Annyit azért igen, hogy ez az egy nem bírta a melegítést, az összes többi meg igen. Szóval ebből a szempontból biztos hogy egy kalap szar mindenhez képest. És hát ugye hasonló hőterhelés éri pl a dugattyú gyűrűknél is. Azért csak xadomazózzon aki akar még (re)vitalizálhatnak is, nekem nem fáj. Csak nehéz észérvekkel magyarázni ahasználatát.
jaso dh1. ez dizel autokba valo olaj. ami neked kell az jaso ma, vagy jaso ma2. mindig a motorod gepkonyve alapjan valassz olajat! itt a kuplunggal is baj lehet, de a legnagyobb problema, hogy az autoolajokban nincs "extreme pressure" adalek, ami a motorkerekparok valtojat vedene. ha egy ilyen olajjal hasznalsz egy motort, a valtofogaskerekek az EP adalek nelkul nagyon rovid idon belul tonkre fognak menni.
Legjobb tudomásom szerint autóba való olajat nem rakunk motorba mert hazavágja a kuplungot pikk-pakk csúszni fog. Ha nem így van majd jól kijavítanak. De én tuti nem rakom bele. Van ebből a márkából is kifejezetten motorba való!
Fotengelyt felso holtpontra kell forgatni, az ontvenyben alul van egy furat a fotengely rogzitesere, es a fotengelyen az egyik sonkaban van a masik furat. A fotengelyt igy tudod rogziteni egy csavarral pozicioba. Ezutan ossze tudod rakni jelre.
Köszi! Erre jutottam én is,mivel ezen már van a pneu powernak is furatEsetleg balansz tengely ügyben tudnál segíteni? A tengely végén van jelölés és a fogaskerekeken is ez tiszta,viszont a főtengelyen nincs semmi.Sajnos teljesen ilyen blokkhoz való könyvet nem találtam,hiába 123 az is de kicsit más.Ez még a régebbi tipus itt anya rögzíti a főtengelyre a fogaskereket.Ha jól olvastam akkor alul van egy pozicionáló furat a főtengelyhez. A balansztengelyre jelre rakom majd egymáshoz képest is összeforgatom és úgy rakom rá a rögzített főtengelyre a fogaskerekeket? Köszi előre is a segítséget!
Na, ők hívtak fel, hogy csak öt van egy csomagban, pedig rendelni tudtam egyet is. :( Tökjó, hogy rajzokból lehet válogatni alkatrészt. Kösz, hogy segítesz, próbálok még bontóknak írogatni, már ha foglalkoznak ilyen apróságokkal. Úgy látom ezen az oldalon csak egy bontó van fent de az nagyon. :)
Sziasztok! Tudja-e valaki, hogy hol lehet szerezni 1db szelepszár éket? Csak ötösével árulják a neten. Szívesen fizetek érte de a hatezret sokallom azért, hogy négyet eldobjak. Voltam motorfelújítós-hengerfejes műhelyekben de semmi. Yamaha tdm 850. Kösz: Zoli.
Idokozben megtalaltam a rotax 123 henger adatait. Kiderult hogy a gilardoni 1 es henger a rotax 123, a gilardoni 2 a rotax 122. Tehat a tieden most 122 henger van, es az adatok, amiket megadtam, azok a te jelenlegi hengeredre vonatkoznak.
na most újat mondtál, mert úgy tudtam mindegyik gyárilag nikasilos a pc40 kapcsán rémlett egy horror videó a leváló nikasil rétegről ezek szerint az már újra volt rakva nikasillal, vagy csak keverem.
http://youtu.be/KjI3vDO8faE
Szerintetek, ez az olaj belerakható Motorkerékpárba?? Taschner MESTER szerint igen.
https://xado.hu/webshop/olajok...
https://www.motorcyclesparepar...
Ha eladod a jelenlegit es hozzateszel 200at akkor kapsz egy 250est.