Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

attól függ milyen a leömlő
van ahol csak rá van dugva és egy különálló lemezdarab szorítja rá a csonkot a hengerhez, szóval nincs a 2 elem összehegesztve
kilazítasz minden csavart és megpróbálod összehozni
Megint kérdeznék a nálam szerelésben jártasabb uraktól.
Amit vettem motor, egy sportdob volt. Levettem, mert nekem túl hangos volt, vettem egy bontott gyárit. Megpróbáltam felrakni, és azt tapasztaltam, hogy ha a dobot ráhúzom a 2 in1 csonkra, akkor feszül az egész, illetve a felfogatási pontokon a csavarok lyukjai nem is nagyon passzolnak.
A kérdésem az lenne, hogy elvileg ha fellazítom a hengeren a tőcsavarokat, pontosabban az anyákat, akkor lehet egy nagyon kicsit a csonk helyzetén változtatni, vagy az csak egyféle helyzetben állhat?

Köszi a választ.
Mindegy,holnap veszek bele új dugószettet.
Részvétem!!
Dehogy,szomszéd hölgynek javítom.
Nekem is kevésnek tűnik,de volt már meglepetésben részem valami dígó robogánynál 6.5-öt mértem és elmentem egy közeli robogó javító céghez ahol közölték,hogy boldog ember vagyok.Ennél a típusnál ez k..va jó.Mindegy vettem rá új hengerfejet és majdnem 7 bar lett.
5 bar-nak jó esetben a dugattyúgyűrűk nélkül is meg kellene lenni!!
a legkevesebb amit mértem 4 üteműn az 6 bar végnyomás volt, ennyivel még beindult, és ment is , igaz elég szarul
Ó Te szegény, Kínai robogót vettél??! Iratkozz be a motorszerelő iskolába, mert majd most megtanulod miképpen működik egy olyan robogó! De gondolom jó olcsó volt!
Kínai nem kínai, de az kevésnek tűnik.
Hali!
Valaki megtudja mondani kínai 50-es 4ütemű robogón a kompresszió értékét?
Én 5 bárt mértem azt kevésnek találom,hidegen nem indul.Szívató,szelephézag oké!
És még ami furcsa, hogy CAB H17 és pl Tourmax 051-211 hivatkozások (ez nem biztos, hogy ugyan az) egyaránt léteznek különböző katalógusokban....
Csak egy érdekesség.

Ez egy tourmax katalógus (nem tudom mikori) ftp://ftp.intercars.com.pl/_KA...

a FBG-106 úszóház tömítés nincs benne , pedig rendelhető. A CAB-H17 karbihoz jóval kevesebb motort ad meg, mint más forgalmazók. De igazán részletes (eredeti katalógust) nem találok (vagy eddig nem akadtam rá..)
Meg gondolom ingyenfree!
Köszi,

kinaiból csak olyat veszek, ami az E1, E2, E4 és E11 szabványnak is megfelel, mert azok a jók.
Kínaiból találtam az ebay-en 3000ért is, membránt is meg fúvókákat is.
Ráírták hogy hájg performanc, szóval biztos jó lesz
Tegnap meg megneztem a Louis olda lan a karbi felujito szetteket. Nincs Cbf600-hoz. Kenytelen leszek megnezni a gyari es a tourmax kataligust, hogy melyik kompatibilis vele.
Na nem hagyott nyugodni kiszámoltam ezt a patent szemes dolgot.
Méghozzá a híres, isten típusú GSXR k5-re, mert ugye mindenki tudja hogy az a legjobb, leggyorsabb, meg úgy általában mindenben a legjobb

Szóval ennek a motornak a gyári végsebességén 4340 1/min fordulatszámmal pörög a kislánckerék.
Ezen a fordulaton grammonként kb. 10Newton (~1kg) erő ébred, ami már elég komoly.

Na most bármilyen fura, de nem találtam neten hogy mekkora a tömege a zégernek, illetve egy rohadt 530-as 17T-s lánckerék átmérőt sem, szóval csak becsültem ezeket, de túl nagy eltérés nem lehet.
Ugyan akkor a DID patentszem szétnyitásához egészen biztos nagyobb erő kell mint 10N
Koszi, megtalaltam
Nekem is volt ilyenem,de én biztonság kedvéért 0.8-as CO huzallal keresztbe átkötöttem.
A gsxr 1100 topicban Viktor irta (nem olyan régi, biztos megtalálod), hogy neki ha jól emlékszem, mind a kuplung, mind a porlasztó, és lehet a benzincsap felújításnál erdménytelen volt a beavatkozás a turmaxot használva...én a Louis-os Saito-val eddig nem szereztem rossz tapasztalatot.
Azért nekem még nem volt ilyen gondom normális műszaki boltban vásárolva.
Olyan viszont volt, hogy a Zichy utcában a marék benzincsap tömítő gumiból egy sem bírta a benzint
Aztán műszaki gumi boltban szereztem benzinálló vitont, és azóta is az van az MZ-ben. Semmi baja.
Na azt lenne jo tudni, hogy az(ok) miert szidjak a tourmaxot. Es melyik termeket
Ezért szeretünk Lackó!