Tényleg ne a ContiMotionhoz hasonlítsd : ) Nekem eddig a contik voltak a legjobb gumijaim, SportAttack 3, Roadattack 3, AttackSM.
S22 volt talán a legkevésbé hegyes profilú, pont ez volt a bajom vele. Tapadásban nagyon jó, kicsit talán lassabban melegedett be mint a SportAttack3. Az S22 nekem 5000km körül ment el egy KTM690-en, a Sportattack3 pedig 8000 körül úgy, hogy nagyon tapadt és szinte elindulás után egyből. Szóval ezért írtam, hogy nálam ez az első : )
Köszönöm a válaszod.
Igazság szerint kicsit óckodom a Contitól, mert azzal vettem (ContiMotion) és kb 2 hónap után deformálódott lett. De szeretni szeretem, mert nem hegyes a profilja.
Árban az S22 volt, ami egy huszassal olcsóbb lenne, de szinte sehol nem olvastam róla még semmit. Összehasonlitva a többivel, az mennyivel másabb???
Én a 2. szezont nyomtam le Rosso III-al.
Nekem nagyon tapadt, stabil, jó a visszajelzés..... pedig adom neki rendesen! (Mondjuk a megfelelő guminyomás és a jó futómű.... minden guminál nagyon fontos!)
Segitséget szeretnék kérni!
Metzeler M7 RR
Pirelli Diablo Rosso II
Pirelli Diablo Rosso III
Continental Sport attack 3
Bridgestone S22
KTM Duke 390-re!
Nem igen szeretem a hegyes profilú gumikat és fontos a jó tapadás nyáron száraz útviszonyok közt!
Michelin Road 5 volt a gépen és 14.000 km - alatt szépen elkopott, egyszerre az első és a hátsó.
Sikerült tényleg nagyon jó áron (20.000 Ft) szert tennem, egy szett vadiúj (Dunlop D214) gyári gumira.
Már elfelejtettem mennyire csúsznak
Most érzem igazán a különbséget, a két márka között.
A Michelin ultrajó, a Dunlop nekem nem jön be.
Igen. Abból csak radiál van.
(Általában egy típust csak egyféle szerkezettel gyártanak, főleg egyazon méretben. A Pilot Street egy nagyon ritka kivétel, hogy van radiál és diagonál is a típuson belül, ugyanabban a méretben.)
Na csak megkerestem ezt a régi videót. Szerintem érdekes. Itt pont a Michelin Pilot Street két változatát hasonlítja össze, de általánosan igaz a radiál és diagonál abroncsokra. Nagy teherbírás, tartósság, sérüléseknek ellenálló szerkezet - diagonál; sportos motorozás, tapadás, komfort - radiál.
S22 volt talán a legkevésbé hegyes profilú, pont ez volt a bajom vele. Tapadásban nagyon jó, kicsit talán lassabban melegedett be mint a SportAttack3. Az S22 nekem 5000km körül ment el egy KTM690-en, a Sportattack3 pedig 8000 körül úgy, hogy nagyon tapadt és szinte elindulás után egyből. Szóval ezért írtam, hogy nálam ez az első : )