Szerintem a szimplát nem a komponensekre értette, hanem ahogy oda van írva a hozzászólásban, a "Terhelhetőségét tekintve"; tehát azt jelenti, hogy a GT nem erősített kivitelt jelöl. Ugyanúgy fel lehet rakni akár 200 kiló alatti könnyű motorokra mint bármilyen más gumi "szimpla" (azaz nem erősített) változatát.
Rendkívül jó kis gumi annyira nem nevezném szimplának főleg h két komponensű! Hringes tapasztalataim szerint baromi jól tapad még az írásnak is... (a legszéle) fülem farkam lent volt a kanyarokban vele. Mivel egy nagy v2 ezresen volt muszály volt kétkomponensűt válasszak és messze hozta is ami elvárható tőle! Bocsánat a belevau-ért.... de hátha segít
Az Angel GT nem azért viseli a GT nevet mert egy erősített modellről van szó, ennek a mintázatnak szimplán ez lett az elnevezése. Terhelhetőségét tekintve egy szimpla abroncsról beszélhetünk.
A kimondottan erősített szerkezetű nevezzük akkor GT abroncsnak Pirelli Angel GT(A) a neve ;)
Idén vettem 2005-ös Fazert, 2012-es gumikkal, keveset mentek vele évente, a gumi szépen elöregedett, nem repedezett, de keménnyé vált, csúszik-mászik esőben. Jövöre megy rá az új szett, egy szezon elmotoroztam vele, ami könnyelműség volt.
maga a diablo nem egy mai darab, de szerintem itt nem a gumival volt a gond. Nem azt kell nézni hogy 10 fok van vagy csak 2, hanem hogy mennyi az aszfalt és a gumid hőmérséklete. szerintem....
Sziasztok. Létezik az, hogy egy DOT 4911-es Pirelli Diablo úgy csússzon-másszon ezen a majdnem tavaszias aszfalton, mint a taknyos csiga? Párszázat mentem most a napokban, de alig mertem dönteni. fékezni, folyamatosan dobta odébb a seggét a motor. Ilyen csúnyán öregedne a gumi? Most vettem novemberben a gépet, ezzel a gumival, eddig csak új gumikkal kezdtem.
Érdeklődnék, kinek milyen tapasztalata van a következő gumikkal kapcsolatban? Elvileg mindegyik hozzávetőleg 70/30%-os (utcai/terep) használatra van kitalálva és erre is kellene nekem.
- MICHELIN SIRAC
- METZELER TOURANCE
- CONTINENTAL TKC 70
- PIRELLI SCORPION MT90
- HEIDENAU K60
szevasztok!Én bevállaltam a Nankangot hátra.Kellemes meglepetés volt,elég puha,tapad én a sportiacot választottam és két komponensü az egyenletesebb kopáskép miatt.Nem tudom menyire kopik egy 1000-es van benne.Én ajánlom!!600-as horneten van.
A kimondottan erősített szerkezetű nevezzük akkor GT abroncsnak Pirelli Angel GT(A) a neve ;)
Érdeklődnék, kinek milyen tapasztalata van a következő gumikkal kapcsolatban? Elvileg mindegyik hozzávetőleg 70/30%-os (utcai/terep) használatra van kitalálva és erre is kellene nekem.
- MICHELIN SIRAC
- METZELER TOURANCE
- CONTINENTAL TKC 70
- PIRELLI SCORPION MT90
- HEIDENAU K60
Suzuki DRZ400S-hez kellene.
Köszi!
Kipróbáljam a kínai sportgumit?
Elfelejtettem a nevét.