Ugyanígy voltam két évvel ezelőtt, mint Te most. A nick-emből láthatod, hogy nekem mit ajánlottak... Nem bántam meg....
A ZZR-en is gondolkodtam, de a régiekről nem hallottam sok jót... gyakori főtengelyprobléma, ilyesmi...cáfoljátok, ha nem így van....
ZXR 400-ast csak pályára vennék. Oda tökéletes. A magyar utakon viszont szétrázza az embert amellett, hogy még kényelmetlenül a nyakadban van a lábad.
De ha érdekel, tudok egy eladót...
Abban a kategóriában, amiben gondolkozol, én inkább 400-as 4T-t vennék, mint 250-es 2T. Szerintem a 2T az inkább pályára való. A ZXR400 is eléggé pályás (főleg a futóműve - kemény), de azt inkább használnám utcán, mint egy 2T-t. A ZXR400-al az a baj, hogy viszonylag nagy erő van benne (asszem 65paci), de ez csak magas fordulaton jön ki belőle, így a piacon lévő ilyen motorok nagyrésze eléggé le van harcolva, meg szét van hajtva. Persze nem azt mondom, hogy nincs jó állapotú, mert aki (qrva sokat ) keres, az talál is. A másik gond sztem az áruk. Kb. annyiba kerül egy zxr400, mint az azonos évjáratú 600-as.
Azt pedig, hogy lehet -e vezetni A-korl. jogsival csak az határozza meg, hogy kihez viszed amikor átíratod a nevedre, meg amikor az eredetvizsgát csináltatod. Ezért sztem mindenképpen előre keresd fel azt a céget/műhelyt, akinél az eredetvizsgát, meg ezeket a papírmunkákat fogod csináltatni, sokan ingyen is annyi kilowattot írnak be teljesítménynek, amennyit Te mondasz. Ha ügyesen csinálod, akkor 1 problémával kevesebb!
A fórumban több témához írtam már,de sehol nem kaptam kielégítő választ.
Most lesz meg az Akorl jogsim,de még nincs motorom.
Érdemes 400-ast venni? Sokan mondjék,hogy 2ütemű 250-est vegyek.
Kérdéseim:
1. Melyik a jobb? (250/400?)
2. 400-as ZXR-ről mi a véleményetek?
3. Lehet 400-ast Akorl papírral venni?
nekem egy honda rvf 400-asom van. a fogyasztásnál azt vettem észre, hogy nagyon domborzat és "társfüggő". szerintem a 7 liter sportos üzemmódban nem sok. (na jó én is örülnék, ha 2 liter lenne , de nem) amikor nagyobb motorokkal megyek együtt (r6, cbr6F), akár 8-9-et is becsókolja, pedig volt porlasztószinkron stb. stb. én is csak tanulgatom a dolgot, szal lehet hogy hülyeségeket írtam, de én ezt tapasztaltam. ma nézek meg egy másik RVF-et, szal lehet, hogy sokkal okosabb leszek....
üdv: jani
Van egy ZZR 400-am. Az a gondom vele, hogy mindig 7 litert eszik. Akkor is ha 100-zal megyek és akkor is ha 180-nal döngetek! Mellesleg kormol is a motor! Szerintem a túl sok benzin miatt. Hiába változtatom a fuvóka méretet és a benzinszintet ugyanúgy kormol! alószínűleg a karbiban van a hiba, de HOL????
Kihagytam egy kérdést: MEGÉRI???
400-as, 43000Km van benne.
Újjnyi horpadás a tankon, mert eldőlt.
Ára: 440.000Ft
Viszont nem Akorl papírral van.
Azt bárhol átírják? Vagy fizetni kell érte? Hogy működik ez a dolog?
Köszi
mondjuk nekem van ZX 6 R de az ER6N gyonyöörűűű
Nekem is csorog a nyálam az új ER-6 után,
de sajna 400-500 ezer forintért ilyesmit nem lehet kapni.
más kérdés hogy kinek mi a fontos:)
árban 1 kategoria, nincsenek eltérések:)
Inkább túrázásra használnám a gépet,de ha a helyzet úgy hozza és meg kell rántani a bajszát,akkor azért tudjon gurulni.
A ZZR-en is gondolkodtam, de a régiekről nem hallottam sok jót... gyakori főtengelyprobléma, ilyesmi...cáfoljátok, ha nem így van....
Nézegettem ZZR 400-ast is...
De ha érdekel, tudok egy eladót...
Azt pedig, hogy lehet -e vezetni A-korl. jogsival csak az határozza meg, hogy kihez viszed amikor átíratod a nevedre, meg amikor az eredetvizsgát csináltatod. Ezért sztem mindenképpen előre keresd fel azt a céget/műhelyt, akinél az eredetvizsgát, meg ezeket a papírmunkákat fogod csináltatni, sokan ingyen is annyi kilowattot írnak be teljesítménynek, amennyit Te mondasz. Ha ügyesen csinálod, akkor 1 problémával kevesebb!
A fórumban több témához írtam már,de sehol nem kaptam kielégítő választ.
Most lesz meg az Akorl jogsim,de még nincs motorom.
Érdemes 400-ast venni? Sokan mondjék,hogy 2ütemű 250-est vegyek.
Kérdéseim:
1. Melyik a jobb? (250/400?)
2. 400-as ZXR-ről mi a véleményetek?
3. Lehet 400-ast Akorl papírral venni?
Előre is kösz!
nekem egy honda rvf 400-asom van. a fogyasztásnál azt vettem észre, hogy nagyon domborzat és "társfüggő". szerintem a 7 liter sportos üzemmódban nem sok. (na jó én is örülnék, ha 2 liter lenne , de nem) amikor nagyobb motorokkal megyek együtt (r6, cbr6F), akár 8-9-et is becsókolja, pedig volt porlasztószinkron stb. stb. én is csak tanulgatom a dolgot, szal lehet hogy hülyeségeket írtam, de én ezt tapasztaltam. ma nézek meg egy másik RVF-et, szal lehet, hogy sokkal okosabb leszek....
üdv: jani
frankó voltál ma Rábaringen!Jól muzsikált a gép!
kár, hogy a döntöben felugrott kerékre a startnál....
vagy ez nem okozott problémát?:)
1, Vagy eltömődött a légszűrő (kevés levegő miatt kormol)
2, A másikat már próbáltad :)
Amúgy CBR400RR-em van, és nekem is kormol, pedig tuti jól van benne beállítva minden. Leszabályzásnál meg dől belőle a korom, mint a gyárkéményből :D
Van egy ZZR 400-am. Az a gondom vele, hogy mindig 7 litert eszik. Akkor is ha 100-zal megyek és akkor is ha 180-nal döngetek! Mellesleg kormol is a motor! Szerintem a túl sok benzin miatt. Hiába változtatom a fuvóka méretet és a benzinszintet ugyanúgy kormol! alószínűleg a karbiban van a hiba, de HOL????