Sziasztok!
Bridgestone Racing Battlax elöl YCX, hátul YCY gumikkal kapcsolatban van valakinek tapasztalata? Kopásjelző elöl-hátul 2,5mm körül van szinte új guminak tűnik...Még nem volt ilyen gumim és a baráti körben sincs tapasztalat róla. A hozzászólásokat mindenkinek előre is KÖSZÖNÖM!
Egy vérbeli sportgépre csak vérbeli sportgumi illik
Tudnék ajánlani pár alternatívát azok közül, mint a D211GP, Dragon Supercorsa, Diablo Supercorsa, Battlax R10.....
Sziasztok!Most vásároltam egy k8 750 gsx-r motort.Gumi sajnos cserére szorul még a gyári bt16 van rajta,mit ajánlotok mit vegyek rá?Közuton és inkább turákra használom majd.Várom a véleményeteket.üdv
Mondom használt volt, ezek kb 9000-et elmennek. Igen az endurance még keményebb, a tapadás határát utcán nehezen tudnád elérni, de nem is biztos hogy olyan keverékben van-e a gp racerből, lehet csak a gp-ből, igen BRIAN a megoldás gumikérdésben, ez nem vitás, én pályára 1.6-ra engedtem, elöl 2.0 ra:) Utcán 2,2 elöl, 2,3 hátul.
Nekem a régebbi egykomponensű Pirelli Corsa van a motoromon.
Szerintem jó gumi, de a hátsó közepe elfogyott.
Nálam is kb. ezek a gumik akadtak fenn a rostán amiket leírtál, végül a Rosso II-t rendeltem meg a múlt héten. Elvileg a héten megkapom. Viszonylag új fejlesztésű gumi, jókat írtak róla.
A gyárinál ballonosabb 190/55-ös méretűt választottam a 190/50 helyett.
Remélem beválik.
Keresd itt Brian-t,benne nyugodtam megbízhatsz!
Én is D211-et használok az RR-en és más már nem is lesz!
A sportsmart is jó még,de egy garnitúra árából kijön két igen szép gp garnitúra és az sokkal többet elmegy!
A nyomást kell csak egyedül kitapasztalni,nekem pl az 1,9 nem jött be-míg a legtöbb embernek igen.Én elöl 2,2 hátul 2,4-el járok.(hidegen)
Szia! Köszi a véleményt! De a 211GP Racer az nem olyasmi mint a pirelli diablo corsa meg rosso corsa stb szval h inkabb palya gumi!? Viszont a 6000 km az elég jónak tűnik, ahogy írtad! Kicsit félek a hasznalt gumitól, hogy már kihasználták a "javát", vagy nem ennyire rossz a helyzet?:) amit írtál, h M az a medium keverék, ennél keményebb az E mint endurance, az ezek szerint még többet bírhat, gondolom kicsit kevesebb tapadással ?!
Asszem nézek róla teszteket :)
Vagyis nem biztos hogy jobban tapad egy brigi slicknél, hanem nem volt olyan érzésem, hogy szeretném azt a gumit, ezt igen, de stílusfüggő, jah, és hátsóról beszéltem most, első többet elmegy:)
Ha Dunlop, akkor szerintem D211 GP Racer M. Nekem ilyen van fent, voltam vele az olasz tengerparton felpakolva, melóba jártam vele, hétvégi túrák, autópálya dögivel, és nem kevesett kapott a páylán is, most az oldala slick lett, közepén van másfél mm....egy rossz szavam nem lehet rá, többszörösét bírta a brigston racing batlaxnak, és jobban is tapadt nála, ha jól tudom 3 féle keverék van a karikán, értelem szerüen középen kemény, kiljebb puhább, de bírja a kigyorsítást, a széle lágy... de a mai napig meg lehet különböztetni a zónákat egy pályázás után:D Többet elmegy, mint a D211 GP, hogy mennyit megy, nem tudom, használtan lett feltéve, kb 6 ezernél lehetek vele. Nekem többet más nem is kel rá
Lassan cserélnem kell a meglévő Michelin Pilot Power 2Ct-t majdnem 10e km-t sikerült beletekerni, mindenféle gond nélkül, tavaly Hungaroringen is voltam vele, nem volt semmi probléma.
Most viszont ki akarok próbálni más márkát is, Ti mit ajánlanátok (fazer 1000) ? Pirelli Diablo Rosso II, Dunlop Sportsmart esetleg más Dunlop? Látom sokan szeretitek itt 211 stb de ezeknek milyen a futásteljesítményük?, Bridgestone BT016Pro? Pirelli Rosso II tartom most eddig előnyben, igaz elég új gumi de van vkinek róla tapasztalata? Nyílván gondolom rosszabb nem lehet Power 2Ct-nél..
Túragumi... a cinti road attac 2 is ugye az.....csütörtökön kergettük egymást egy 1200-as bandittal a Pannónia ringen.... nekem elöl pirelli supercorsa sc 2, hátul dunlop d211... tök jól elszórakoztunk....lejöttünk, pihi, pisi stb...visszafelé menet, jéé, ezzel a bandittal meccseltünk, akkor látom mi van rajt...mivan? road attac 2? na akkor elszégyeltem magam, és szépen elsomfordáltam
Azért írtam, hogy össze lehessen hasonlítani ugyanazon a gépen :)
Egyébként a PilotRoadokat is dícsérik, hogy tartósak, csak olyat még nem próbáltam - de ami késik, nem múlik!
Nálam az elsődleges szempont (a tartósságon túl), hogy minden körülmények között tapadjon, amennyire kvázinagypapásan szükség van rá.
2 pár Metzeler Z6-tal majd' 50000km-t nyomtam le BMW F650CS-en, közlekedni, túrázni nekem bevált. Egyedül hideg időben (2-3 fokban vagy lejjebb) volt bizonytalan. Az első pár használtan került hozzám, az 21 ezret bírt, a második 28-at.
Utána Heidenau K73-ra cseréltem a tavalyi esős év után, a szerelőm ajánlására. Tapad, abban hiba nincs, ma reggel 4 fokban se éreztem semmi problémát vele. A hátsó viszont kopik mint a hétszentség, 10250km után cserélnem kellett.
Haverom nagy túrás (külföld, nyaralás stb...) neki a Pilot Road 2 nagyon bevállt! Én azt vennék mert elég olcsó is, vagy Metzeler Z6 amit Brian is ajánlott. Ja és még döntögetni is lehet vele! (PR2)
Sajnos túragumiban nem vagyok nagyon otthon , de a pl. a Metzeler Roadtec Z6-ról hallottam jókat (Horváto. + vissza). Illetve a Michelin Pilot Road-ról is hasonló infókat kaptam.
Bridgestone Racing Battlax elöl YCX, hátul YCY gumikkal kapcsolatban van valakinek tapasztalata? Kopásjelző elöl-hátul 2,5mm körül van szinte új guminak tűnik...Még nem volt ilyen gumim és a baráti körben sincs tapasztalat róla. A hozzászólásokat mindenkinek előre is KÖSZÖNÖM!