Mert ilyen gyárilag. Küllős kerék, természetesen. Tudom, létezik olyan megoldás, amivel le lehet biztonságosan tömíteni a felnit..... de annak az árából 5-6 belsőgumit veszek....
Irtam is, hogy a Bandit futóműve a barátomnak is idegesítő volt. Nálam a guminyomás kitapasztalására egy ilyent szereztem be "kínábú", de mint mondtam is a Duke-al nem kellett használnom, mert jól kanyarodott elsőre nálam a gyári 2.0-al is.
Azért a bandit és a duke futómű között van különbség....nem csak a gumi lehet a különbség ill. jó/rossz.
A megfelelő guminyomás kitapasztalása/beállítása csodákat művel!
+1 szavazat S21, S22. Utcán teljesen jól használható, nagyon fog bár nem én koptattam, de két barátom is ezt használja kompromisszumos megoldásnak mert pályázni is egészen kivállóan lehet velük. Hogy értsd, hobby pályázáson Kakucson 44-45 körül mennek, hungaroringen 2:06 körül ezekkel a gumikkal, úgy hogy érzésre a gumiban még sokkal több van. Mellékelt képen S22. Ha csak kipróbálni akarod, akkor a srác pont eladja az idei gyártású gumiját, mert az oldala már csak 40-50%-is a közepe meg még meg sincs kopva...
Na, ez nagyszerű. Végre kicsit megtudtam magam értetni. Sok ember nem igen érti, hogy miért nem tudtam én a mai korszerűbb gumikkal megbarátkozni. Ugye hozzászoktam ezekhez a régi motorjaimon és valahogy félelemérzet alakult ki bennem, amikor beesik a gumi a kanyarba.
Köszönöm a tanácsaid. neked is. Sokat segítetek.
Ez az írasod alapján a pirellit el is engedheted, az beesik a kanyarba, maga alá fordul. Mindegy hogy mondjuk, tudod mire gondolok. En is ezért szenvedtem vele és utáltam.
A bridgestone bt016-s20-21-22, mindegyik kiszámítható, nem akar beesni, pontosan oda fordul ahova akarod. Ez nálam igaz volt a conti sportattack 1-2-re is de a 3-ra nem, az mindig egyenesen akart menni.
Az m7rr nem volt nekem még felszerelve(mintája mitt nem is lesz)
Mivel nekem ez az első olyan motorom, amire normális gyártó is gyárt normális gumit, ezért én nem ismerem ezeket. A GS-re nem volt csak vicc kategóriájú gumi, aztán az RV-re traktor kerék kellett, szóval ezek kimaradtak. A GS-el nem tudtam kanyarodni, az RV-vel meg nagyon is, pedig bitang bütykös gumi volt rajt.
Azt tudom, hogy én rühellem azokt a gumikat, amik beesnek a kanyarba, mert összeszarom magam tőlük. És még főleg felegyenesdve tudom utálni, amikor billeg. De lehet, hogy ez nekem csak egy rossz beidegződés, de nem szeretem ezeket. Talán mert nem vagyok jó motoros.
Barátom Banditján Rosso Corsa II-volt és nem tudtam vele megbarátkozni fél óra alatt sem, míg a Duke-on a C.Motion meg elsőre is oda ment, ahova néztem, pedig nem is olyan faszának mondott gumi.(Mondjuk a Bandit futóművével a barátom sem tudott összhangba kerülni, pedig ő jobban motorozik nálam.)
Ekkor döntöttem el, hogy én is veszek egy Duke-ot.
Szóval ezért hezitálok, mert a Metz. Pirelli és a Contit is elég hegyes profilal hirdeti a R17 videós bemutatója a youtube-on.
Nyugodtan vehetsz öregebb bridgestonet is, mondjuk az s21-et. Árban még kedvezőbb és nincs nagy különbség az újabbhoz képest.
Szerintem a bridgestone magasan jobb a többinél amiket felsoroltál.
Contiból a 2-est raknám rá, a 3-as széria visszalépés.
M7rr-t az első gumi hosszanti mintája miatt nem raknám fel, szeretnek az ilyen minták zavaróan kopni.
A legjobb ha kitapasztalod magadnak, hogy melyik az a márka ami tetsziky
Nekem ezzel sincs bajom. Szépen tudtam vele kanyarodni, mig nem kezdte el rázni a kormányt és amióta megnézettem a full-gasban, azóta leereszt a felni mellett.
eleje 90es hátulja 120-130 legyen
ilyen 50+ %-os legyen
én máshol nem igazán találtam annó mikor kerestem
A megfelelő guminyomás kitapasztalása/beállítása csodákat művel!
Köszönöm a tanácsaid. neked is. Sokat segítetek.
A bridgestone bt016-s20-21-22, mindegyik kiszámítható, nem akar beesni, pontosan oda fordul ahova akarod. Ez nálam igaz volt a conti sportattack 1-2-re is de a 3-ra nem, az mindig egyenesen akart menni.
Az m7rr nem volt nekem még felszerelve(mintája mitt nem is lesz)
Mint ezt már eljátszottam a Michelin Pilot Aktivnál.
Azt tudom, hogy én rühellem azokt a gumikat, amik beesnek a kanyarba, mert összeszarom magam tőlük. És még főleg felegyenesdve tudom utálni, amikor billeg. De lehet, hogy ez nekem csak egy rossz beidegződés, de nem szeretem ezeket. Talán mert nem vagyok jó motoros.
Barátom Banditján Rosso Corsa II-volt és nem tudtam vele megbarátkozni fél óra alatt sem, míg a Duke-on a C.Motion meg elsőre is oda ment, ahova néztem, pedig nem is olyan faszának mondott gumi.(Mondjuk a Bandit futóművével a barátom sem tudott összhangba kerülni, pedig ő jobban motorozik nálam.)
Ekkor döntöttem el, hogy én is veszek egy Duke-ot.
Szóval ezért hezitálok, mert a Metz. Pirelli és a Contit is elég hegyes profilal hirdeti a R17 videós bemutatója a youtube-on.
Szerintem a bridgestone magasan jobb a többinél amiket felsoroltál.
Contiból a 2-est raknám rá, a 3-as széria visszalépés.
M7rr-t az első gumi hosszanti mintája miatt nem raknám fel, szeretnek az ilyen minták zavaróan kopni.
A legjobb ha kitapasztalod magadnak, hogy melyik az a márka ami tetsziky