Sziasztok!
Én motort szeretnék venni!
De nagy bajba vagyok!
A dolog a következő! Jelenleg egy 95 Aprilia Rs 50-esem van tuningal stb. Én szereltem mindet, rajta és sajna elég sokat kell költenem rá.
A kérdés meg az lenne, mit vegyek nekem, ami kell az, hogy 125-ös legyen jól nézzen ki egy egy oda rántás erejéig azért 140-160 bírja de átlagosan 90-120 között mászkálok a mostanival is. Egyelőre ez elég lenne nekem. Nos én szeretem az Apriliát és kinéztem egy 2002-es évjáratú gépet. Nos van egy érzésem hogy ezek a betegsége a fordulat és a jelentős teljesítmény miatt ennél is meg van. De mivel 125-ös és nem hajtom hülyére talán tartósabb lenne mint 50-es társa. Néztem Japán gépeket is elsősorban a hondákkal szemezgetek, de ott meg azt hallottam, olvastam, hogy letapad a henger, tehát lényegében ugyan ott vagyok.
segítség gyanánt adhatnátok pár típust, amit szerintetek érdemes lenne meg venni.
Én ezt a 2 néztem:
Aprilia RS 125 32Le
Honda NSR 125 15Le
Hát akinek van tapasztalata azt kérem írjon nekem lehetőleg e-mailt de jó ide is!
garamka.@freemail.hu a garamka után van 1db pont
Köszi Laci
Szia Norb16!
A regisztrációs adóról és a forgalombahelyezési mizériákról nem tudok neked okosat mondani. Viszont a rendszámos használtan vett gép átiratásáról igen. A művelet azzal kezdődik, hogy csak olyan motort vegyél, aminek megvan a törzskönyve, forgalmia és ha lehet akkor érvényes műszakia. Ha megvan a motor akkor elballagsz egy eredetiség vizsgáltató helyre( ez általában minden nagyobb autószerelő műhelyre igaz, én egy Astraszervízbe mentem). Kérsz egy időpontot és addigra odamész a mocival, viszel adásvételit, törzskönyvet, meg a papírjaidat. Ez 15500-Ft be fog kerülni, majd elmész egy biztosítási alkuszhoz és megkötöd a kötelező gépjármű felelőség biztosítást, ami nekem 4600-ft egy évre(19-éves 125-ös MZ ETZ. Én most leszek 20) a K§H biztosítónál. Ha ez is megvan akkor az okmányirodába (ha lehet akkor előre foglalj időpontot neten, mert akkor nem kell sokat várnod) Szóval sorszámoddal, törzskönyveddel, az előző forgalmival, az eredetiségvizsgálat igazoló papíroddal és a biztosítási papíroddal, meg persze a saját irataiddal bemész. Onnan elküldenek a postára ahol csekken be kell fizetni 2200, meg 12000-ft körüli összeget, de erre nem emlékszem pontosan és ameddigre visszaérsz, a kezedbe nyomják az új forgalmit. A törzskönyvet meg postán elküldik pár nap alatt. Na szóval röviden ennyi. Összesen 35000-ft-t gomboltak le rólam az átírásért, de így minden rendben van a motorral. Ha műszakiztatni kell az még rádob egy pár tízest. Időben kb 1,5 hetembe került amíg minden lerendeződött. Remélem tudtam segíteni!
Üdv!( Ha sikerült választanod majd rakj fel róla képet )
Sok szerencsét!
Sziasztok!
Nekem van egy Gilera MX-1-em és olyan problémám van,hogy lecseréltem a 125-ös hengert egy 160-ra!
Erre meg szarabbul megy mint a 125-ös! Ez ellent mond a józan észnek!
Szerintetek mi a probléma?
Minden többi a gyári: Kipufogó,karbi,hűtő stb.
Talán kell rá egy másik kipu és egy nagyobb fúvóka?
Légyszi valaki segítsen!
Elöre is köszi!
Sziasztok.
Csak kiváncsiságból érdekelne, h ha vennék egy új motort akkor milyen intézkedések kellenek? Nincs rajta rendszám és én vagyok az első tulaj akkor mit kell intéznem a rendszámért? Lehet h én értettem félre, de vmi olyat olvastam h ha első a tulaj akkor nem kell átirási költség hanem csak regisztrációs költség. Reg. költség kb mennyit takar egy 125-ös motor 11kw alatt? És akkor már meg is kapom a rendszámot? Elnézést a tudatlanságomért, de nem találok olyan leirást amiből egyértelműen kiderülne, h mi kell egy uj motorhoz.
Vagy pl olcsóbban jövök ki ha veszek egy lerendszámozott motort 1-2 évesen? Arra csak átirási költség kell.
Skacok most egy hétig Nagyon olcson kiszálnék a vasambol Cagiva MITO 125 93as évjárat, megjöttek a kawa cuccaim és pont ennyibe kerül. Az ára két hétig negyedmillio forint 250000. minden fel lett ujitva macskaszemü elsö lámpa,uj gumik lánc lánckerékszett. Rendszámos de én kismotornak használom. Irjatok ha valakit érdekel, mert pár napon belül bejön pénzem, és csak addig gagyizom. Jelenleg piros szinü mint a fotokon is látszik. üdv mindenkinek. Juj de jó kész lessz a Zx10.
Igaz,hogy 10ezrenként ajánlott dugót cserélni,5ezrenként powert takarítani,stb
RS az egyik olyan gép amihez a mai napig szinte bármit megkapsz,van hozzá alkatrész,de én azt javaslom,hogy,ha ilyet veszel maradjon tartalékba pénzed,mert úgyis költeni kell rá előbb utóbb.
Én motort szeretnék venni!
De nagy bajba vagyok!
A dolog a következő! Jelenleg egy 95 Aprilia Rs 50-esem van tuningal stb. Én szereltem mindet, rajta és sajna elég sokat kell költenem rá.
A kérdés meg az lenne, mit vegyek nekem, ami kell az, hogy 125-ös legyen jól nézzen ki egy egy oda rántás erejéig azért 140-160 bírja de átlagosan 90-120 között mászkálok a mostanival is. Egyelőre ez elég lenne nekem. Nos én szeretem az Apriliát és kinéztem egy 2002-es évjáratú gépet. Nos van egy érzésem hogy ezek a betegsége a fordulat és a jelentős teljesítmény miatt ennél is meg van. De mivel 125-ös és nem hajtom hülyére talán tartósabb lenne mint 50-es társa. Néztem Japán gépeket is elsősorban a hondákkal szemezgetek, de ott meg azt hallottam, olvastam, hogy letapad a henger, tehát lényegében ugyan ott vagyok.
segítség gyanánt adhatnátok pár típust, amit szerintetek érdemes lenne meg venni.
Én ezt a 2 néztem:
Aprilia RS 125 32Le
Honda NSR 125 15Le
Hát akinek van tapasztalata azt kérem írjon nekem lehetőleg e-mailt de jó ide is!
garamka.@freemail.hu a garamka után van 1db pont
Köszi Laci