köszönöm
a másik oldalról nincs képem de majd kimegyek lesöpröm a havat róla, és lefényképezem, a másik oldalt egy gpz900 nak van az aksija begumipokozva , mellete egy töltésjelző lámpa.
ya a nyomaték ugy elcsavarta a vázat hogy banán alakba megy.
a kipuffogó könyököt kidörzsölte az első kerék, és úgy telinyomta sárral hogymég a gyertya polusai közt is sár volt .
ya most pillanatnyilag hólánc van rajta(kutyalánc végigcsavarva a küllők között)
a cseszlovák hátsó gumit présgéppel raktuk föl mert olyan kemény volt hogy előbb hajlot a felni mint a gumi ment volna föl.
Ez nem semmi.
Hallod kishapsi.. mi azt hittük mikor az S51-be Ts150-es motort raktunk hogy tuti minyernénk az ocsmány sufnimotor kategóriát..
De ezennel átadom neked a címet.. a Golf generátorral.. az öcsém mident üt !
jók is ezek az emlékek télen
emlékszem mikor haverommal ugyanígy elindultunk éjfélkor át az erdőn 2 személyel.
az ügyeleten kötöttünk ki, neki 10 öltés a bal sipcsontján, nekem meg mind a két csuklóm zúzodott.
nézd meg a hátsó fogaskereket 55 fogas
törött mz ből került ki, és nem volt jó a töltése, ezért került bele a golf generátor, na meg a lánc is rövid volt ezért toldottam bele az itthon találhatók közül a targonca láncot
Kösz így is bőven érthető.
A simomon nem volt leállíó kapcsoló így az "alapjáratra" volt beállítva illetve picit alá, így fél perc után leálta ha nem nyúltam hozzá.
ha látnád a többit.rajta.