attól függ milyen a leömlő
van ahol csak rá van dugva és egy különálló lemezdarab szorítja rá a csonkot a hengerhez, szóval nincs a 2 elem összehegesztve
kilazítasz minden csavart és megpróbálod összehozni
Megint kérdeznék a nálam szerelésben jártasabb uraktól.
Amit vettem motor, egy sportdob volt. Levettem, mert nekem túl hangos volt, vettem egy bontott gyárit. Megpróbáltam felrakni, és azt tapasztaltam, hogy ha a dobot ráhúzom a 2 in1 csonkra, akkor feszül az egész, illetve a felfogatási pontokon a csavarok lyukjai nem is nagyon passzolnak.
A kérdésem az lenne, hogy elvileg ha fellazítom a hengeren a tőcsavarokat, pontosabban az anyákat, akkor lehet egy nagyon kicsit a csonk helyzetén változtatni, vagy az csak egyféle helyzetben állhat?
Nekem is kevésnek tűnik,de volt már meglepetésben részem valami dígó robogánynál 6.5-öt mértem és elmentem egy közeli robogó javító céghez ahol közölték,hogy boldog ember vagyok.Ennél a típusnál ez k..va jó.Mindegy vettem rá új hengerfejet és majdnem 7 bar lett.
Ó Te szegény, Kínai robogót vettél??! Iratkozz be a motorszerelő iskolába, mert majd most megtanulod miképpen működik egy olyan robogó! De gondolom jó olcsó volt!
Hali!
Valaki megtudja mondani kínai 50-es 4ütemű robogón a kompresszió értékét?
Én 5 bárt mértem azt kevésnek találom,hidegen nem indul.Szívató,szelephézag oké!
a FBG-106 úszóház tömítés nincs benne , pedig rendelhető. A CAB-H17 karbihoz jóval kevesebb motort ad meg, mint más forgalmazók. De igazán részletes (eredeti katalógust) nem találok (vagy eddig nem akadtam rá..)
Tegnap meg megneztem a Louis olda lan a karbi felujito szetteket. Nincs Cbf600-hoz. Kenytelen leszek megnezni a gyari es a tourmax kataligust, hogy melyik kompatibilis vele.
Na nem hagyott nyugodni kiszámoltam ezt a patent szemes dolgot.
Méghozzá a híres, isten típusú GSXR k5-re, mert ugye mindenki tudja hogy az a legjobb, leggyorsabb, meg úgy általában mindenben a legjobb
Szóval ennek a motornak a gyári végsebességén 4340 1/min fordulatszámmal pörög a kislánckerék.
Ezen a fordulaton grammonként kb. 10Newton (~1kg) erő ébred, ami már elég komoly.
Na most bármilyen fura, de nem találtam neten hogy mekkora a tömege a zégernek, illetve egy rohadt 530-as 17T-s lánckerék átmérőt sem, szóval csak becsültem ezeket, de túl nagy eltérés nem lehet.
Ugyan akkor a DID patentszem szétnyitásához egészen biztos nagyobb erő kell mint 10N
A gsxr 1100 topicban Viktor irta (nem olyan régi, biztos megtalálod), hogy neki ha jól emlékszem, mind a kuplung, mind a porlasztó, és lehet a benzincsap felújításnál erdménytelen volt a beavatkozás a turmaxot használva...én a Louis-os Saito-val eddig nem szereztem rossz tapasztalatot.
Azért nekem még nem volt ilyen gondom normális műszaki boltban vásárolva.
Olyan viszont volt, hogy a Zichy utcában a marék benzincsap tömítő gumiból egy sem bírta a benzint
Aztán műszaki gumi boltban szereztem benzinálló vitont, és azóta is az van az MZ-ben. Semmi baja.
van ahol csak rá van dugva és egy különálló lemezdarab szorítja rá a csonkot a hengerhez, szóval nincs a 2 elem összehegesztve
kilazítasz minden csavart és megpróbálod összehozni