Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azén macadamon 17 ezer után nem nézett kis ilyen szarul
én értem nigger,de attól még nem biztos hogy íves marad...
sztem
zema!PC?
azé te barom mert a corsa 3a szélén puhább,asszem 55 mm,középen meg keményebb keverék.pont ezért mert a közepét használod többet de a kanyarban meg elkél a jobban tapado puha keverék!(ami értelmszerüen gyorsan elkopna a sok egyenes menettől)
Hát nekem teljesen más tapasztalatom van a Corsa III-al...
Az utcai nagyobb teljesítményű sportgumik közül ez volt a legrosszabb... Sokkal több visszajelzést ad egy Sportec M3, vagy PP 2CT. Emellett csúszkál kigyorsításnál, bár azt kontrollálhatóan teszi. Bár mindez szubjektív, attól függ ki hogy motorozik. Nekem nem vált be, nem bíztam benne 100%-osan. De Pilot Power 2CT-hez képest sehol sincs, ami szvsz a legjobb utcai sportgumi. És nem ide sorolom a mintás - utcán is használható - pályagumikat. D209/D211, Supercorsa, stb..., mert azok egy más kategória és verik ezeket. Persze nem tartósságban, főleg egy 7433-as, vagy SC1 keverék.
és ez miért van?
mert ha csak országútonjársz,akkor nema teljes gumifelületet használod,tök normális,hogy középen előbb elfogy és trapézosodik
hiába teszed lapra sokszor.azon a részén a megtett kilométereket tekintve igen kevés százalékban fut a motor.a kigyorsításról nem is beszélve
tehát kockásodik
de akkor a corsa III ménem?
az első kép a banditról lejött gumi 9000 volt benne egy Macadam90x
a második a gixer en lévő conti max
mindkettő döntögetve volt rendesen mégis kockás
a corsa III nál ilyen nincs ha döntögetsz meg turázol a guminak mindig megmarad az íve
majd most kiderül télleg ügyes vagyok-e
ügyes gyerek vagy te majd kimatekozod.én kivédtem vele pár bakit.jol tolerálta.
Hát nekem is a corsa 3 felé húz a szívem nem sikerült meggyőzni hogy a bt16 jobb lenne és mivel itt sok a szerpentin a gyors melegedé és a jó tapadás mellet döntök kösznöm szépen.
mi az hogy nem kockásodik?
basszam oda magam én,mi?
Köszönöm, már utána láttam meg, hogy tesztet is írtál. Akkor bizakodom, én most kaptam a sráctól gumit, rendben van. Eddig is bizakodó voltam, akkor most még inkább, mert ha az 1200-es banditot bírta, akkor nálam is bírni fogja. Remélem, mert ez a cél..
ezért most a 2.at odaadom Fülöpnek street-ezni
ha ilyen jó,minek váltasz?
750-es gixxeren 11000 a gumiban?
elől viszont iszonyat jól birja a Diablo Supercorsa.használtan raktam fel,elment 7000-et és még volt benne...igaz nekem annyira nem jött be.kicsit mászkálós,elég nehezen melegszik
pff.nekem kb 3000-et ment el ez a gumi utcán.igaz a közepe még ép volt...
a gixerem csak 1 hete van meg 1200 es banditra vettem 95% ost az említett Lenti-i sráctól....egy szezont 7000 km tettem bele tavaly az elsőn szinte semmit nem kopott a hátsó olyan 1,5 mm et nagyon hamar melegszik nem kockásodik és még hidegben is felmelegszik (december 5 fok) ezzel a gumival a banditnak leszokott érni a lábtartója...aki nem mer dönteni ilyen gumival hamar ráérez hogy mit is tud a motorja.....
írtam tesztet is:
http://www.sportmotor.hu/teszt...
Szia nekem gyárilag BT016 van a motoron és szolid motorozás mellett nekem még mindig jók a gumik a közepén kb 2-3mm van még amúgy a gumikban 11000km van most de én is gondolkodom a corsaIIIon és én most azt próbálom ki.
köszönöm szépen!
Neked mi a tapasztalatod, a Corsa III hány km-t fut el a GSXR 1000-en?
én is pirelli párti vagyok, de amire neked kell arra a BT16 talán tartósabb.
corsa3!
Szaisztok.
Van tapasztalatotok bt016 vagy a corsa 3-mal kapcsolatban mert a kettő közül szeretnék választani, de nem tudok dönteni.
Köszi
vlaki help supermotomra kéne vlami picit terepes gumi ami picit jobban tapad terepen de jó aszfalton is :)
elől:110/80-17
hátul:130/70-17