ha előre érek a télen valamikor, azért lehet, hogy veszek egyet. Pontosabban egy párat.
felrakom a dobot, elindítom a motort, egyből ki fog derülni.
Azt nem tudom megmondani, hogy mikor feszül a leömlő, mert a gyári helyett egy sportdob volt fenn, MOST van rajta gyári, elvileg most nem fog feszülni, mert én a gyáriban jobban bízom. Arra gondolok, hogy az előző tulaj a sportdob nem túl pontos méretei miatt hozzáigazította a leömlő elhelyezkedését a sportdobhoz, és most fog visszakerülni oda, ahová a mérnökök a gyárban gondolták.
A dob felfogatócsavarját elmértem, holnap veszek újat, de arra leszek kiváncsi, hogy így, amikor nagyon kicsit más helyzetben lesz visszahúzatva a hengerhez a csonk, akkor is jól tömít-e a tűzkarika.