6000 km szerintem nem olyan rossz egy R1-en. Ha ennél tartósabbat akarsz, akkor pirelli angel gt, de az ugye inkább túra gumi... használattól függ minden. Én CB1000R-en a bt016-ot pontosan a tartósság miatt cseréltem michelin pilot power 3 -ra, bőven jobb és a tapadással sem volt gond soha. Az még a szardíniai 2000km-es motorozással együtt is elment 8ezret, igaz, akkor már úgy nézett ki , mint a tiéd
Sziasztok kérdésem lene tavaly bridgestone s20 át használtam elég jó volt jól tapadt hamar melegszik de kopik is rendesen 6000 km mentem egy r1 és már cserére szorul mi a véleményetek vagy tapasztalat az s21,s22 mivel jobb mert ugye drágább is
Sziasztok! Hozzáértők segítségét keresem. Első gumi gyári mérete 110/80R18. Feltehetek-e (elfér) 120/70R18-as gumit. Mi változik kanyar, egyenesfutás, stb. tekintetében? A segítséget előre is köszönöm.
Hát most nem tudom melyiket vegyem ezek után bár nekem nem R1-em van és pályán se megyek de ez nem valami jó hír. Neten jókat írnak róla. A bt016-pro most 50k-ért találtam meg legolcsóbban. A powert meg 53k-ért. Szóval mondhatni egy áron vannak. Ez az összeg amit rászánok. Igazából nem hiszem hogy van-e értelme drágábbat venni(sztem nekem nincs). Még átagyalom melyiket vegyem mert most nem tudom :) Köszi neked is a segítséget!
Melyek azok a "sokkal jobb" gumik? Motorrevü, 2018/12 62.oldal. Teszt, pilot power2Ct, power RS, road5. Egy R1200RS-re szerelve, vizes versenypályán körönként 0.15 másodpercet bír verni a friss RS a 13 éves 2Ct-re. A stopper nem hazudik. Ez volt 12 év marketing bullshit fejlesztése? Ez a "sokkal jobb"? Ez kerül annyival többe, hogy egy hátsó RS árán egy komplett első hátsó garnitúrát kapni a 2CT-ből? 15 századmásodperc? Ezt ti megérzitek normál úton használva? Az közúton használva semmi, nulla, zéró.
Hát nem tudom, nem csúszott és nem is kopott kockára. Persze a széle felé egyre kevésbé fogyott mert nem tudtam mindenhol kanyarodni. De hogy csúszkálna...
Szia! Nekem volt 016pro. Leht hogy 600-on jó, viszont nekem R1-en eléggé bizonytalan volt. Ringen 2:15 időnél (ami azért nem egy jónak mondható idő) egy körön kétszer csúsztam meg vele, cserébe kockás lett 4000km alatt... Ha nem ragaszkodsz hozzá akkor nem ajánlom. A power nekem anno bevált, persze már tőle is vannak sokkal jobb gumik, kérdés hogy megéri-e a drágább neked.
Az én SAJÁT véleményem hogy mindenben jobb mint a power2ct vagy a sima power. Az r6 nem egy gumigyilkos motor, lehet hogy elszalad rajta a 016 is 7000km-t. Nekem 1000v2-n nem kímélve 5000km környékén kopásjelzős szokott lenni.
Köszi! És jobban is tapad ? Azt nem tudod véletlenül ? Mert a pilot power tényleg sokáig bírta, viszont a tapadásával középen annyira nem voltam megelégedve, párszor megforgott a kerék egy-egy kövérebb gáznál. Viszont kanyarokba egyszer sem csúszott meg. De kb 10e km-et sztem elmentem vele és még mindig van rajta egy kevés.
Próbáld ki, az a biztos.