A Roadsmart PR2 összehasonlító tesztekben mindenhol a PR2-t hozták ki győztesnek külföldi oldalakon, nem az itthoni okosok (tisztelet a kivételnek).
A PR2 nekem is 20e körül ment el, és nálam a széle kopott el hamarabb. A PP2 vagy egyéb sportgumi nem valószínű hogy 10-12-nél többet elfut, de ahogy már írták, a PR2-vel is koptatható a lábtartó, igaz pályázni nem alkalmas.
Több haverom használ roadsmartot hasonló menetekre, mint Te, 12 ezernél egyik sem bírt többet. A PR2-re 22 ezer km-t írtál. Ennek tükrében én meg nem venném. A motorral futóművileg minden oké? A Pr2 nagyon jó sport-túra gumi, gond nélkül kéne vele reszelned a lábtartót.
Jah, egy ilyen takonyréteg van az új gumikon, annak kell kb 20-50 km hogy lekopjon róla. Addig óvatosan kell használni, mert csúszik rendesen. Ilyenkor szoktam autópályafeljáró és lejárón kőrözni...
Azt olvastam, hogy a Bridgestone BT-016-os gumik, amelyeket gyárilag tesznek Suzuki gsx-r 600-ra (M-es jelölés a gumin), nem a 5 (hátsó) és 3 (első) zónás gumik, hanem a hátsó 3 zónás, az első gumi pedig egy keverékből készül.
Sziasztok!
Van vkinek saját tapasztalata arról, hogy ugyanolyan gépen, azonos használat mellett mennyit megy el egy utcai sportgumi (pl. Pilot Power2ct) egy túrasporthoz (Pilot road2) képest? Nekem a Road2-m most lett cserés hátul, 22ezer km-el (VFR750, sok túra asszonnyal+csomagokkal, kb. 5000km autópálya is volt benne), és két fő vonal mentén gondolkodom:
1. Dunlop Roadsmart: a motorrevüs teszt szerint pont abban jobb a road2-nél, ami nekem számít (bedöntve a visszajelzések, bizonytalankodás hiánya), csak nem tudom, MENNYIVEL jobb etéren, valamint kb. mennyit futhat el
2. Valami sportgumi - ami tuti kevesebbet fut, cserébe jobban tapad, hogy nyugodtabban és több visszajelzéssel tudjak tanulni...
Cél továbbra is főleg túrázás, de egyre komolyabb a "tanulás-faktor", pl. versenypályán a határaim kitolása, kanyarodástechnika tanulása, bátorságszerzés, stb. Olyan szintű tapadásra nincs még szükségem, hogy lapon nyélgázt bírjon, de jó lenne, ha nagy bizalommal tudnám lapig legalább levinni vele a gépet. És ez a road2-vel nincs meg, én túl bizonytalannak érzem a gépet akkor, ha a majrécsík centi körülre ér... - ha a tapasztaltabbak szerint ez minden gumival így lenne, és én vagyok a gyökér, az is infó, így ebben (is) kérném a véleményeteket! Sajna nem vagyok eleresztve anyagilag, így nem mindegy, hogy cserélem-e a komplett garnitúrát (az első gumim még sokat elmenne), és mire...
Köszi előre is!
Hátul már egy jo ideje sima PILOT ROAD van előre pedig egy használt PR2ct (mint amit most vettem ujba) Csak sose votl még uj gumim és itt volt az ideje, ezt a választást pedig ideális, mind kettő jó mintázatú, hozzám illő keverékű, középen kemény a turákhoz oldalt lágy a kanyargáshoz és uj DOT os 2009év végi mindkettő. Szoval egy időre bőven elég lesz, én csak jot hallottam rola és ami eddig votl az bevállt! szoval
Szia! még egykédés: pályán nem melegszik el ez a puha heverék?
a többit beszéljük meg emailben pont itt vagyok Dorog mellett
kawasakisteetracing@gmail.com
Ha még aktuális:
Pilot Power 120\70R17 - 24.600.-
Pilot Power 180\55R17 - 31.250.-
Párban: 52.850.-
Pilot Power 2 CT 120\70R17 - 29.100.-
Pilot Power 2 CT 180\55R17 - 38.000.-
Párban: 61.950.-
Pilot Road 2 120\70R17 - 29.150.-
Pilot Road 2 180\55R17 - 38.250.-
Párban: 64.400.-