Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Valaki tud segíteni. Adott egy derbi variant sport2t 2016 os benne van a gyári fojtás de hol? Már mindenki mondott minden a karbibol a fojtás azt avkis lemez darabot ami jukacsos kivettük, a távtartot levettük a kipufogón a gumicsövet elkötöttük jo ez így. Segitsetek please :)
Tárcsa csere lesz a megoldás...2 éve nálam is ugyan ez volt a jelenség.
A teloszar gyanu teljesen rossz vonal, tobb motoron kulon teloszarban van a huzo es nyomofokozati csillapitas. A villahid amugy is osszefogja, teljesen mindegy, milyen az egyik oldalon es milyen a masik oldalon barmi.
Esetleg tudsz benne segíteni? Mert amit kaptam az valójában egy sokkal újabb típus.Hidd el nagyon sokat kerestem rotax 123 blokkos rx-hez manualt de hiába.Sima karbantartásit találtam.A blokkoz találtam,bár az sem totál ugyan az de a fontos részek stimmelnek.Szinte minden infót úgy legózok össze hozzá,gondoltam megkérdezem itt is hátha esetleg valakinek volt ilyen vagy csinált már ilyen motort.
Köszönöm, első lépésként az indikátorórát megpróbálom. Nekem olyan tippem is van(volt), hogy a két teleszkópszár közül az egyik nem jó, fékezéskor egyik oldalon nagyobb a nyomóerő, másikon meg nincs...
A tarcsa ut valoszinuleg, attol fuggetlenul, hogy meg a fofekhengeren nem erzed. A tarcsa nem csak radialisan tud utni, hanem axialisan. Talalkoztam ilyennel utangyartott tarcsanal, nem kozpontos volt a tarcsa, ettol is ugyanilyen erzest kelt a fek. A kagylos kopas pedig siman a gumi mintazatatol van. Motoron abbol semmit nem allapitasz meg.
Nem feltétlenül.
Felemeled az első kereket, felraksz a tárcsára egy indikátor órát, és megforgatod.
Ha üt akkor azonnal látszik.
De a kritikus mértékű ütés szemmel is látható, ha közel teszel valamit fixen a tárcsához és ha szemmel látod hogy változik a hézag akkor az kuka.
Viszont ilyen pumpálást tud a szennyezett tárcsától is, vagy ha a felni, gumi sérült.
Telótól önmagában nem lüktet a fék.
Ha szar a teló csillapítása azért az észre lehet venni szerintem.
Köszi a választ. Ha féktárcsa lenne,akkor nem kellene éreznem a fékkaron is?
A kagylós kopás igen, a teleszkóptól van/lehet.
A pumpálós fékezés pedig lehet attól is, hogy megnyomták a féktárcsát gumicserekor.
Üdv! Duplatárcsafékes motoromon pumpálós érzéssel fog az első fék. Nem a fékkart pumpálja, hanem a lassulás során érezhető ez, főleg kis sebességnél. A féktárcsák egyenletesen kopnak, nem csak az egyik oldalon fog a fék. Tavaly műszakin cserélnem kellett az első gumit, mert kagylósra volt kopva. Kérdésem, hogy szerintetek lehet valamelyik első teleszkóp a ludas?
SERVICE MANUAL
Foleg, hogy megirtam neki itt a mennyiseget a tavolsagot es meg is kiszonte.
fűrészlapod sincs?
Igy tanàcstalanul ugy kezdenèm a helyedben hogy szètszedem ès megnèzem mindkettőben jelenleg mennyi olaj van, amelyikben a több van az nyert, ha mindkettőben ugyanannyi van akkor az a tutti, annyit fogok èn is beletenni...... ha semmi nincs benne, akkor a net en nèzz egy szervizt hivd fel ès kèrdezz meg egy szerelőt........ mert mire itt reagàl valaki addigra Tèl lesz megint.....
Ha nincs velük gond működés közben és nincsenek elhasználódva sem - ezek látszólag teljesen épek a testelektródák sem fogytak meg - én a helyedben megtisztítanám és mennének vissza, de évente azért ránéznék.
Köszönöm!A szétszedése bonyolult lehet? Találtam egy ilyen videót,szintén marzo teleszkóp és ez így nem tűnik bonyolultnak... http://youtu.be/UZ6UioLwTes;fbclid=IwAR07XZCCDf9K5S2Q8qXhX2R_8UfCIlmIpsJTARW2cB0DUAYoLjbZOfl2YJ4
3 év 30k km. Szelephezagokat most néztem, mind fasza. Tehát durván 2-3 ev múlva lesz esedékes a következő hézag ellenőrzés. Ránézésre a gyertyáknak semmi bajuk. Kérdés, hogy kibirnak-e meg 2-3 evet
meg mindig nem vagyunk okosabbak. Ha a 30.000 km 5 év alatt tetted bele akkor a várható kb 18.000 km 3 év múlva lesz meg. Addig meg még lehet szét kell bontani pl szelephézag ellenőrzés miatt...
Nem, nincs, csak épp szelephezagokat ellenőrzök és...lehet, hogy kicserélem... egyhamar nem fogok hozzányúlni, elég sok mindent le kell bontani , hogy a gyertyát ki lehessen venni...Jó, a hűtőt a leömlők miatt vettem le, mert fel akarom polírozni őket, nem a legszebbek már.
Őszintén? Fogalmam sincs. Egyik motorgyártó adott gyertya tipusra 12 ekm után ir elő cserét, a másik motorgyártó ugyanarra a gyertyára (másik motorról beszélünk de ugyanolyan gyertyáról) 18ezret. Nézd meg a könyvét, hogy mit ir róla?

Ez kb olyan mint az olajcsere. Van aki féltávon cseréli van aki csak a km-t figyeli az éveket nem. Miért van vele gond?
Üdv urak!
Ki, mit gondol ezekrol a gyertyákról?
30ezer általam beletett kilométer után kell ezeket cserélni?
400 ccm és/vagy 150 mm.
ű
Amilyet akarsz. Kemény vagy puha legyen?

https://www.manualslib.com/man...
Sziasztok!

Egy 92-93 körüli Aprilia Rx 125 első teleszkópjában kellene szimeringet cserélnem.Tudnátok segíteni milyen és mennyi olaj kell bele száranként? Előre is köszönöm!