A szívócsonk gumi nekem is elég repedezett de közvetlen a szívó csatornába fújtunk hidegindítót és semmi. Kompresszió elég jó van benne mert alig lehet rúgni dekó nélkül. Én ezért gondolok szikra bajra.
ja és szikra nekem se volt valami vastag , mégis indult mindig....
még egy ötlet:...a Ktm-nél a szívócsonk volt kirepedezve , és az sem indult többet , csak csere után ...nem is pöffent néha.néha sem...csak megállt és kész....
Második nagy nekifutásra meg is van. :]
Annyit variáltam még, hogy tettem a két problémás csatlakozás alá egy-egy bilincset, hogy ne kelljen a kiput kocogtatni.
Valamikor a nyár végén lesz a műszaki, addig csak kiötlöm, hogy teszem majd vissza.. :P
sziasztok kis segitséget kérnék
japán vas(Gpz 900 R)
tünetek
iszonyú büdös ,csipi a szemem a füst(bár nem füstöl láthatoan)
jol gondolom hogy sokat kap?
de miböl?
pilot csavarokon tekerjek ?
de merre,?
3gyertya kormos,egy patika.
karbi felujitva,uj fuvokák,tüszelepek(fészek nem cserélhetö)
memránok jok
2napig volt nyomásprobán,nem folyik be egyik sem
uszószintek szintek tökéletesek
lehet hogy csak egy szinkron kell neki?
de akkor mitöl iszonyu büdös?
a másikkal 3 honapig jártam szimnkronizálatlanul,mégse volt semmi szaga a kipufogonak(csak a szokásos)
elözö karbival nem volt ez a jelenség,ott mind a négy gyertya tökéletes volt.
a szivatok közül tört el 2. ,természetesen a 2. belsö....a kisvég pattant le roluk amit kihuz a rudazat.
CDI gyújtásnál a töltő tekercs ha zárlatos akkor kevesebb feszültségét tölt a kondenzátorba így az energia kisebb ami a trafón kisül. Normál esetben több száz volt is lehet a tekercsen széthúzott csatlakozónál. Minden motor más így a saját adatait kell nézned.
A jeladó tekercs ha működik akkor van szikra mivel az gyújtja be a tirisztort.
Aksi, test jó. A jeladó elvileg jó azt mondja aki próbálkozik vele, azt hiszem 100 ohm-ot mért. Közvetlen a szívócsatornába hidegindítóval sem csinál semmit. Ha törött is a szeleprugó azért csak pöffenne valamennyit vagy nem jól gondolom? Alapjárat közeli állapotban állt le egyik pillanatról a másikra. az ék sincs elnyírva a lendkeréknél.
Nekem a fh jeladó ment el vadászni
Mérj rá
Sajnos a husky csak egyben adja a tekercsel de a korabeli exc gépeken is ugyanolyan a jeladó és át lehet mókolni
Nekem annó a husabergen eltört a kipuffogó szelep rugó, de a helyén maradt minden , s ránézésre nem látszódott semmi...
szelephézag mérésnél derült ki....
emiatt nem indult...
Heló! Egy Husqvarna te 450-ről lenne szó egyszer csak leállt azóta nem indul. Mechanikus baja nincs a motornak. Nem tudom mekkora szikrát kell adnia, de ránézésre nem valami nagy. Gyertyacsere, cdi csere megvolt és nincs javulás. Meg sem pöffen hidegindítóra sem.
Egy kis segítséget szeretnék kérni:
Tud esetleg valaki valami praktikát össze'rohadt' kipufogóelemek szétválasztásához? (a leömlők és a dobok összekötő csöveit kéne széthúzni)
Nem mennék emiatt szervizbe, ha nem muszáj, a 4 leömlőből kettő már szépen lelazult, de a hátsó hengereké nem enged egyelőre.
Minden csavar/bilincs leoldva, kocogtatás, mocorgatás, WD40 volt meg eddig.
Gondoltam még melegítésre is esetleg..
Ötletek?
Köszönöm előre is!
még egy ötlet:...a Ktm-nél a szívócsonk volt kirepedezve , és az sem indult többet , csak csere után ...nem is pöffent néha.néha sem...csak megállt és kész....
sekép sehang...
Altalaban betekerestol kifele kell tekerni a pilotcsavart 1.5 es 2.25 kozott.
A szivati betetek masik karbibol kivehetok es cserelhetok.
Annyit variáltam még, hogy tettem a két problémás csatlakozás alá egy-egy bilincset, hogy ne kelljen a kiput kocogtatni.
Valamikor a nyár végén lesz a műszaki, addig csak kiötlöm, hogy teszem majd vissza.. :P
japán vas(Gpz 900 R)
tünetek
iszonyú büdös ,csipi a szemem a füst(bár nem füstöl láthatoan)
jol gondolom hogy sokat kap?
de miböl?
pilot csavarokon tekerjek ?
de merre,?
3gyertya kormos,egy patika.
karbi felujitva,uj fuvokák,tüszelepek(fészek nem cserélhetö)
memránok jok
2napig volt nyomásprobán,nem folyik be egyik sem
uszószintek szintek tökéletesek
lehet hogy csak egy szinkron kell neki?
de akkor mitöl iszonyu büdös?
a másikkal 3 honapig jártam szimnkronizálatlanul,mégse volt semmi szaga a kipufogonak(csak a szokásos)
elözö karbival nem volt ez a jelenség,ott mind a négy gyertya tökéletes volt.
a szivatok közül tört el 2. ,természetesen a 2. belsö....a kisvég pattant le roluk amit kihuz a rudazat.
A jeladó tekercs ha működik akkor van szikra mivel az gyújtja be a tirisztort.
teljesen kikönnyezve 2,4 liter
Mérj rá
Sajnos a husky csak egyben adja a tekercsel de a korabeli exc gépeken is ugyanolyan a jeladó és át lehet mókolni
szelephézag mérésnél derült ki....
emiatt nem indult...
Ugyan ezek ismételgetése, plussz a melegítés.És sok türelem!
Tud esetleg valaki valami praktikát össze'rohadt' kipufogóelemek szétválasztásához? (a leömlők és a dobok összekötő csöveit kéne széthúzni)
Nem mennék emiatt szervizbe, ha nem muszáj, a 4 leömlőből kettő már szépen lelazult, de a hátsó hengereké nem enged egyelőre.
Minden csavar/bilincs leoldva, kocogtatás, mocorgatás, WD40 volt meg eddig.
Gondoltam még melegítésre is esetleg..
Ötletek?
Köszönöm előre is!