Sziasztok
Kösz az infókat
Olvasgatom a teszteket véleményeket és nagyon a pilot road 4 felé hajlok és "csak" 3-4 e ft-al drágább a road 3-tól, legalábbis a motoralkatrész.eu áraihoz mérten , igaz itt már nem lehet kapni road 3-ast de a road4 75500 mig a 3-as az 72 e
Éves szinten sztem ha megyek vele 2-3 ezer km akkor sokat mondok , már ha nem jövök ki vele Berlinbe
Szép napot mindenkinek
A motion a belőpő (értsd:gagyi) kategória a continál, ha már conti, akkor roadattack 2, ha az ár a lényeg, akkor is megéri azt a párezer pluszt, vagy ott van az angel st kb ugyan azon az áron mint a cra2. A misik szárazon se rosszak, de esőben a legjobbak.
Szia!
Contimotion: nekem a GSX750F-en is az volt, meg utoljára a GSX1400-on is, gondom nem volt vele egyiken se, de az 1400 elég hamar megette a hátsót. Előtte pilot road 2-t használtam, azt jobban szerettem, érzésre jobban tapadt és elég sokat is bírt ( a 750-esen).
Nem tudom most mennyi az árkülönbözet, újban 10-12-őt ráfizetnék a Michelinre, annyit megér, ha annál több akkor inkább a Conti.
Igen szimplán csak Road 5
Nincs pontos infónk róla, hogy mi okból hagyták el ezt a nevet, ha megnézed a sportosabb vonalnál sincs már ott, a Power RS ugye tavalyi modell, már ott sem használták.
Szimplán Road 5? Megint egy márkanév, amit évekig rosszul ír majd az emberek fele Lehet tudni, miért maradt le a Pilot? Esetleg „megtartják” a sportosabb szériáknak?
Sziasztok. Segítséget szeretnék kérni, tudnátok ajánlani 17" krossz gumit? Alkalmi terepezésre kellene és a gyári SM szettre (3,5" és 4.25") raknám rá.
Szevasztok kérdésem a következö gumi témában elöl MICHELIN PILOT POWER 3 as van és hátul BRIDEGSTONE BATTLAX S 20 ast szeretnék venni szerintetek hogy ilik össze a két tipus R1 hez kellene a MICHELIN még jo álapotban van
Valóban érdemes megvárni az új terméket. Február végén utazunk Sevillába a hivatalos bemutatóra, és megmondjuk a tutit hogy milyen lett az új karika.
CSAK egy nagyon pici módosítást engedj meg, igazából mindenkinek furcsa lesz, még nekünk is. A Pilot név elmarad, csak "simán" Michelin Road 5 lesz szokni kell még, valószínű mi is Pilotozunk még egy darabig
x11-en is használtam, többet bír mint a pr4, 2 személlyel 3 dobozzal is lábtartóig lehetett dönteni. mind száraz mind nedves tapadása kiváló. az egyik legjobb túra gumi, bátran vedd meg
Nekem ZZR1400-on volt, elégedett voltam vele, 11 600 km-nél vettem le egy defekt miatt. Ha nem akarsz pályanapokra járni, általános felhasználásra jó lesz. (De a helyedben megvárnám a tavaszt: jön a Pilot Road 5, ami még jobban viselkedik majd újonnan és főként kopott állapotban)
Nekem metzeler m7 rr van és nagyon fasza,bízom benne. a bt 016 és pro-nál vannak frissebb fejlesztésű gumijai a bridgestonnak s 20 ,s20 evo és most az s21
biztos így van... nekem ez a gyári gumi volt, még a sokak által lenézett z6 sem csúszott meg rendes bemelegítés a után a gsr-en, a bt016 meg a legváratlanabb pillanatokban, egyszerű utcai körülmények között is. szétvágtam az oldalát, úgy dobtam ki a gumisnál, nehogy vki feltegye. elhiszem, hogy van akinek tetszik, sztem egy hulladék volt
NEM tudom mi az igaz belőle! Viszont a boncteremben elég jókat írnak, tudom hogy ez semmit sem jelent. Én más motorjával mentem ilyen gumival, nekem tetszett, a srác meg dicsérte, és igen jól ment vele (r6)
anno a gsr gyári gumija bt016 volt. sírva mentem a gumishoz, hogy vegye le, mert egy ipari melléktermék az, nem motor gumi... hiába melegítettem, még a 600-as gsr is elcsavarta kanyarban aszfalton. a 3 megindulásnál levetettem és nem is adtam el, kikukáztam, nem volt bőr a pofámon eladni sem...
Kösz az infókat
Olvasgatom a teszteket véleményeket és nagyon a pilot road 4 felé hajlok és "csak" 3-4 e ft-al drágább a road 3-tól, legalábbis a motoralkatrész.eu áraihoz mérten , igaz itt már nem lehet kapni road 3-ast de a road4 75500 mig a 3-as az 72 e
Éves szinten sztem ha megyek vele 2-3 ezer km akkor sokat mondok , már ha nem jövök ki vele Berlinbe
Szép napot mindenkinek