Mondtam...............nem szándékszom öröribarinak csak jó lenne a 10e-re rádobni még 3-4ezret jövő szezon közepéig.
Utána valami jobb tapadósabb sportgumi kéne.
Egész kellemes a tapasztalatom a pirelli rossoval hátul.Kíváncsi lennék a II-re de mivel senki nem használja lehet én leszek a tesztalany.
Majd nézd meg, hogy milyen kagylósan kopik. Illetve, hogy hajlamos a repedezésre és, hogy sem a tapadása, sem pedig a visszajelzése nem mondható jónak és mindennek tetejébe elég kevés km-t megy el.
Ennyire szar lenne a Qualifier?
Neazé mintha vennék...................ez van fenn gyárilag (csak elöl) és még van rajta minta bőven...........le kéne járni.
Egyértelműen - és nagyságrendekkel - rosszabb a D209GP/D211GP-től, egy teljesen egyszerű oknál fogva. Mégpedig, hogy a GP-k vérbeli versenygumik, az általad említett típus, pedig az USA piacon forgalomba helyezett R1-esek gyári, utcai gumija, gyakorlatilag megegyezik az európai piac Qualifier típusával, ami sajnos mellényúlás a Dunlop részéről.
Ez kevésbé egzakt, mint a matek, de jókat írtál, ezekbe így bele se gondoltam, csak annyit sejtek, hogy valamiben biztos más :D Én csak közlekedek rajtuk, nekem egy 110/70-ről 120/70-re váltásom volt, de a gumi egyébként is tök más lett, a nyomást is ki kellett kísérletezni, és gyakorlatban az egészből annyi jött le, hogy megszoktam és végül problémamentes ez is.
Ebben mondjuk sok szándékoltság nem volt, egyszerűen a kiszemelt guminak nem volt 110/70-es verziója, és a szerelőm biztosított, hogy a felnire rámegy a 120-as, a villa közé meg befér. Egyedül a sárvédő van meglehetősen közel a gumihoz, szépen végigzörgeti benne az aprókavicsokat...
Először is: Szerinted a matematikában mindegy, hogy 60 vagy 70? Természetes, hogy nem ugyanazt a viselkedést produkálja a /60-as, mint a /70-es, de úgy gondolom, hogy ennek magától értetődőnek kellene lennie.
Másodszor: Az első és hátsó keréken lévő méreteknek nem kell azonosnak lenni.
És hogy mit befolyásol? A /60-asnak alacsonyabb a oldalfala és magassága, tehát lentebb van a motor eleje, ami hegyesebb villaszöget, ezzel könnyebb irányváltást eredményez. Ugyanakkor picit csökken a hasmagasság, illetve a gumi toleranciája kátyúval, padkával, kövekkel szemben. Valamivel direktebb lesz a kormányzás, hiszen egy alacsonyabb gumi kevesebbet csavarodik, deformálódik. Egyébként bátran használhatsz mindkét méretet véleményem szerint, de talán a magyar utakra vmivel jobb a /70-es.
Hali! Annó nekem volt a motoron a gyári 120/70 helyett 120/60 as gumi (Pilot Power).
Utcán nem fogsz különbséget észre venni hacsak nem vagy kőkemény utcai versenyző.
A méreteltérés pályán jönne ki igazán, nyugodt szívvel felteheted utcára .
Az első és a hátsó oldalfalmagasság igazából nem függ össze, sok motoron teljesen más a kettő. Szerintem esélyes, hogy megegye 120/60-at 120/70 helyett a felni, de biztosra nem mondom - láttam egy jó kis táblázatot erről, de sajnos nincs nálam, és fogalmam sincs a forrásáról .
Üdv! Szerintetek befolyásol e valamit, ha a jelenlegi első 120/70 17 es gumimat 120/60 17 re cserélném? A hátsón is 70 es az oldalfal magassága, számít valamit, vagy legyen egyforma?
100/80X17 és 130/70X17
Continentál Contitwist SM
A pár 25 ropi, 200 km-er van benne.