Helló Motoros nép!
Valaki tudna véleményt/tapasztalatot/oldalt/linket, bármit ami kapcsolatos a kawa GPZ 400R-el
Előre is kösszi
A lóerő legyen veletek!
Azt tudom és láttam,csak gondoltam hátha vkinek van személyes tapasztalata.
De mindegy mert az Erste-leasing csak 5 évesig hitelez-így ugrott a dolog. Várok tavaszig,még gyűjtök és alighanem beszállok egy új KAWA ER-6N-be! Most kérdeztem meg, és kb. 1.4-1.5mFt lesz az új ára,ami nem rossz azért. Az Sv650re 1.6mFt-ot mondtak most. Mégiscak 200ezer az eltérés!
Lenne egy 1998-as ZZR-400as eladó,számomra jó áron. Van benne 25.000km. Milyen tapasztalatok vannak ezzel a géppel,érdemes-e belevágni mivel belpiaci modell(tudom a motort kivéve egyezik a 600assal,de vhol a motor a lényeg). Mennyire lehet hozzá alkatrészt kapni. Mire figyeljünk vásárláskor stb.
Amit most írok azt zárójelben jegyzem meg,az előbbiekre várok választ!
Hallottam olyat,hogy ki kell húzatni 8000 fölé egyesben,hogy nem-e kidobja a váltó. meg hogy az idomon milyennek a légbeömlők(1vagy2 db. van-e,mert az utóbi talán 96-tól van)
Ha nagyon meg akarod csináltatni a papírjait a mocinak, a hivatalos márkaképviseletek el tudják intézni(pl.: MOTORRAD). Én is egy A-s motorral motorozom, és csak Akorl-om van, mondjuk én nem intéztettem el... Még egy emberről sem tudok, akit megbűntettek volna, mert Akorl-lal 400ast vezetett...de lehet, h másnak más tapalasztalata van a témával szemben.
Egyépként a teljesítmény átírás annyiból áll, h újravizsgáztatják a motort, asszem egy igazolásfélével, h 25kw-s a mocid... Amit tudok, h a Motorrad tuti el tudja intézni.
"hazafelé jönnék mocival"-Na így ne menj motort venni!Ebből rosszul jöhetsz ki.
Mondom ezt én, aki ugyanilyen vagyok. Eddig három motort vettem használtan, minden alkalommal az elsőt, amit megnéztem.
Egyszer jöttem ki roszzul, de nagyon - az elsőnél (NSR 125).Annyira akartam, hogy nem láttam, valójában milyen ramaty állapotban van...
Szóval azért legyen ott valaki (Apuka pl), aki a földön tart, ha meglátod az "Álmod"
Egyébként az enyémben is 43 ezer van. Semmi bajom nem volt vele eddig (kopp-kopp).Semmi. (Leszámítva a két héttel ezelőtti esést )Mindig pöccre indul, télen is.Na persze ez Honda
A km-t én soha nem nézem, -ha nem kirívóan sok-, mert ezek a japán belpiacos motorok tuti, hogy mind sokat futottak.Ha máshol nem, itthon állítja vissza a számlálót az első magyar eladó.
szeretnék rolla tudni egyes-mást pl.: fogyasztás, súly, végseb, gyorsulás, stb....
Valaki tudna véleményt/tapasztalatot/oldalt/linket, bármit ami kapcsolatos a kawa GPZ 400R-el
Előre is kösszi
A lóerő legyen veletek!
De mindegy mert az Erste-leasing csak 5 évesig hitelez-így ugrott a dolog. Várok tavaszig,még gyűjtök és alighanem beszállok egy új KAWA ER-6N-be! Most kérdeztem meg, és kb. 1.4-1.5mFt lesz az új ára,ami nem rossz azért. Az Sv650re 1.6mFt-ot mondtak most. Mégiscak 200ezer az eltérés!
A http://www.motorland.hu -n a Használt motorok között találsz egy leírást a ZZR-ről.
Üdv!
Lenne egy 1998-as ZZR-400as eladó,számomra jó áron. Van benne 25.000km. Milyen tapasztalatok vannak ezzel a géppel,érdemes-e belevágni mivel belpiaci modell(tudom a motort kivéve egyezik a 600assal,de vhol a motor a lényeg). Mennyire lehet hozzá alkatrészt kapni. Mire figyeljünk vásárláskor stb.
Amit most írok azt zárójelben jegyzem meg,az előbbiekre várok választ!
Hallottam olyat,hogy ki kell húzatni 8000 fölé egyesben,hogy nem-e kidobja a váltó. meg hogy az idomon milyennek a légbeömlők(1vagy2 db. van-e,mert az utóbi talán 96-tól van)
Előre is köszi! Sziasztok
Egyépként a teljesítmény átírás annyiból áll, h újravizsgáztatják a motort, asszem egy igazolásfélével, h 25kw-s a mocid... Amit tudok, h a Motorrad tuti el tudja intézni.
A motor A-s papírokkal van, nem pedig Akorl-al. Ilyenkor mi a teendő?
Simán át lehet íratni? Hol kell az ilyet csináltatni?
Ingyen megcsinálják? Sok macerával jár? Még ebben kérném segítségeteket!!!
Ha egyszer szerelmes egy valamibe akármilyen állapotban lehet,azt csak a kisérő látja meg majd én/te másnap a garázsban....
Holnap bemegyek Pécsre motort nézni, Honda,Yamaha, Suzuki és
Kawasaki (Steelhorse ---> http://www.steelhorsemotor.hu)
Ha nincs semmi érdekes akkor be a kocsiba és irány a ZZR!
Mondom ezt én, aki ugyanilyen vagyok. Eddig három motort vettem használtan, minden alkalommal az elsőt, amit megnéztem.
Egyszer jöttem ki roszzul, de nagyon - az elsőnél (NSR 125).Annyira akartam, hogy nem láttam, valójában milyen ramaty állapotban van...
Szóval azért legyen ott valaki (Apuka pl), aki a földön tart, ha meglátod az "Álmod"
Induljatok!
Csak 200Km-re van tőlem!!!
Rá kell vagyem fatert hogy vigyen el, hazafelé jönnék a mocival.
csak viccelek ám, a Kawák is jók.
("Na persze" a Hondák jobbak )
Egyébként az enyémben is 43 ezer van. Semmi bajom nem volt vele eddig (kopp-kopp).Semmi. (Leszámítva a két héttel ezelőtti esést )Mindig pöccre indul, télen is.Na persze ez Honda
A km-t én soha nem nézem, -ha nem kirívóan sok-, mert ezek a japán belpiacos motorok tuti, hogy mind sokat futottak.Ha máshol nem, itthon állítja vissza a számlálót az első magyar eladó.
Én is azon gondolkodtam hogy olcsó. Lehet h mégsem eldőlt hanem borultak vele?
Kilómétert egy picit sokallom --> 43000Km
Kép van róla. Szép, kék-fekete színű, csillog villog.
Erősen gondolkodom rajta
Írd be a ZX Klub(b) topikba is és hétköznap sokan fognak ott rá reagálni!
oksa?