valami olyasmit mondtak az okmányirodában hogy kell magyar papír a származásárol vagy adásvételi. az a gondom hogy az meg nincsen. számátütéstöl meg kicsit félek.
sziasztok. van egy honda nsr-em amiben most cserélek blokkot. egy németből származó blokkot vettem hozzá. tudja valaki hogy hogyan tudnám elintézni hogy hivatalosan is beletegyem a gépbe? esetleg átütni a számokat a blokkban?
Sziasztok!
Két kérdésem lenne.
Az első, hogy külföldről behozott motor esetén ha a kétnyelvű adásvételin az én nevem szerepel akkor kell-e nekem vagyonszerzési illetéket fizetnem majd?
A második, hogy az adásvételin szereplő dátumnak van -e valami jelentősége (mint pl. az itthon vásárolt magyar papíros mociknál, hogy 15napon belül névre kell íratni)?
Üdvözlet!
Szeretnék segítséget vagy tanácsot kérni a következőben!
A lényeg , hogy németből kellene hazahozni egy robogót (ebay)!
Egy (drága) ismerősöm ígéretet tett, hogy lebonyolítja az adás-vételt és a behozatalt is, de nem szeretném részletezni úgy néz ki ebből nem lesz semmi!
Ha ezt tudom nem licitálok, de így jártam!
MBK Booster 1997-ről van szó.
Ha tud valaki valamilyen megoldást, nagyon megköszönném!
Előre is köszönöm!
email: rozsavolgyi.p80@mail.com
Ha valaki tudna segíteni azt nagyon megköszönném!
Kicsit hosszabb lélegzetvételű lesz, de kellenek a részletek, h pontos választ tudjon adni valaki! Hátha...
Lassan 4 éve, h Guernsey-n élek, ez 1 kis sziget Fr.o és Anglia között! NEM EU-s tagállam amúgy! Idő közben vettem egy 91-es Kawa zzr600-ast, egy 2002-es GSXR70-est, és egy 2004-es Hayabusát! Mire aktuális lesz a hazajuttatásuk a gépeknek, már több mint 6 hónapja lesznek az enyémek! Azt hiszem ez az infó is fontos, hisz ha jól tudom ilyenkor vámmentességet élvez az ember fia!
A regadót ki tudom számolni, de a vám összegét nem tudom h kell! Egyáltalán mitől függ, milyen papírok kellenek nekem és honnan, hova kell vinnem a mocikat és miért, ha haza szeretném őket vinni? A 2 régebbit természetesen el is adnám otthon!
Másik kérdés: ha nem lenne a tulajdonomban motor legalább fél éve, csak mondjuk vennék itt egyet otthoni eladásra, akkor mi a helyzet lepapírozás ügyben? Az kinti forgalmi az én nevemen lenne!
Előre is köszi a segítséget!
úgy hallottam hogy nem lehet idén június 1.-től olyan motort levizsgáztatni ami nem felel meg EURO3-nak. Egyik haver akarta a CRF450X-ét, s azt sem lehetett már.
Helló érdeklődnék hogy nem e tudtok olyan embert aki ezzel foglakozik hogy külföldről hoz be 125ös Apriliákat.Nagyon fontos lenne.Ha tudotok vkit teló számot,e-mail címet is irhattok!Előre is köszii csumi :)
két kérdés. Első forgalomba helyezéskor kell eredetiség vizsga vagy nem. Illetve a kw-val lehet variálni vagy nem? A teljesítményadó nem lenne rossz ha kevesebb lenne.
kint élek 3 honapja skociában ezeket nem zavarja az esö. nyáron joidöben is olyan hangja volt a 900cbr nek mint othon egy lefojtott 125cbr nek. mondjuk esténként elmegy az ablak alatt egy 1000sv hát ő nem sajnálja szerintem
angolok halvérűek
de az biztos hogy terepjáró negyed annyi ott mint itt
motort nem tudom, de ha mindig esik az eső mint mondják, akkor tényleg megkíméltebbek lehetnek
Két kérdésem lenne.
Az első, hogy külföldről behozott motor esetén ha a kétnyelvű adásvételin az én nevem szerepel akkor kell-e nekem vagyonszerzési illetéket fizetnem majd?
A második, hogy az adásvételin szereplő dátumnak van -e valami jelentősége (mint pl. az itthon vásárolt magyar papíros mociknál, hogy 15napon belül névre kell íratni)?
Szeretnék segítséget vagy tanácsot kérni a következőben!
A lényeg , hogy németből kellene hazahozni egy robogót (ebay)!
Egy (drága) ismerősöm ígéretet tett, hogy lebonyolítja az adás-vételt és a behozatalt is, de nem szeretném részletezni úgy néz ki ebből nem lesz semmi!
Ha ezt tudom nem licitálok, de így jártam!
MBK Booster 1997-ről van szó.
Ha tud valaki valamilyen megoldást, nagyon megköszönném!
Előre is köszönöm!
email: rozsavolgyi.p80@mail.com
Külföldi motorkerékpárok MO-i forgalombahelyaezését vállaljuk, KEDVEZŐ ÁRON!
Tel: 06-20-502-7175
Kicsit hosszabb lélegzetvételű lesz, de kellenek a részletek, h pontos választ tudjon adni valaki! Hátha...
Lassan 4 éve, h Guernsey-n élek, ez 1 kis sziget Fr.o és Anglia között! NEM EU-s tagállam amúgy! Idő közben vettem egy 91-es Kawa zzr600-ast, egy 2002-es GSXR70-est, és egy 2004-es Hayabusát! Mire aktuális lesz a hazajuttatásuk a gépeknek, már több mint 6 hónapja lesznek az enyémek! Azt hiszem ez az infó is fontos, hisz ha jól tudom ilyenkor vámmentességet élvez az ember fia!
A regadót ki tudom számolni, de a vám összegét nem tudom h kell! Egyáltalán mitől függ, milyen papírok kellenek nekem és honnan, hova kell vinnem a mocikat és miért, ha haza szeretném őket vinni? A 2 régebbit természetesen el is adnám otthon!
Másik kérdés: ha nem lenne a tulajdonomban motor legalább fél éve, csak mondjuk vennék itt egyet otthoni eladásra, akkor mi a helyzet lepapírozás ügyben? Az kinti forgalmi az én nevemen lenne!
Előre is köszi a segítséget!
úgy hallottam hogy nem lehet idén június 1.-től olyan motort levizsgáztatni ami nem felel meg EURO3-nak. Egyik haver akarta a CRF450X-ét, s azt sem lehetett már.
Ez igaz?
de az biztos hogy terepjáró negyed annyi ott mint itt
motort nem tudom, de ha mindig esik az eső mint mondják, akkor tényleg megkíméltebbek lehetnek
ahogy én látom itt kint (UK) jobban kimélik a gépeket mint felénk.
nagyon zavaró, hogy a másik oldalon van a kormány
előre is k9szi