Az lenne kérdésem hogy Yamaha Fz1 ki milyen gumit ajánlana ami azért tapad is meg azért nem fogy el hamar? Conti race attack-et tudnék jo árba sztetek az milyen gumi? Tapasztalat vkinek?
K.va jó a gumii! :D Sikerült ma beletekerni egy 160km-t, 50es tempónál veszettül lehet döntögetni, 100 felett kicsit nehezebb, de viszont úgy fogja és követi az íveket, hogy nekem ez csoda... 2 főbb dolog volt: 1. Még kicsit jobb idő volt, kis falubol mentem kifelé, egy szuper balos kanyar volt amit nem látni nagyon be egy háztól, kicsit nagyobb tempóval érkeztem, hopp de jöttek szemből amikor már "lent" voltam és fékeznem kellett, de semmi para nem volt!(Amit mondtál beugrott) 2.Már elkezdett szemerkélni az eső, városból kifelé 3.ban odatekertem és elforgott a hátulja (jó az aszfalt is a sima fajta volt) nagyon kb 7ezerről majd tiltásig, de itt sem volt para érzet, alig akartam visszavenni a gázból... Hazaérve megmértem a nyomást 2,16 elöl hátul is ilyesmi volt. Biztos visszahűlt hideg volt már...
2CT kuka.. :)
Üdv!
Pedig sok szempontból jobban járnál egy gumimelegítővel. Bármennyire is kiadásnak tűnik, hosszabb távon spórolsz vele, gumit mindenképpen. A Brigi slick vmivel lassabban melegszik, mint a CompK, erre készülj!
Nah csak hazaértünk valahogy Köszi mégegyszer mindent!
fz1joco:
Nekem is a 2CT volt fent! Eddig a pillanatig, mivel most vettem 1 első és 2 hátsó "használt" gumit annyiért mint tavaly a 2CT-t újan, ezek MIN annyit el fognak menni NÁLAM, mint a 2CT! Szal már megérte, mivel a tapadás az köszönő viszonyban sincs ahhoz képest... igaz még nem próbáltam, de hazafele nem volt rágó a kocsiban így lekaptam a széléről egy darabot! fini!
Ahh mikor lesz már jóidő, ki akarom próbálni őket
A hátsó 5-ös skálán 4-es, jól kiszámítható visszajelzésű és tapadású, ill. egész tartósnak is mondható. Az első Bridgestone slickeket sok kritika éri a hirtelen "elmegy" jelenség miatt, de ez bizonyos köridőig nem várható (H-ringen kb. 2:00-ig), tehát lapon fékezést hanyagolni. A ~ 2,5 mm-es kopásjelzővel pedig valóban újnak tekinthető.
Egy D211GP első átlagosan "2 évet", a hátsó keveréktől és felhasználástól függően 500 - 8000 km.
A Pirelli/Metzeler/Conti kb. 30%-kal kevesebbet.
A Bridgestone vhol a 2 között.
Természetesen pályagumikról beszélek és előre nem meghatározható a tényleges futásteljesítmény.
Pirelli Diablo Corsa III. 120/70 zr17 90%-os 6000ft
Michelin A59 110/80 zr17 90%-os 5500ft
Bridgestone Battlax 120/60 zr17 60%-os 2000ft
szacsomotor@freemail.hu