Suzuki dr big 750 800 vázat papírokkal keresek VAGY KOMPLETT MOTORT VAGY KÜLFÖLDIT CSAK PAPÍRJA LEGYEN minden MEGOLDÁS ÉRDEKEL CSERE! ÁR MEGJELÖLÉSSEL !
Na igen, én is ettől félek. Ha valami jó kezdeményeszés el is indulna valamelyik szervtől, az biztos, hogy fennakad a giga-bürokrácia valamelyik másik bugyrában a nemtörődömség/nehézkesség miatt.
Csodálkoznék, ha ebből lenne valami néhány héten belül, de hátha!
Eredetiség vizsga sem kell, ha meg van a teljes EU-s forgalmi? Tehát most csak elég volna időpont egyeztetés után betolni a járgányt a Mozaik u-ba azt' annyi? (oda gondolom akkor kell az adásvételi, okmányirodábol az egyedi forgalombehlyezési papírok meg a forgalmi?)
Szia.
Körülbelül mennyi lenne egy fuvar a 11. ker. fehérvári útról a mozaik utcai KPM-ig, ill. vizsga után vissza. ha minden igaz jövő héten valamikor vinném vizsgázni motoromat.
Köszi
Elképzelhető, az infó NKH-tól van megbízható forrásból, de nem rajtuk múlik. (jogalkotás - politika - stb ....) De lehet hogy érdemes várni 1-2 hetet és akkor 30.000 helyett 8.000. Időben sztem. nem több mert ugye NKH-hoz mész mindenképp ez ügyben akár így akár úgy. És ne feledd, ez ha működik akkor is csak úgy, ha az olasz forgalmiban van műszaki érvényesség bejegyezve és még érvényes. Jó éjt!
Na ez az, köszi!
Tehát bízhatok abban, hogy frankó forgalmival és adásvételivel kb 35-40e+reg adó összegből néhány nap alatt honosíthatom a bringát. De ha a forrásaid jók, érdemes néhány hetet várni, mert akkor még 26e-t megspórolhtok + némi idegeskedést.
Kimész kétnyelvű adásvételi + olasz forgalmi eredetiben. Ha több részből álla a forgalmi figyelj rá hogy minden részét megkapd! Törzskönyv nem lényeg ha van van ha nincs nincs. Az hogy kint az olasz kivonatja-e vagy sem, itthon nem lényeg. Hazahozod -- NKH egyedi forgalomba helyezés + műszaki (ha még nem elérhető a honsítás) utána VPOP reg.adó azt okmányiroda. Szárm. ellenőrzés és eredetvizsga nem kell ha EU-ból van és van eredeti forgalmid. Nem az átírást spórolod, hanem a vagyonszerzési illetéket ami cm3-ként 18 vagy 24 Ft lenne, ha egyből a te nevedre veszed meg kint. Az okmányirodában amit fizetsz az 12000 forg.eng.+törzskönyv, 5500 Ft rendszámtábla, 585 Ft érvényesítő cimke.
Sziasztok!
Olvasgattam a korábbi oldalakat, de a tisztánlátás érdekében kérném a tapasztaltabbak véleményét:
Ha én mondjuk holnap kimegyek olaszországba egy utánfutóval, hogy vegyek magamnak mondjuk egy 2001-es Fazer-t, akkor kint:
- kötünk helyben egy kétnyelvű adásvételit
- átveszem a motor forgalmiját, kulcsait, törzskönyvét (Olaszo-ban van ilyen?)
- Ezután kivonatjuk ott a forgalomból? Azt nekem, vagy az eladónak kell csinálnia? Mennyi ideig tart? Erről kapok valami papírt, ami szükséges itthon, vagy elég az adásvételi?
Majd hazahozom, és:
-Származás ellenőrzés
-Egyedi forg, hely.
-Műsz. vizsg.+eredetiség vizsg.
-Biztosítás
-Regisztrációs adó
-Okmányiroda
Ezúttal azonban megspórolom az átrírási költséget, mivel eleve az én nevemre írtuk a szerződést.
Ezzel kapcsolatban a kérdéseim:
- A fent vázolt sorrend helytálló?
- Gondolom az olasz rendszámot leveszik, mielőtt elhozom, tehát itthon még a viszgaállomásig sem mehetek vele (nyílván, mivel nincs boztosításom sem..)
- Ha igaz amit korábban írtatok, hogy lehet, hogy végre lesz átjárás és az érvényes forgalmival rendelkező EUs motorokat itthon nem kell újra viszgáztatni, akkor ugrik a:
Műszaki
Egyedi üz. hely.
Eredetiségviszg. ?
Vagy csak az első kettő?
Nem megy véletlenül valaki romániába, bukarestbe? Szeretnék behozatni egy mocit onnét Kedves toth.gyula, kerestelek téged is de nem vagy elérhető, te milyen árban tudnál nekem segiteni e téren?
Sziasztok!
Most viszem majd forgalomba helyezni a motoromat a KPM-hez és egy olyan kérdésem lenne hogy mit vizsgálnak, mert a napokban a vészleállítóm elkezdett baszakodni, ha azzal állítom le a motort, akkor utána nem tudok indítózni, csak ha megpiszkálom a vezeték köteget.
