Lehet festeni de alapozo kell hozzá,fényezövel beszélj,ujj idom gyáriba horror az tutti...utángyártott nemtudom van e Lehet hogy irtad de utcára(aszfalt) veszed vagy erdözni
Hú köszi a linket! A második elég jó, mondjuk elég ratyi a szine, de ennyi pénzért nem rossz. Egy idom szett mennyi lehet hozzá (DT-hez)? Vagy egyszerűen át lehet festeni a műanyagot? Amúgy én még ezen az oldalon nem is néztem. A motor.hu-t meg a hasznalauto.hu-n oda vissza átnéztem, átnézem ezt is.
nem 92évj de....http://www.hasznaltmotorok.hu/hirdetes/128752 vagy ez..http://www.hasznaltmotorok.hu/hirdetes/130209 amugy az évjáratok nemmindig stimmelnek
Hát-hát van benne valami amit mondasz... érdemes meggondolni. Azonban én új motorban egyáltalán nem gondolkozom 1. sok lóvé kéne 2. kezdő motorosként ha összetörök 1millát az nemjó 3. 300ezer +3dugó, meg szimmeringek, meg új kipuff meg stb, amit cserélni szoktak sem éri az 1 millát a büdös életben sem ha nem zúzod be a gépet. Szóval sztem még mindig jobban megéri a használt mocc és felújítgatni, mint egy új mocc 1 milláért és még azis elromolhat (és nem biztos hogy garanciában). Ja és még be is kell járatnod. Ne érts félre nem akarlak lebeszélni az új motorról, csak ez az én véleményem.
Abban viszont tényleg van valami, hogy erős lenne az RX. Meg mondom öszintén RX-szel mentem már, DT-vel nem. Az RX nagyon zsír volt élveztem, de nem tünt kezelhetetlennek. Azonban az a +7-8LE nem lehet olyan sok, hogy aki a DT-vel elbír már egy RX-szel ne bírna el én úgy gondolom. Rádásul rajtad múlik mennyire húzod neki, nyit-e a power avagy nem.
Na most ez hülyén jön ki, hogy én kértem tanácsot, aztán meg itt okoskodok . Elnézést is kérek. De javítsatok nyugodtan , ha nincs igazam, mert nem a tapasztalat beszél belőlem, hanem a józanparasztész.
Bögre! Csak intés képpten mondom h simó után a folytott dt sem lesz gyenge egy ideig, azt kiszeded és van egy normális 125 ös géped! Én si most tervezem egy dt 125 vételétde én szigorúan újban gondolkodom , mert én is és a környéken is a használtmotorokkal nagyot buktam...rengeteg velük általában a problem,úgy adják el őket h már szarrá járatta....Itt a ygereknek a 125 ös sportenduro apriliájában azóta mióta meg vette bűvös 300.000 ért a 3. dugó van pl. MEg a msáik h szerintem sumi után egy 30 pár lóerős gép erős.Én si először ilyesmit néztem, de meggyőztek h 1-2 évig jobb lessz inkább a dt.Mondjuk a döntés a tied
Hát, jó lenne csak 200ccm én meg az A1et szeretném letenni a koromból fakadóan az meg ugye 125ccm(/11kw), ha kw-ott nem is, de köbcentit jó lenne betartanom. De azért köszi a linkelt, jól néz ki a moci, ráadásul rendszámos is lenne..
Az a helyzet, hogy a hirdetésekből leszűrve az RX felé kacsintok, pedig japán motor párti vagyok, de egyszerűen nincs 125 ös DT olyan 92-es évjárat felett rendszámmal... se CRM... csak RX. Konkrétan negatívumot pedig nem hallottam róla, csak azt az általános dolgot, hogy "olasz motort ne, azé mert csak"
köszi a választ. Értem. Hát nemtom. A DT számomra kilőve, mert egyrészt gyengécske és szinte nincs is rendszámos, a forgalmi meg +drága pénz. Ráadásul nem 1 évre szeretnék mocit veni hanem leaglább 2-3, és már nem kezdő motornak lenne 2 év Simsonozás után. Ha van itt crm tulaj, akkor irhatna pro/kontrát. De eddig az rx elég meggyőző, ha olasz motor ellenére tartósank bizonyul és abból nagyobb is a választék egy picit, mint CRM-ből.
crm-et wegyél szerintem! az apriliát nem ajánlanám, pont mer olasz. mondjuk itt másnak wolt is, és ő biztos jobban tudja, de sztem crm! wagy dt, de a dt-be folytás nélkül 22-23 ló wan. ha az elég, akkor azt! De szerintem bőwen elég lessz legalább 1 éwig! és a yamaha, az biztos tartós!
hát ha a 125ös társakat nézem akkor árban ugyanott van kb,nem olcsobb nem drágább...szerintem nem is romlik el oly hamar...csak akkor van gáz ha össze kókányolták...
Amúgy tartósak az Apriliák? Mert ugye olasz motor- olasz motor... a pletyka meg terjed, hogy azok bizony nem éppen hosszú életűek, bezzeg a japán... Erről a mi a véleményed/véleményetek, tapasztalat? (Én az NDK-ra szavazok /szimó/ )
Meg érdekelne egy RX tulaj véleménye a fenntartási költségekről (fogyasztás, kopó alkatrészek stb...)
Hát megmondom öszintén 4T-ben eddig nem nagyon gondolkodtam, mert 125öset vennék max, abban meg azért a 2T az úr. Lehet, hogy többet eszik de az élmény kárpótol, amikor nyit a power , a 4T-ben meg tudtommal nincs már power. A másik oka, hogy 2t mellett vagyok, hogy olcsóbb... 4t ből szinte csak újak vannak, amik drágábbak, 2t-ből viszont van régebbi is, ami értelem szerűen olcsóbb és én max 300ezer körül költenék rá.
Hú. Köszi a válaszokat! Énis az RX felé hajlottam, mert haveromnak is az van és valóban eléggé jól húz. De írjátok itt, hogy 122-es RX blokk meg 123-as (vagy mi). Ezek közöt mi a különbség? Nem egyforma minedn RX blokkja? Milyen blokkal érdemes venni?
Abban viszont tényleg van valami, hogy erős lenne az RX. Meg mondom öszintén RX-szel mentem már, DT-vel nem. Az RX nagyon zsír volt élveztem, de nem tünt kezelhetetlennek. Azonban az a +7-8LE nem lehet olyan sok, hogy aki a DT-vel elbír már egy RX-szel ne bírna el én úgy gondolom. Rádásul rajtad múlik mennyire húzod neki, nyit-e a power avagy nem.
Na most ez hülyén jön ki, hogy én kértem tanácsot, aztán meg itt okoskodok . Elnézést is kérek. De javítsatok nyugodtan , ha nincs igazam, mert nem a tapasztalat beszél belőlem, hanem a józanparasztész.
Az a helyzet, hogy a hirdetésekből leszűrve az RX felé kacsintok, pedig japán motor párti vagyok, de egyszerűen nincs 125 ös DT olyan 92-es évjárat felett rendszámmal... se CRM... csak RX. Konkrétan negatívumot pedig nem hallottam róla, csak azt az általános dolgot, hogy "olasz motort ne, azé mert csak"
Meg érdekelne egy RX tulaj véleménye a fenntartási költségekről (fogyasztás, kopó alkatrészek stb...)
szertinem egy szimó jobban megy
Tudom, nem egy lóerőgyár, mert 4T