most fogom majd meghirdetni,mert egy Hornetet szeretnék tavaszra.
ez rendszámos,sőt egyáltalán nem volt terepen használva,utcai gumik vannak rajta,sérülésmentes.97-es évjárat.az adatlapomon rajta van.csak láttam,hogy ilyesmiben gondolkodsz,azért jeleztem,minden tolakodó szándék nélkül...
má' bocs,hogy beleszólok,de XT nem érdekelne?csak azért mert az enyémet eladnám típusváltás miatt.és elég ritka az ilyen jó állapotú,törésmentes enduró.
na ja csak 2x nehezebbek mind te......
ha lehetőséged van próbálj ki egy dr350est vagy tt350
sok böszme 600assal mentem már, nagyon tetszett, vélhetőleg lesz is még
de terepre sokkal jobb egy könnyű műszer
mert ugye óóó én csak földúton mászkálok, ha már itt a tócsa csak nem kerülgetem az endúróval, aztán azt veszed észre akkor érzed jól magad amikor blokkig sárban ténferegsz
erdőben meg kifejezetten jó a könnyebb masina, amikor ugrálsz a kidőlt törzseken
Jó rákérdek de konkrét árra ne számítsz csak hogy kb ennyiért van e az elképzelésednek mefelelő.Holnap amúgy is hívni akartam más dolog miatt.Ide írj legközelebb keki@euromail.hu ne offoljuk szét a topicot
ha endurózni akarsz akkor inkább egy drz-t vegyél(bár az annyira nem olcsó)
vagy egy dr350est ami már kicsit olcsóbb kategória
sok aszfaltra meg inkább transalpot.....
persze de engem nem ismer Elmentettem a számot, meg a te e-mail címed is. Esetleg msn-vagy skypod van? Szal nyugodtan kérdezd csak meg te, azt elmondod nekem msn vagy skyp
hát nem vagyok az, magamnak szeretnék 1-et behozni amit aztán remélhetőleg pár évig a popsim alatt kibírja Max 250.000 akarok rászánni mármint a motor vételárra, plusz az üzembe helyezés reg stb. Honda Dominator, Transalp érdekelne, vagy ehez hasonló kategóriás 90-95 évjáratú moci. Vannak ennyiért idehaza is de mind papír nélküliek. ebay-on nézegettem őket ennyiért simán lehet venni kint normális papírost. Megkérdezheted az ismerősőd tud-e ilyen fajta mocit nekem behozni és kb mennyibe lenne?
Egy jótanács amit vagy elfogadsz vagy nem 1:Szerintam ne utazd potyára körbe Európát hogy aztán a végén tripla annyiba legyen mint amennyiért megveszed.2:van egy barátom aki motor exportal foglalkozik olaszország,anglia,németország stb.Ha aktuális a dolog megkeresed szerintem fog neked találni a neked megfelelő ár-érték arányú motort Szerintem addig nézelődj,informálódj Persze nem akarlak lebeszélni arról hogy menj ki és hozz magadnak egy mocit,de gondolom nem nepper vagy akinek fix bejáratott helyei vannak ahol olcsón tud vásárolni
nagyon sok hirdetésnél, néztem egy Honda Dominatort. 190.000 árúlta a srác és mellé volt írva, hogy plussz 180.000 a regadó. Kivoltam akadva pedig az is ilyen évjárat volt. Merre érdemes nézni motort? Én most az Ebay-on nézem őket, márciusban szeretnék venni egy Endrurot max 600 köböset. De ahogy elnézem külföldön jóval olcsóbban megkapom, még ha rászámolom az utat meg az üzembe helyezést is mint idehaza. Közel 100.000 olcsóbbra jön ki átlagban. Szal úgy döntöttem, hogy inkább kimegyek magamnak venni egyet. Most egy 125 van, azt szeretném lecserélni majd tavasszal.
akkor az ne is olyan sok, többre számítottam max egy 80.000-ból megvan. De akkor nem értem, hogy hirdetéseknél miért írják oda egy 95 évjáratú hasonló köbcentis motorhoz, hogy plussz 200.000 regadó?
A reg.adó ha 95 12havi mocival számolunk 32994ft az egyedi forgalomba helyezés27160ft,forgalmi 6000ft,törzskönyv 6000ft,rendszám5500ft matrica a rendszámra 585ft a biztosítás pedig attól függ milyen malus fokozatban vagy Ennyi
Sziasztok. Én is érdeklődnék, ha kint veszek egy motort, Honda 650 köböset néztem ki magamnak, mennyibe kóstolna nekem kábé a regadó átírás, műszaki stb?
Üdv!
Én is motor vásárlása elött állok! Van egy olasz 125-ös VESPA ET4 nagyon tip-top robogó! Megvan az olasz forgalmija és a kivonó is! De arra lennék kiváncsi,hogy itthon forgalomba helyezzem ahhoz milyen papírok kellennek.Szóval ha én és a magyar srác közötti adásvételi + a srác és az olasz értékesítő közötti adásvételi megvan +olasz forg+kivónó akkor lehetséges a forgalomba helyezés?
Köszi szépen a választ előre is!
ez rendszámos,sőt egyáltalán nem volt terepen használva,utcai gumik vannak rajta,sérülésmentes.97-es évjárat.az adatlapomon rajta van.csak láttam,hogy ilyesmiben gondolkodsz,azért jeleztem,minden tolakodó szándék nélkül...
ha lehetőséged van próbálj ki egy dr350est vagy tt350
sok böszme 600assal mentem már, nagyon tetszett, vélhetőleg lesz is még
de terepre sokkal jobb egy könnyű műszer
mert ugye óóó én csak földúton mászkálok, ha már itt a tócsa csak nem kerülgetem az endúróval, aztán azt veszed észre akkor érzed jól magad amikor blokkig sárban ténferegsz
erdőben meg kifejezetten jó a könnyebb masina, amikor ugrálsz a kidőlt törzseken
vagy egy dr350est ami már kicsit olcsóbb kategória
sok aszfaltra meg inkább transalpot.....
Én is motor vásárlása elött állok! Van egy olasz 125-ös VESPA ET4 nagyon tip-top robogó! Megvan az olasz forgalmija és a kivonó is! De arra lennék kiváncsi,hogy itthon forgalomba helyezzem ahhoz milyen papírok kellennek.Szóval ha én és a magyar srác közötti adásvételi + a srác és az olasz értékesítő közötti adásvételi megvan +olasz forg+kivónó akkor lehetséges a forgalomba helyezés?
Köszi szépen a választ előre is!