Sziasztok! Yamaha R6-ra keresek gumit. Tudnátok ajánlani valamit ? Csak utcán megyek mint egy normális halandó. Nem kanyarvadászkódom. Most pilot power van rajta amivel összességében meg voltam elégedve de gondoltam kipróbálnék mást is. pl bridgstone bt016-pro ?
Üdv.
Tavasszal cserés lesz a szettem. CBF600 S paripáról van szó, 2004 -es. Ennek a gyári hátsó mérete: 160/60 , jelenleg 180/55 van rajta.
Ha jól tudom a gyári mérettel könnyebben lehet dönteni és íven tartani a vasat. Igaz ez?
Köszönöm
Az egyesfutásra gyakorolt hatását feltételeztem. Lehet utcai motorozáshoz nem is érdemes bevállalnom. Igazából azért merült fel, mert most jóárasan be tudnám szerezni, valamint nagyrészt Ausztriában motorozok, mert közel van és ott kanyarok is vannak, nemcsak ívek
Háááj
Normális nem lesz, mert a pl. 180/60-as Supercorsa ~15 mm-rel nagyobb átmérőjű, mint egy 190/50-es utcai gumi, tehát ~7 mm-rel magasabban lesz a hátulja, ami miatt idegesebb lehet az egyenesfutás.
HájBrian....ezer éve Köszi a gyors választ. A 190/55 elfér, emiatt feltételeztem, hogy a 180/60 is jó alternatíva lehet. Igazából arra voltam kíváncsi, hogy feltéve "normális" geometriát ad -e, de ezek szerint igen.
Igen. Konkrétan 180/60-as Pirelli Diablo Supercorsa V2 került fel. A nagyobb átmérőnek és a 190/50-es lapos formájához képest kerekebb, ívesebb 180/60-as kivitel miatt könnyebb bedönteni a motort, valamint nagyobb szabad magassága van (függőlegesen és lapon is), ezért mélyebbre is lehet dönteni. Kis termetűnek viszont nem biztos, hogy le fog érni a lába álló helyzetben. Fontos azt is elmondani, hogy a lengővilla befogadó képessége megengedje, hogy beszereld a 180/60-ast, anélkül, hogy hozzáérne - főleg átmérő irányban - a lengővillához, sárvédőhöz, stb.
A life at lean félét ismerem köszi, de ott inkább a hátsó gumit vesézik ki. Első gumi vonatkozásában nem ír ilyen jelenségről.
A motorrevüst köszi, át fogom tanulmányozni.
Tavasszal cserés lesz a szettem. CBF600 S paripáról van szó, 2004 -es. Ennek a gyári hátsó mérete: 160/60 , jelenleg 180/55 van rajta.
Ha jól tudom a gyári mérettel könnyebben lehet dönteni és íven tartani a vasat. Igaz ez?
Köszönöm
Normális nem lesz, mert a pl. 180/60-as Supercorsa ~15 mm-rel nagyobb átmérőjű, mint egy 190/50-es utcai gumi, tehát ~7 mm-rel magasabban lesz a hátulja, ami miatt idegesebb lehet az egyenesfutás.
Érdeklődnék, hogy a 190/50-es gyári méret helyett, 6"-os felnin próbáltatok már 180/60-at? Kíváncsi vagyok a tapasztalatokra.
A motorrevüst köszi, át fogom tanulmányozni.