Valami érintkezési baja lehet, szétszedtem, de nem láttam semmit. Baj ha így viszem vizsgára?
Sziasztok! Kérdésem az lenne, hogy egy Cagiva Mito 125 1995ös évj. motort aminek német forgalmija van kb mennyi lenne forgalomba helyezni? Kérem a segítségeteket! Előreis köszönöm.
Csodálkoznék, ha ebből lenne valami néhány héten belül, de hátha!
Eredetiség vizsga sem kell, ha meg van a teljes EU-s forgalmi? Tehát most csak elég volna időpont egyeztetés után betolni a járgányt a Mozaik u-ba azt' annyi? (oda gondolom akkor kell az adásvételi, okmányirodábol az egyedi forgalombehlyezési papírok meg a forgalmi?)
Körülbelül mennyi lenne egy fuvar a 11. ker. fehérvári útról a mozaik utcai KPM-ig, ill. vizsga után vissza. ha minden igaz jövő héten valamikor vinném vizsgázni motoromat.
Köszi
Tehát bízhatok abban, hogy frankó forgalmival és adásvételivel kb 35-40e+reg adó összegből néhány nap alatt honosíthatom a bringát. De ha a forrásaid jók, érdemes néhány hetet várni, mert akkor még 26e-t megspórolhtok + némi idegeskedést.
Kimész kétnyelvű adásvételi + olasz forgalmi eredetiben. Ha több részből álla a forgalmi figyelj rá hogy minden részét megkapd! Törzskönyv nem lényeg ha van van ha nincs nincs. Az hogy kint az olasz kivonatja-e vagy sem, itthon nem lényeg. Hazahozod -- NKH egyedi forgalomba helyezés + műszaki (ha még nem elérhető a honsítás) utána VPOP reg.adó azt okmányiroda. Szárm. ellenőrzés és eredetvizsga nem kell ha EU-ból van és van eredeti forgalmid. Nem az átírást spórolod, hanem a vagyonszerzési illetéket ami cm3-ként 18 vagy 24 Ft lenne, ha egyből a te nevedre veszed meg kint. Az okmányirodában amit fizetsz az 12000 forg.eng.+törzskönyv, 5500 Ft rendszámtábla, 585 Ft érvényesítő cimke.
Üdv.
Olvasgattam a korábbi oldalakat, de a tisztánlátás érdekében kérném a tapasztaltabbak véleményét:
Ha én mondjuk holnap kimegyek olaszországba egy utánfutóval, hogy vegyek magamnak mondjuk egy 2001-es Fazer-t, akkor kint:
- kötünk helyben egy kétnyelvű adásvételit
- átveszem a motor forgalmiját, kulcsait, törzskönyvét (Olaszo-ban van ilyen?)
- Ezután kivonatjuk ott a forgalomból? Azt nekem, vagy az eladónak kell csinálnia? Mennyi ideig tart? Erről kapok valami papírt, ami szükséges itthon, vagy elég az adásvételi?
Majd hazahozom, és:
-Származás ellenőrzés
-Egyedi forg, hely.
-Műsz. vizsg.+eredetiség vizsg.
-Biztosítás
-Regisztrációs adó
-Okmányiroda
Ezúttal azonban megspórolom az átrírási költséget, mivel eleve az én nevemre írtuk a szerződést.
Ezzel kapcsolatban a kérdéseim:
- A fent vázolt sorrend helytálló?
- Gondolom az olasz rendszámot leveszik, mielőtt elhozom, tehát itthon még a viszgaállomásig sem mehetek vele (nyílván, mivel nincs boztosításom sem..)
- Ha igaz amit korábban írtatok, hogy lehet, hogy végre lesz átjárás és az érvényes forgalmival rendelkező EUs motorokat itthon nem kell újra viszgáztatni, akkor ugrik a:
Műszaki
Egyedi üz. hely.
Eredetiségviszg. ?
Vagy csak az első kettő?
Előre is köszönöm a választ!
http://www.motousate.it/
http://www.motor-szallitas.hu
külföldi adásvételi nemuszály lehet írni blinket kivonópapir
R6R-t is tudsz?2008-as RJ15 érdekelne.Mennyi lenne?beszállitás?regisztrácio?
A jövő héten megyek megnézni egy külföldről behozott motort, milyen papíroknak kell meglenniük hozzá hogy itthon forgalomba tudjam majd helyezni?
Kösz
Most viszem majd forgalomba helyezni a motoromat a KPM-hez és egy olyan kérdésem lenne hogy mit vizsgálnak, mert a napokban a vészleállítóm elkezdett baszakodni, ha azzal állítom le a motort, akkor utána nem tudok indítózni, csak ha megpiszkálom a vezeték köteget.
Valami érintkezési baja lehet, szétszedtem, de nem láttam semmit. Baj ha így viszem vizsgára?
Előttem lévő 2 hozzászólónak csak annyit, hogy egy oldalt lapoztok vissza sok mindent megtudtok.
Üdv.:Feri