Csodálkozol? beton kemény ősrégi fejlesztésű túra gumi. nem sportmotorra való, hanem nagyapámnak menni egyenesen és túrázgatni óvatosba. Szerintem nem azért van gixered mert erre használod.
Márkásbol is van rossz! A gsx-r-en most egy bt023 van,2016-os gyártas de idén inkább leveszem róla,hiába van még rajta minta gazdagon mert egyszerűen nem tapad és alig melegszik
Nem mondtam, hogy szar, én is használok kínai gumikat nem keveset csak annyit írtam, hogy annyiért veszem amennyit szerintem ér mert ha már majd' annyiba kerül mint egy márkás akkor inkább azt választom.
Sziasztok! Nekem a kocsin nankang téli gumi van és azzal tökéletessen elégedett is vagyok! Attol hogy kínai nem biztos,hogy szar! De ez csak az én véleményem!
A szlovákok soha nem voltak csehek csak közös országuk volt ma meg nem. Ha az argentínok spanyolnak tartják magukat és viszont akkor spanyol termékeket állítanak elő, ha nem akkor nem. A taiwaniak kínainak tartják magukat és hát ki vagyok én, hogy ezt megkérdőjelezzem?
Ezt azért Te is érezted, hogy borzasztó nagy csúsztatás... Amúgy valóban nem gondolom, hogy nem magyarok, de ennek pont semmi köze a Nankang/Taiwan témához.
De ha már hasonlatok, akkor a Te logikád alapján viszont akkor mondhatjuk, hogy a Szlovákiában készült termékekre azt kéne írni, hogy Made in Czech Republic, elvégre ugyanaz az ország voltak valamikor. Vagy pl. az argentin termékek meg igazából Made in Spain, hiszen spanyolok leszármazottai élnek ott. Vagy inkább ne menjünk jobban bele a ki tud nagyobb hülyeséget mondani játékba. Bár tudom, szereted a játékokat. ;)
Lehetne szemantikázni, de én tényeket írtam. ez nem értelmezés kérdése meg szójáték. Taiwan gyakorlatilag független Kínától. Hadd ne tartsak kiselőadást távol-keleti történelemből, nem ezért vagyunk itt, akit érdekel, kiguglizhatja magának.
Nem is ez a lényeg, hanem hogy pont az általad is tökéletesen példázott sztereotípia miatt emeltem ki, hogy a Nankang nem kínai. Az emberek általános asszociációja a kínai cuccokal kapcsolatban, hogy olcsó sz*r tömegcucc. Megint ne menjünk bele, mert hosszú lenne, így is regényeket írok (úgyhogy csak zárójelben: pl. a Pirelli is Kínában gyártat); maradjunk annyiban, hogy a sztereotípiának van alapja. Újfent tökéletesen példáztad ezt a teherautógumival: a leírásod alapján csapnivaló a minősége, de legalább olcsó.
DE: pont ezért lényeges, hogy a taiwani cuccokra viszont nem érvényes ez a sztereotípia, ők nem olcsó vacakkal akarják elárasztani a piacot. Hogy csak a motoroknál maradjunk, egy Kymco nagyságrendekkel minőségibb, mint akármelyik kínai robogó. De említhetném az orvosi műszerektől az elektronikáig sokmindent, utóbbiban konkrétan nagyhatalomnak számítanak és ha már országos sztereotípiákról van szó, sokkal inkább közelítenek a japán színvonalhoz, mint a kínaihoz. Kifejezetten az alacsony nyersanyagigényű, magas szintű tudást és technológiát igénylő iparágakba fektetnek be, és elég jók is ezekben.
VIsszatérve konkrétan a Nankang-ra, anno utánanéztem, nem a gagyi kategória, pl. számos (köztük európai) autóversenysorozatnak a hivatalos beszállítói (nyilván nem Forma 1, de ott vannak kisebb szériákban, pl. márkakupák). A Fast and Furious live-nak is a hivatalos partnere is kizárólagos gumibeszállítója. Egy ekkora gigafranchise-nál, ahol 100 millás autókkal dobálóznak, nyilván nem választanák a Nankang-ot, ha ciki lenne, gondolom nem is a spórolás vezette őket.
Az árpolitika meg nem az én dolgom, most lusta vagyok utánanézni, de úgy emlékszem, mikor kezdte az R17 árusítani a Nankangot, akkor konkrétan féláron volt egy akkori csúcsszetthez képest. Gyanítom most is jóval olcsóbb pl. egy Sportiac egy Michelin Power RS-hez képest, nyilván nem kérdés, hogy az RS jobb is. De nagy összegben mernék fogadni, hogy ha az ezeréves első generációs Michelin Pilot Power-hez hasonlítjuk a Sportiac-ot, akkor is a Nankang lesz az olcsóbb, bár ott már biztos nem féláron lesz.
