Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ez annyira hülyeség,rx sehol nincs gyárilag 33 ló.meg az rs se nagyon,talán a 122es blokkos van 33 körül,de a 123as az 28 körül van,arrow/jolly rezóval talán 30 fölé tudsz menni egy kicsivel. annyira bírom amikor a sok barom beírja hírdetésbe h 38 lóreő és a sok birka meg elhiszi...ez a magyar parasztkvalitás[/tudatlanság O21]
Hy bögre!
Én az Aprilia RX-et ajánlom neked! A mostani motorom elött nekem is Aprilia RX-em volt!
Ez kb 33LE! Yamada DT-m is volt, de szerintem az gyengécske kb olyan 15-20LE lehet!
Szóval én az Aprilia RX-et ajánlom!
Azzal csak gondlesz átkel iratni és ha nemakarja rendszámosként használni kivonatja a forgalombol...(de sokkal jobb rendszámosként használni nem feltünö annyira+ha 50 biztositása van majd 125ként használná/eladná összefutnak a szálak a biztósitoban...)
motor.hun van most 1 rendszámos rx 315ért azt vedd meg,ránézésre nagyon jó állapotban van,GYÁRI... 3ért eltudod vinni,max nem iratod át,de rendszámmal könnyebb lesz eladni is!
Ja és hozzáteszem nem 50esként szeretném majd használni. Van a forgalmoba helyezés ára között különbség?
CSátok! Segítséget szeretnék kérni, remélem tudtok válaszolni. Elég általános kérdés, de muszály megkérdeznem a véleményeteket. 125ös enduro-t szeretnék venni főleg műútra és könnyű terepre (esetleg néha erdőben túra). Honda CRM125, Aprila RX125 és Yamha DT125 van versenyben eddig (mert ezekről tudok). Szerintetek melyiket érdemes megvenni? Mi a 3 motor hátránya/előnye? Max 300ezer +-20ezer forintos árból szeretném a legjobbat kihozni (lóerőben és tartósságban is).
Szubjektív tapasztalatok is érdeklnek és ha tudtok más típust írjátok meg azt is. Hozzáteszem Simsonom van és nincsenek túl nagy elvárásaim, de ne essen szét 1000km után .
Előre is köszönöm a válaszokat, remélem jó topicba írtam.
davise@citromail.hu
Te Dave! Ha már úgyis dombóvár közeli vagy:D nem akrasz egy msn-t adni? Mert te kicsit tapasztaltabb vagy szerintem terepmotorozást illetően, és szeretném ha majd adnám 1-2 tanácsot vayg akár itt a forumban nekem mind1
ja. aztán szépen megtanulsz wele szántani
Akkor yamaha dt 125re a tuti nekem aztmondjatok?
ha jótakarsz, akkor szerintem felejtsd el az apriliat. megweszed és csak szophatsz wele. legalábbis szerintem. mondjuk nincs aprilias ismerősöm. bár sok embernek wan.
hát remélem h a yamahanak jó a minősége , elvileg vérbeli japó gép! Aprilia disegn pedig sztem utolérhetetlen, csak motor és szervíztapasztalatokat enm találok róla
csak ne a spanyoloknál, meg eggyes olaszoknál.
Eu-ban csinálják valahol(japánbol mire ideérne megenné a sospára )
pl nézzetek át a gas gas fórumba. állandóan szerwízbe wannak a gépeik. szegények.
azt kéne kideríteni, h a 125-ös dt-t, kik szerelik össze. mert az 50-est a spanyolok, és wan is wele baj. wiszont, ha a 125-öst a japánok, akkor kitűnő motor.
Na aprilia témában nemnyilatkozom 1jó ami számomra is pozitivum, a desing. (csak 1 jó tanács:vannak bemutató/tesztmotorok joval olcsobbak nézelödj a kereskedésekben- nembux rajta annyit)
nem szeretem az európai motorokat.(kiwéwe ktm) szerintem csak szopni lehet welük. amugy wisszatérwe a bejáratást nem kell lassan wégezni. ez egy hülyeség. az a lényege, h a motor járatwa legyen. szówal sose ugyanolyan fordulaton legyen és gyakran wáltogatni kell. szówal nemszabad, h a motor beálljon 1 fordulara, illetwe sokáig 1 sebességbe.
dombówáron laknak nagyszüleim . a 2T -t ki kell pörgetni, wagy a benzinbe kewert olaj(ami nem ég el rendesen) ott marad. ezért gyakran ki kell huzni, h kimennyen belőle. neked kell eldönteni. az biztos, h a dt elég lessz egy ideig, azmiatt neaggódj, h nem. csak az a kérdés, h meddig, és addigra mennyit esik a mocid ára, illetwe, h milyet akarsz utánna.(mondjuk attól nemfélek, h a terepezést abbahagyod, mert ezt nem lehet )
ááááááá dehogy de komolyan tényleg jok a dt-k
Nah köszi h ilyen gyorsan válaszoltok:) arra lennék még kíváncsi h mi a véleményetek az aprilia mx 125 ről?
tudom h alapból supermoto kerekekkel meg gumival van de egy enduro szettel megoldható lenne elvileg h terepen is mennyen rendesen.ERős a váza és a villája is és alapból off-road motorként van beállítva.Elvileg 25 ló a teljesítménye folytással. Mondjuk az a 3 ló az semmi. Vélemények?
Ahogy mondod, mondjuk te elfogult vagy, yamahás vagy
Tartosság...nézdmeg hány db müxik a mai napig,olcsó,igénytelen motor ...
1000km a bejáratás, és egy 22Le s gépet nem lehet széthajtani, az kb semmi, szóval nem lesz tőle baja, sőt inkább 15Le a rosz, abba mindenféle nem odaillő dolog van kipuffban, karbiban
Szerintem dt-vel kezd simán elég az hidd el....+1 ktm költségesebb joval+legyünk öszinték 1.5mFt 1 125ccm motorért......de nemturkálok a zsebedben én nemadnék annyit érte