na jo,de én nem hajtok durván.
csak papás 100-110es tempo. hegyekben sem döntöm le koptatóig, csak szolidan.
4éve gsr600am volt, azon volt anno pilotpower...az eleje 4évet birt(20e km), hátso meg 15000.
nem szaggattam a gumikat az fix.
Rusztra nem tudsz rendelni? Oponeo.at, nagyon jó árak az alacsonyabb áfa miatt,osztrák címre a szállítás mindig ingyenes, nézz rá. Én is a melóhelyemre rendelem őket.
én k9 650 sv-re a 4 éves low budget continental contimotion szettet michelin pilotpowerre cseréltem 1hónapja kb...semmi 2ct meg semmi extra,sima pilotpower. ég és föld a 2 gumi. igaz én megyek majd nyáron 2-3db ezer km-es turákat és szezon végén általában mindig meglesz a 8-10e km...de bizom benne h kibir 2 évet ez a szett.
modják,h esőben csuszni fog...remélem annyira nem lesz xar csuszos, mint ezek a contimotionok voltak...
Nyilvan felhasználat és stilus függő a váladztás!De a kérdés az hogy a pilot power első gumi marad az mellé egy road gumi teljesen jó!Amugy a sport gumikat preferálom én is de akkkor szett csere javasolt!
Szasza, javíts ki ha tévedek, de ritkán mész esőben motorozni, nem tolsz nagy túrákat utassal sok csomaggal, inkább rövid örömmotorozás meg melóba járás. Szerintem jobban jársz egy jó sportosabb gumival, mint a PR4-el, rövid csapatásokra az a jobb választás. A PR4 esőben fantasztikus, szinte tempócsökkenés nélkül tudtam veretni vele, de szárazon, kanyargós részen minden sportgumi jobb/kezesebb választás rövid motorozásokra, vagy ha már túrásabb jelleg, akkor pl a conti cra2evo. A tartósság persze játszik, de csak mondanám, saját tapasztalat alapján, a pr4 visszafejlesztés a pr3-hoz képest, az majd 15-öt bírt hátul, a pr4-ből egyikkel se jutottam 12-nél tovább, ami alig több mint egy tartósabb sportgumié.
csak papás 100-110es tempo. hegyekben sem döntöm le koptatóig, csak szolidan.
4éve gsr600am volt, azon volt anno pilotpower...az eleje 4évet birt(20e km), hátso meg 15000.
nem szaggattam a gumikat az fix.