Köszi szépen a választ és az utánajárást is. (Ha jól értettem a választ, akkor ezek a különc gumik nem feltétlenül ismertek az egyszerű felhasználó számára, nem is tudunk róla. Ezek a külön jelzések akkor nem is látszanak a gumin, vagy csak beavatott szaki tud olvasni a jelekből.)
Egyébként legalább nincs min variálni, egy gonddal kevesebb.
Lesz megint sima 023-as. Most van kopásjelzőn és 16.000km van benne, de még g azért koptatom egy kicsit.
Utána kérdeztem neked pontosan és valós az amit első körben írtam
ezek a betű jelzések különböző motor típusokhoz gyártott abroncsok.
Mivel a motorgyártók spórolnak ezért a gumi gyártót kérik fel arra, hogy egy bizonyos motor típushoz gyártsanak abroncsot és a különbség ezek közt, hogy valamelyik motor típushoz nem kér a gyár több zónás abroncsot vagy a váz szerkezete se egy forma a jelölés nélküli abroncsokhoz képest. Ja a és még azt ajánlották, hogy a jelölés nélkülit kell választani mert azok azt tudják amit a gumigyártók leírnak róla.
Bridgestone-nál a betű jelzések bizonyos motor típusokhoz ajánlják vagyis gyártják de ezek bármelyik motoron biztonságosan lehet használni. De ott ahol én szoktam venni a gumikat utána néztem nincs ár különbség de ha gondolod utána kérdezek melyik betű melyik típushoz tartozik.
A revolutionmotoros scráccal beszéltem és azt mondta, hogy az "E" és "F" betűk különböző keménységre utalnak. Egyébként drágábbak is 7€-val a sima 023-nál.
Én használtam 023-at mert én amúgy is Bridgestone fan vagyok de nincs belőle több keverék csak a GT a különbség. http://moto.bridgestone.hu/mot...
De itt mindent meg találsz róla amit tudni kell.
Lassan csereérett hátul a Bridgestone BT023-as gumim. Úgy tudom, hogy a sima 023-asból is van több fajta (3) keménységű. (Nem, nem a GT kivitelre gondolok.)
A kérdésem a következő: Honnan tudom, hogy melyik melyik? Van valami külön jelölés az oldalfalon?
Látatlanban az orvos sem tudja egyértelműen meghatározni a diagnózist Elsőre inkább futóműhangolás gond lehet Ha himbálózik, akkor lágy a rugó és/vagy kevés lehet a húzó csillapítás kétszemélyes felhasználásra.
RR-t 2,2-2,3-al használtam Michelin Pilot Power 2CT-vel. Busára Pirelli Angel ST lesz ahogy ez lekopik, mivel használt gumikat nem veszek, így lekoptatom amivel vettem, mert nem szeretném ledobni. Ránézésre egyébként abszolút nem kockás.
lehet hogy hulyeseget mondok, de nekem is volt hasonlo "uszik a segge" erzesem, amikor megvettem a mostani motort.
kicsit kockasra volt kopva a hatso gumi es amikor "atbillent" a nem annyira kopott reszre, akkor volt mindig olyan erzesem, mintha maszna a hatulja.
2 szemellyel a 2.2 szerintem kicsit keves.
en az RR-t 2.5-tel hasznalom 2 szemellyel.
Téged ajánlottak.
Hayabusámon Metzeler M3 gumik vannak, olyan 80%-osak, nemrég kezdtem el használni a gépet, mivel új számomra a világa, ezért furcsállom, hogy kanyarokban mintha "sétálna", mögöttem jövők is mondták hogy pattog, mozog a hátulja. 2,2bar-on használom, mindig kétszemélyezek. Szerinted rossz erre a gumira ez a nyomás, vagy a futóművet kellene állítgatnom?
Gödrös helyeken olyan "hajós" jellege van, nem pattog, csak kanyarokban viselkedik (nekem) furcsán. Bár ha ez ilyen világ majd megszokom, tudom nem lehet hasonlítgatni egy RR-hez.
OFF:
Eladó
120/70*17
115/70*17
80/90*17-es szinte új pályagumik. Dunlop és Bridgestone.
Bolti ára 40k fölött én 10-ért adom irányáron.
További infókért és képekért érdeklődj privátban :)
szerintem nagyon jó gumi,heti 3-4 db-ot eladok,nekem is ez van most fenn.Könnyen melegszik,iszonyatosan jól tapad,mivel 3 komponensű,a kategóriáján belül tartós is
jó választás
Egyébként legalább nincs min variálni, egy gonddal kevesebb.
Lesz megint sima 023-as. Most van kopásjelzőn és 16.000km van benne, de még g azért koptatom egy kicsit.