Sziasztok. 690 supermoton használok most m7rr-t. Nagyon jól tapad, ezzel nincs baj. De hátsó 3ekm után már majdnem kopasjelzon van. Supercorsam is majdnem eddig bírta pedig az azért jóval puhább. Szerintetek egy pilot4 vagy 5 milyen lenne? Vagy valami turasport.
Köszi a hozzászólásokat. A motor nem az enyém hanem egy cimborámé akivel motorozom. Nem mond semmi rendelkenességet a telóra hogy érezne valamit. Tavaj vette a motort ezzel a gumival. Láttam ma egy ugyan ilyen gumit zx10r en és ezt a kinézetet meg sem közelítette ott szép egyen volt az 1cm majré.
Pedig pl a Z8 nekem pont ilyen kopásképpel indult, annyi különbséggel hogy a hullám a mintában nem volt ekkora, úgy 1-1.5 centis sávban hullámzott ugyan így a mintát követve, aztán szépen kiegyenesedett idővel, ahogy mindenhol elérte az elefáni talpát és most ott van a szép egyenes vonal. Szerintem nincs itt semmi gond, csak még nem ment vele eleget mélyre döntve hogy mindenhol szépen bekopjon. Ettől függetlenül blasko linkjén a cikk sokkal meggyőzőbb mint a havertól hallottam, érdekes dolgokról írnak, kérdés hogy a pályán használt slick tapasztalat mennyire ültethető át egy az egyben egy inkább túra mint sport gumira. A minta szélén kiperemesedés már nemek is volt a tádén, de ott nam nagyon volt mit állítani hozzá, a zrx-en már lehet húzót/nyomót külön, majd kipróbálom az olvasottakat. Az csak mellékszál, hogy pont a conti3 a következő kiszemelt, elég volt a szárazon nagyszerű z8 vizen bénázásából.
Az viszont fura hogy egyik gumimnak sem volt soha ilyen hullamos a “kopása”, sőt havernak ugyilyen gumija van, tökéletesen egyenes a majré, még van rajta mert új a motor :)
Megtudhatjuk, hogy a teló rossz működése miért függ össze ilyen tökéletes egyezéssel a minta árkaihoz(nem magához az egész gumihoz!) képest? Mert hogy a mintához érkezve a gumi mögött "nincs" anyag, ami támasztaná, ezért jobban is torzul, a mintához közeledve jobban lehajlik, távolodva visszamegy és ez a hullámzás látszik pontosan a kopásképen és kézenfekvő is.
Addig még van negyven nap, akármennyit mehetsz még a túraelőtt. Megveszed a gumit, van.údöd megkeresni a legolcsóbbat és elteszed juliusig. Ha a túra előtt ugy itéled, hogy nem.birja ki akkor csere. Ha meg kibirja, akkor tura után ugyis cserés lesz, és akkor csak előveszed.
Ha hátul középen még van 2,5 mm, akkor azzal én nyugodtan elindulnék.
Nekem tavaly egy 2800 km-es úton ment le kb 2 mm a hátsóból, de 2 személlyel, totál megpakolva, a tiédnél nagyobb-nehezebb motoron.
Az viszont fura hogy egyik gumimnak sem volt soha ilyen hullamos a “kopása”, sőt havernak ugyilyen gumija van, tökéletesen egyenes a majré, még van rajta mert új a motor :)
Egyébként mennyire vagy megelégedve a gumival ?
Tud valaki valami tippet adni mi okozhatja ezt a fajta hullámos gumikopást?
Nekem tavaly egy 2800 km-es úton ment le kb 2 mm a hátsóból, de 2 személlyel, totál megpakolva, a tiédnél nagyobb-nehezebb motoron.
Michelin Pilot Road 3.
10.500 km-t mentem vele. Elöl középen 2,5 mm. hátuk középen 2,5 mm, a szélés 3 mm van a kopásjelző tetejéig.
Július elején egy 2.000 km-es Erdélyi túrára megyek.
Nézegetem, de nem tudom előtte cseréljem-e (ahogy számolom igy 4-5.000 km lehet még benne.)
Tapasztalat valakinek, hogy kb 10.000 km után mennyire volt kopott a gumi?
Nyugis túrás tempó, de néha kanyargós szakaszon kicsit elengedem magam....