De ha megnézel egy másik, akár európai budget márkát, pl. Heidenau vagy Mitas, tuti az sem lesz féláron egy Pilot Power-hez képest. Én azon voltam megdöbbenve anno, mikor a saját motoromhoz kerestem gumit, és összevetettem az árakat, hogy a Heidenau konkrétan drágább volt, mint az azonos méretű és kategóriájú Michelin és Bridgestone gumik.
Ha komolyan variáljuk amit írsz akkor mondjuk az erdélyiek, felvidékiek stb. nem magyarok mert nem itt élnek? Tudom ez gusztustalan volt hisz nyilván nem így gondolod, de én ezen gondolatmenetem mentén attól, hogy jelenleg nem egy ország én még kínainak tartom a taiwaniakat és azt is amit előállítanak.
Lehet szemantikázni, de Taiwan kína.....tehát a nankang kínai guma, szerintem és ezért félárasnak kéne lenni szerintem, persze ez nem kinyilatkoztatás csak hát nekem nem ér többet, de természetesen bárki másnak igen.
Ej de jó ez a játék. Bár nem tudom akkor is játék-e, ha mindkettőnk által ismert tényeket osztunk meg egymással; így elvész a kitalálósdi lényege.
Szóval értelek, Taiwan-t én is sok szempontból "igazibb" Kínának tartom, mint Kínát. De ettől még ha valamire Made in China van ráírva, az a PRC-ban készül tudtommal, ha Made in Taiwan, akkor az a ROC-ban. A kettő nem ugyanaz. De ha pl. az ENSZ-ben is megnézed ki képviseli Kínát, a PRC delegátusát fogod ott találni, nem a ROC-ét. Ésatöbbi. Javíts ki, ha tévedek. Vagy játsszunk valamit. ;)
Én tuttam eztet és ezért kérdeztem kissé provokatívan, hogy szerinte hová valósi? Mert hát Taiwan még mindig kína. Elrotod a játékot. Amúgy nincs véleményem róla mert nem használtam, könnyen lehet, hogy jó, de ahhoz képest drága, hogy kínai, alig drágábban beváltakat lehet kapni, régebben ebben a témában írtam azt, hogy én és sok kollégám használunk kínai gumikat a kamionokra, de csak azért mert a felénél is olcsóbbak mint a legjobbak és felébe kerülnek a barum, debica és hasonló gumiknál és amúgy annyit is érnek, fele annyi idő alatt kopnak el, de amúgy nincs velük gáz 6-7 éve, előtte volt. Most a kurrensebb kínaiak elkezdtek drágulni mire elkezdtük nem venni erre bejöttek új névvel újra olcsón.
Váltakozó fordulatszám de 500 km ig max 5000/Ford.Utana már mehet 6000/Ford és talán 1700 km ig max 9000.De nem alapjáraton.
És vérzik a szívem ilyen puha sportgumit így kockasitani.
Egyébként a gumit nem kell bejáratni, csak a motorblokkot, nem? Felrakod állványra, beindítod, kettesbe rakod, a gázkart megakasztod a megfelelő fordulatszámnál, elmész dolgozni, mire hazajössz, be lesz járatva, és még a gumi sem kopott semmit. Még a mérföldet/kilómétert is fogja számolni, ha a fogaskerékről kapja a jelet. Probléma megoldva. :)
Ha valamiért nem tetszik ez a módszer :), akkor szerintem annak van igaza, aki azt írta, hogy soha rosszabb gumit. Én nem cserélném le, az sosem baj, ha nem éred el a gumi határait szerintem. De 1000 mérföld alatt tán csak nem fog elkopni, főleg ha bejáratós tempóban mész, meg egyébként tényleg ki lehet dönteni a széléig akár 50-70-nél is. Jelige: bejáratás a körforgalomban. :)
De ha már hasonlatok, akkor a Te logikád alapján viszont akkor mondhatjuk, hogy a Szlovákiában készült termékekre azt kéne írni, hogy Made in Czech Republic, elvégre ugyanaz az ország voltak valamikor. Vagy pl. az argentin termékek meg igazából Made in Spain, hiszen spanyolok leszármazottai élnek ott. Vagy inkább ne menjünk jobban bele a ki tud nagyobb hülyeséget mondani játékba. Bár tudom, szereted a játékokat. ;)
Nem is ez a lényeg, hanem hogy pont az általad is tökéletesen példázott sztereotípia miatt emeltem ki, hogy a Nankang nem kínai. Az emberek általános asszociációja a kínai cuccokal kapcsolatban, hogy olcsó sz*r tömegcucc. Megint ne menjünk bele, mert hosszú lenne, így is regényeket írok (úgyhogy csak zárójelben: pl. a Pirelli is Kínában gyártat); maradjunk annyiban, hogy a sztereotípiának van alapja. Újfent tökéletesen példáztad ezt a teherautógumival: a leírásod alapján csapnivaló a minősége, de legalább olcsó.
