Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tapasztalatok érdekelnek 180/55/17 és 180/60/17 között ! A /60 előnyösebb ?
Sziasztok. 690 supermoton használok most m7rr-t. Nagyon jól tapad, ezzel nincs baj. De hátsó 3ekm után már majdnem kopasjelzon van. Supercorsam is majdnem eddig bírta pedig az azért jóval puhább. Szerintetek egy pilot4 vagy 5 milyen lenne? Vagy valami turasport.
Majd meg probálunk rajta feszíteni.
Használt, fiatal sportgumikat ki árul? 120/70 és 180/55 17 kellene.
Nem ül össze alatta nagyon vagy imbolyog kanyarban, lehet kicsit feszíteni kellen rajta.
Köszi a hozzászólásokat. A motor nem az enyém hanem egy cimborámé akivel motorozom. Nem mond semmi rendelkenességet a telóra hogy érezne valamit. Tavaj vette a motort ezzel a gumival. Láttam ma egy ugyan ilyen gumit zx10r en és ezt a kinézetet meg sem közelítette ott szép egyen volt az 1cm majré.
Pedig pl a Z8 nekem pont ilyen kopásképpel indult, annyi különbséggel hogy a hullám a mintában nem volt ekkora, úgy 1-1.5 centis sávban hullámzott ugyan így a mintát követve, aztán szépen kiegyenesedett idővel, ahogy mindenhol elérte az elefáni talpát és most ott van a szép egyenes vonal. Szerintem nincs itt semmi gond, csak még nem ment vele eleget mélyre döntve hogy mindenhol szépen bekopjon. Ettől függetlenül blasko linkjén a cikk sokkal meggyőzőbb mint a havertól hallottam, érdekes dolgokról írnak, kérdés hogy a pályán használt slick tapasztalat mennyire ültethető át egy az egyben egy inkább túra mint sport gumira. A minta szélén kiperemesedés már nemek is volt a tádén, de ott nam nagyon volt mit állítani hozzá, a zrx-en már lehet húzót/nyomót külön, majd kipróbálom az olvasottakat. Az csak mellékszál, hogy pont a conti3 a következő kiszemelt, elég volt a szárazon nagyszerű z8 vizen bénázásából.
Ott a link megkell nezni
Dehogy jó...
Még nagyon friss. Majd lekopik nyugi.
Aha, értelek. Akkor ez így jó.

Az viszont fura hogy egyik gumimnak sem volt soha ilyen hullamos a “kopása”, sőt havernak ugyilyen gumija van, tökéletesen egyenes a majré, még van rajta mert új a motor :)
Roadattack 3? Szèpen szedi össze a "morzsát" tuti tapad akár mint az elődje!
Megtudhatjuk, hogy a teló rossz működése miért függ össze ilyen tökéletes egyezéssel a minta árkaihoz(nem magához az egész gumihoz!) képest? Mert hogy a mintához érkezve a gumi mögött "nincs" anyag, ami támasztaná, ezért jobban is torzul, a mintához közeledve jobban lehajlik, távolodva visszamegy és ez a hullámzás látszik pontosan a kopásképen és kézenfekvő is.
Itt tuti hogy valami nem jó, szerintem húzófokozaton telerj be.

Egyébként mennyire vagy megelégedve a gumival ?
Kösz a gumis válaszokat. Majd mérem, hogy mennyit ment el...
Köszönöm
Hátsó gátló teljesítmény probléma.
Nincs ezen a képen semmi hiba, dolgozik a gumi.
Sziasztok
Tud valaki valami tippet adni mi okozhatja ezt a fajta hullámos gumikopást?
X11-en 13,5e km-t bírt, nem kímélve... neked ebben még van gazdagon...
Addig még van negyven nap, akármennyit mehetsz még a túraelőtt. Megveszed a gumit, van.údöd megkeresni a legolcsóbbat és elteszed juliusig. Ha a túra előtt ugy itéled, hogy nem.birja ki akkor csere. Ha meg kibirja, akkor tura után ugyis cserés lesz, és akkor csak előveszed.
Ha hátul középen még van 2,5 mm, akkor azzal én nyugodtan elindulnék.
Nekem tavaly egy 2800 km-es úton ment le kb 2 mm a hátsóból, de 2 személlyel, totál megpakolva, a tiédnél nagyobb-nehezebb motoron.
Sziasztok,

Michelin Pilot Road 3.

10.500 km-t mentem vele. Elöl középen 2,5 mm. hátuk középen 2,5 mm, a szélés 3 mm van a kopásjelző tetejéig.

Július elején egy 2.000 km-es Erdélyi túrára megyek.

Nézegetem, de nem tudom előtte cseréljem-e (ahogy számolom igy 4-5.000 km lehet még benne.)

Tapasztalat valakinek, hogy kb 10.000 km után mennyire volt kopott a gumi?

Nyugis túrás tempó, de néha kanyargós szakaszon kicsit elengedem magam....
ha beengedtek volna...