Van egy eladó Pilot Road garnitúrám, használt, de teljesen jó állapotú, ha valakit érdekel..... kb 6-8 ezer km van még bennük. Hogy pontosan mennyi a futófelület mélysége nem tudom, de majd megmérem, de kb. elöl 3 mm, hátul 4 mm lehet. Érdeklődni az adatlapomon lévő e-mail címen.
Valóban azt szokták mondani, hogy hidegen kell fújni a gyári ajánlottra. Tényleg gyakran különböző az érték az első/hátsó esetében, pl. F650CS-nek 2.2/2.5 bar.
Én egyébként szeretem keményre fújni, így vorlt módom tapasztalni, hogy a gumik nem egyformán bírják a nyomást, a Metzeler Z6-ok simán elmentek 3 barral, a Heidenau K73 elöl nem igazán komálja 2.6 fölött, mert deformálódik, és "fölül" az élére, furcsán billegős érzés.
Sziasztok,
Ha van itt valaki aki használt motorgumik forgalmazásával foglalkozik jelezzen nekem. Michelin power pilot 2ct érdekelne vagy bármi ami utcára jó. 120/180-as méretben.
Köszi előre is.
Nem minden típusnál egyforma az érték. Az egyémhez (GSX F) 2,2 bart ajánlanak, illetve a hátsóhoz 2,4-et, nagy terhelésnél.
Hidegen kell fújni. Ahogy melegszik a gumi, nő benne a nyomás is. Az igaz, hogy autónál többre kell fújni a télit, de szerintem nem a hőmérséklet miatt, hanem mert a téli gumi eleve más összetételű.
Bocs, most néztem meg.. Pilot Road-.om tehát még nem volt. Arról nem tudok semmit. Amim volt, az Michelin Radial Macadam 90X .. valami különleges túra gumi volt anno, amit csak külföldön lehetett kapni horror áron, ha jól tudom.
Nekem az lenne a kérdésem, hogy szabályosan mennyire kell fújni a motorgumit és milyen hőmérsékleten? Az a problémám, hogy 2 bar-ra fújtam nyáron, üzemi(felmelegedett, vagyis minimum 4-5 km után kb) hőmérsékleten. Most hidegebb van, faterom szerint a kocsit is a szervízben hidegen 0.2 barral többre fújják, és szerinte amúgy is hidegen kell felfújni, tehát rosszul tudom.
Mivel szerinte ilyenkor nem ér el a gumi nagyobb hőmérsékletet, mert hideg az aszfalt, többre kell a motort is mint 2 bar. Tehát akkor most mi a valóság?
Mert rohadtul érzem a motoron, ha nem jól van felfújva, rájöttem, hogy sokszor nem velem volt a baj vezetés közben, hanem a guminyomással, mert régebben nagyon ritkán fújtam, nem érdekelt az egész.
Nekem Continental Sport attack van a ZXR 400-on, és elég jó. Még ilyenkor is. Michelin Pilot road a Suzuki RG200-amon volt, (vagycannak az elődje?) 11 éves gumi volt, de semmi baj nem volt vele, profilja megvolt, és tapadt is, meg jó széles a futófelülete(nem hajlik fel oldalt hirtelen). Azért cseréltem le, mert észrevettem a dot számból, hogy kicsit öreg.
Elöl Bridgestone BT50 hátul Dunloop D220, ez milyen összeállítás Suzuki SV650-re?
Megnéztem az adatlapodon a képeidet!
Irigylésre méltó!Minden elismerésem!
Üdv: Balázs
Mérete: 140/80-18
Képeken látható jó állapotban. Ár: 3000Ft
Íed meg a levelezési címedet és mutatok lehetőségeket.
Üdv
Én egyébként szeretem keményre fújni, így vorlt módom tapasztalni, hogy a gumik nem egyformán bírják a nyomást, a Metzeler Z6-ok simán elmentek 3 barral, a Heidenau K73 elöl nem igazán komálja 2.6 fölött, mert deformálódik, és "fölül" az élére, furcsán billegős érzés.
Ha van itt valaki aki használt motorgumik forgalmazásával foglalkozik jelezzen nekem. Michelin power pilot 2ct érdekelne vagy bármi ami utcára jó. 120/180-as méretben.
Köszi előre is.
Nem minden típusnál egyforma az érték. Az egyémhez (GSX F) 2,2 bart ajánlanak, illetve a hátsóhoz 2,4-et, nagy terhelésnél.
Hidegen kell fújni. Ahogy melegszik a gumi, nő benne a nyomás is. Az igaz, hogy autónál többre kell fújni a télit, de szerintem nem a hőmérséklet miatt, hanem mert a téli gumi eleve más összetételű.
18 as supermoto gumi párban eladó!
Mivel szerinte ilyenkor nem ér el a gumi nagyobb hőmérsékletet, mert hideg az aszfalt, többre kell a motort is mint 2 bar. Tehát akkor most mi a valóság?
Mert rohadtul érzem a motoron, ha nem jól van felfújva, rájöttem, hogy sokszor nem velem volt a baj vezetés közben, hanem a guminyomással, mert régebben nagyon ritkán fújtam, nem érdekelt az egész.