azé te barom mert a corsa 3a szélén puhább,asszem 55 mm,középen meg keményebb keverék.pont ezért mert a közepét használod többet de a kanyarban meg elkél a jobban tapado puha keverék!(ami értelmszerüen gyorsan elkopna a sok egyenes menettől)
Hát nekem teljesen más tapasztalatom van a Corsa III-al...
Az utcai nagyobb teljesítményű sportgumik közül ez volt a legrosszabb... Sokkal több visszajelzést ad egy Sportec M3, vagy PP 2CT. Emellett csúszkál kigyorsításnál, bár azt kontrollálhatóan teszi. Bár mindez szubjektív, attól függ ki hogy motorozik. Nekem nem vált be, nem bíztam benne 100%-osan. De Pilot Power 2CT-hez képest sehol sincs, ami szvsz a legjobb utcai sportgumi. És nem ide sorolom a mintás - utcán is használható - pályagumikat. D209/D211, Supercorsa, stb..., mert azok egy más kategória és verik ezeket. Persze nem tartósságban, főleg egy 7433-as, vagy SC1 keverék.
és ez miért van?
mert ha csak országútonjársz,akkor nema teljes gumifelületet használod,tök normális,hogy középen előbb elfogy és trapézosodik
hiába teszed lapra sokszor.azon a részén a megtett kilométereket tekintve igen kevés százalékban fut a motor.a kigyorsításról nem is beszélve
tehát kockásodik
de akkor a corsa III ménem?
az első kép a banditról lejött gumi 9000 volt benne egy Macadam90x
a második a gixer en lévő conti max
mindkettő döntögetve volt rendesen mégis kockás
a corsa III nál ilyen nincs ha döntögetsz meg turázol a guminak mindig megmarad az íve
Hát nekem is a corsa 3 felé húz a szívem nem sikerült meggyőzni hogy a bt16 jobb lenne és mivel itt sok a szerpentin a gyors melegedé és a jó tapadás mellet döntök kösznöm szépen.
Köszönöm, már utána láttam meg, hogy tesztet is írtál. Akkor bizakodom, én most kaptam a sráctól gumit, rendben van. Eddig is bizakodó voltam, akkor most még inkább, mert ha az 1200-es banditot bírta, akkor nálam is bírni fogja. Remélem, mert ez a cél..
elől viszont iszonyat jól birja a Diablo Supercorsa.használtan raktam fel,elment 7000-et és még volt benne...igaz nekem annyira nem jött be.kicsit mászkálós,elég nehezen melegszik
a gixerem csak 1 hete van meg 1200 es banditra vettem 95% ost az említett Lenti-i sráctól....egy szezont 7000 km tettem bele tavaly az elsőn szinte semmit nem kopott a hátsó olyan 1,5 mm et nagyon hamar melegszik nem kockásodik és még hidegben is felmelegszik (december 5 fok) ezzel a gumival a banditnak leszokott érni a lábtartója...aki nem mer dönteni ilyen gumival hamar ráérez hogy mit is tud a motorja.....
írtam tesztet is: http://www.sportmotor.hu/teszt...
Szia nekem gyárilag BT016 van a motoron és szolid motorozás mellett nekem még mindig jók a gumik a közepén kb 2-3mm van még amúgy a gumikban 11000km van most de én is gondolkodom a corsaIIIon és én most azt próbálom ki.
sztem
Az utcai nagyobb teljesítményű sportgumik közül ez volt a legrosszabb... Sokkal több visszajelzést ad egy Sportec M3, vagy PP 2CT. Emellett csúszkál kigyorsításnál, bár azt kontrollálhatóan teszi. Bár mindez szubjektív, attól függ ki hogy motorozik. Nekem nem vált be, nem bíztam benne 100%-osan. De Pilot Power 2CT-hez képest sehol sincs, ami szvsz a legjobb utcai sportgumi. És nem ide sorolom a mintás - utcán is használható - pályagumikat. D209/D211, Supercorsa, stb..., mert azok egy más kategória és verik ezeket. Persze nem tartósságban, főleg egy 7433-as, vagy SC1 keverék.
mert ha csak országútonjársz,akkor nema teljes gumifelületet használod,tök normális,hogy középen előbb elfogy és trapézosodik
hiába teszed lapra sokszor.azon a részén a megtett kilométereket tekintve igen kevés százalékban fut a motor.a kigyorsításról nem is beszélve
tehát kockásodik
de akkor a corsa III ménem?
a második a gixer en lévő conti max
mindkettő döntögetve volt rendesen mégis kockás
a corsa III nál ilyen nincs ha döntögetsz meg turázol a guminak mindig megmarad az íve
750-es gixxeren 11000 a gumiban?
írtam tesztet is:
http://www.sportmotor.hu/teszt...
Van tapasztalatotok bt016 vagy a corsa 3-mal kapcsolatban mert a kettő közül szeretnék választani, de nem tudok dönteni.
Köszi
elől:110/80-17
hátul:130/70-17