a te helyedben én vennék brian testvértől egy garnitura jó állapotú pályagumit, és utána azt még el lehet adni. bár én is így kezdtem, ááá csak egyszer kipróbálom a pályázást és kész. aha... örök szenvedély lett belőle. ez első pályanapomon rájöttem, hogy ha van egy sportmotorom, és nem vittem volna versenypályára, sosem jöttem volna rá, hogy mit is tudnak ezek a gépek. mintha lenne egy gyönyörű kívánatos barátnőm, de sosem kefélném meg. elképzelhetetlen. úgyhogy lehet az egy az nem egy...
a gumiból tudsz pénzt kivenni ha utána eladod, de ha törik a vas akkor az csak mínuszt jelenthet. inkább gumiba tegyétek a lóvét, ne alkatrészbe. szerintem.
Utcára is király!
De keresd Briant,ő tud segíteni használtban is(a használt nem egyenlő a kukázottal),korrekt srác.
De tudok adni egy garnitúra pályázásra és közútra is alkalmas 211GP Racer garnitúrát baráti áron most én is!
Ami mindenre jó az általában semmire sem jó
Előre extra tapadós gumi.
Hátura meg + 1 felni. Ha túrázol akkor túragumi, ha versenyzel akkor tapadós gumi. Nem vészes otthon kicserélgetni a kereket...
köszönöm ahozzászólásokat , szerintem se kéne kockáztatni , csak az a baj hogy egy napról van szó és utána meg csak ucán használnám. de ha pont azon anapon hibázok az tőbbe kerűl. .
A vélemenyeteket szeretném tudni a Dunlop D221-ről. Xj600n-m van, városban és túrázgatásra használom. Romániaban lakom, egy akció keretén belül a gumi ára kb 11000 Ft. Megéri megvenni, vagy nézzek más gumi után?
csak a 180 paci miatt kérdeztem
hidegen nem fog szinte semmit, cserébe viszont hamar túlmelegszik...
kanyarból kifelé még döntött helyzetben szinte lehetetlen egy jó egészséges kigyorsítást kivitelezni. pláne egy 1000-es motorral.
szóval kanyarból kifelé csak óvatosan!
a gumiból tudsz pénzt kivenni ha utána eladod, de ha törik a vas akkor az csak mínuszt jelenthet. inkább gumiba tegyétek a lóvét, ne alkatrészbe. szerintem.