DE: pont ezért lényeges, hogy a taiwani cuccokra viszont nem érvényes ez a sztereotípia, ők nem olcsó vacakkal akarják elárasztani a piacot. Hogy csak a motoroknál maradjunk, egy Kymco nagyságrendekkel minőségibb, mint akármelyik kínai robogó. De említhetném az orvosi műszerektől az elektronikáig sokmindent, utóbbiban konkrétan nagyhatalomnak számítanak és ha már országos sztereotípiákról van szó, sokkal inkább közelítenek a japán színvonalhoz, mint a kínaihoz. Kifejezetten az alacsony nyersanyagigényű, magas szintű tudást és technológiát igénylő iparágakba fektetnek be, és elég jók is ezekben.
VIsszatérve konkrétan a Nankang-ra, anno utánanéztem, nem a gagyi kategória, pl. számos (köztük európai) autóversenysorozatnak a hivatalos beszállítói (nyilván nem Forma 1, de ott vannak kisebb szériákban, pl. márkakupák). A Fast and Furious live-nak is a hivatalos partnere is kizárólagos gumibeszállítója. Egy ekkora gigafranchise-nál, ahol 100 millás autókkal dobálóznak, nyilván nem választanák a Nankang-ot, ha ciki lenne, gondolom nem is a spórolás vezette őket.
Az árpolitika meg nem az én dolgom, most lusta vagyok utánanézni, de úgy emlékszem, mikor kezdte az R17 árusítani a Nankangot, akkor konkrétan féláron volt egy akkori csúcsszetthez képest. Gyanítom most is jóval olcsóbb pl. egy Sportiac egy Michelin Power RS-hez képest, nyilván nem kérdés, hogy az RS jobb is. De nagy összegben mernék fogadni, hogy ha az ezeréves első generációs Michelin Pilot Power-hez hasonlítjuk a Sportiac-ot, akkor is a Nankang lesz az olcsóbb, bár ott már biztos nem féláron lesz.
De ha megnézel egy másik, akár európai budget márkát, pl. Heidenau vagy Mitas, tuti az sem lesz féláron egy Pilot Power-hez képest. Én azon voltam megdöbbenve anno, mikor a saját motoromhoz kerestem gumit, és összevetettem az árakat, hogy a Heidenau konkrétan drágább volt, mint az azonos méretű és kategóriájú Michelin és Bridgestone gumik.
Na szerintem kiveséztük ezt a témát eléggé.
Szóval értelek, Taiwan-t én is sok szempontból "igazibb" Kínának tartom, mint Kínát. De ettől még ha valamire Made in China van ráírva, az a PRC-ban készül tudtommal, ha Made in Taiwan, akkor az a ROC-ban. A kettő nem ugyanaz. De ha pl. az ENSZ-ben is megnézed ki képviseli Kínát, a PRC delegátusát fogod ott találni, nem a ROC-ét. Ésatöbbi. Javíts ki, ha tévedek. Vagy játsszunk valamit. ;)
Taiwan.
Egyébként valóban az egyik legjobb száraz tapadással rendelkező túra/sport gumi, szépen lehet vele menni
És vérzik a szívem ilyen puha sportgumit így kockasitani.
Egyébként a gumit nem kell bejáratni, csak a motorblokkot, nem? Felrakod állványra, beindítod, kettesbe rakod, a gázkart megakasztod a megfelelő fordulatszámnál, elmész dolgozni, mire hazajössz, be lesz járatva, és még a gumi sem kopott semmit. Még a mérföldet/kilómétert is fogja számolni, ha a fogaskerékről kapja a jelet. Probléma megoldva. :)
Ha valamiért nem tetszik ez a módszer :), akkor szerintem annak van igaza, aki azt írta, hogy soha rosszabb gumit. Én nem cserélném le, az sosem baj, ha nem éred el a gumi határait szerintem. De 1000 mérföld alatt tán csak nem fog elkopni, főleg ha bejáratós tempóban mész, meg egyébként tényleg ki lehet dönteni a széléig akár 50-70-nél is. Jelige: bejáratás a körforgalomban. :)