Szia eredeti olasz forgalmi,eredeti forgalomból kivonó határozat és a volt tulajjal egy kétnyelvű(olasz-magyar)adásvételi.Ha ezek megvannak hozhatod.Ha esetleg nem vagyok pofátlan a mail címemre átlöknéd a bontónak a linkjét.keki@euromail.hu ha valami még nem tiszta írj bátran
Sziasztok!OLasz bontóban találtam egy alig börött motort.Szeretném behozni,mivel olcson adnák!
Az lenne a kérdésem hogy forgalombol kivont olaszországi motort lehet-e itthon forgalomba helyezni,ha igen milyen papirokat kérjek a bontóstól,hogy itthon meg tudjam kezdeni a regisztrációt.ha valaki tud v.mi trükköt rá,azt is szivesen fogadom.
előlre is köszi!
Én most készülök műszaki vizsgára vinni az Olaszo-ból behozott motort, de picit aggódom, mert Arrow kipufogó, H7 Xenon és LED index -módosítások vannak a motoron (ja meg sport kormáyn, de talán ezt nem szúrják ki). A morcos hivatali ürge közölte, hogy a xenon élből bukta, noha tökéletesen van beépítve és nem vakít.. a kipufogó is necces, egyébként egyáltalán nem hangos, csak mélyebb, mint a gyári.. Van valakinek esetleg tapasztalata a műszaki vizsgával kapcsolatban?
Peti, mindegy, hogy mikor vonták ki ott, és mikor hozták be. Mostansági dátum kell az adásvételire, amin ugyebár Te szerepelsz, mint vevő, és az utolsó olasz tulaj, mint eladó. És 2 tanú is kell az adásvételire!
Én is azt kérdezném, hogy az eredeti svájci forgalmi és adásvételi megvan, de emellett hiányzik a vámpapír, lehet-e utólag vámoltatni, és így forgalomba helyezni? Help me, please!
Hello!
Segítségeteket szeretném kérni!
Van egy 125-ös Yamahám ami még anno Svájcból lett behozva és nincsenek ottani papírjai és hogy hogy került az országba!
Valamilyen módon itthon forgalomba tudom helyeztetni, vagy ne is próbálkozzak?
Köszi! Hello
Sziasztok
Vettem egy olaszból behozott motort. Megvan mind a 3 papír olasz forgalmi kivonásos papír + adásvételi. Csak az adásvételivel az a gáz hogy nincs kitöltve. Magyarán nekem kéne kitölteni. Ez hogy oldható meg? 2007 10.22. e a kivonás időpontja. Mit írjak az adásvételire milyen dátumot? Az a legnagyobb baj hogy nemigazán tudom kihámozni az adatokat mivel nem tudok olaszul. De a kivonásos papírba vagy a forgalmiba nincs semmilyen időpont arra vonatkozóan hogy mikor lett behozva Magyarországra? Ha valaki tud olaszul vagy van valami ötlete a dologhoz akkor írjon. Jah meg még az hogy az egyéni forgalomba helyezés az minden motorra kell? Ha valaki tud segíten az írjon nagyon fontos lenne
Előre is köszi
Én most helyeztem forgalomba. április elején, leírom hátha segítek valakinek.
Nekem olaszból volt a mocim. 1993-as 600 ccm-es Suzuki RF.
Nekem ezek a papírok kellettek (EU-ból):
- Adásvételi szerződés - Olasz és én köztem (Fontos hogy ha magyarországon vásároltad, minden adásvételi legyen meg (ha több tualj volt), mert különben nem lehet forgalomba helyezni.
- Eredeti Olasz forgalmi.
- PRA papír (olasz kivonatási papír).
Nekem ezek kellettek.
1. Bejelentkezel telefonon lakhelyed szerinti NKH-hoz
műszaki vizsgálatra.
- Elviszed a mocit valamilyen formátumba (futón, lábon stb.) Útvonalengelyélyt nem adnak.
- Én fizettem - Egyéni forgalombe helyezési díj: 22 800 HUF
- Műszaki vizsgálat: 4 360 HUF
2. Regisztrációs adó befizetése. (lakhely szerinti VPOP).
- Függ a motor évjáratától hengerűrtartalmától, kinti első forgalomba helyezési időponttól.
- Én 25 500 pínzt fizettem.
3. Kötsz egy bíztosítást alvázszám alapján a mocira. Érdemes kiszámolni előtte a netrisken.
4. Okmányiroda
- Foprgalmi: 6 000 HUF
- Törzskönyv: 6 000 HUF
- Rendszám: 5 500 HUF
- Matrica: 585 HUF
Itt helyben megkapod a rendszámot, hazamész, felrakod, oszt go!
5. Visszamész a biztosítóhoz, és átiratod az alvázszámot a rendszámra.
A törzskönyvet kb.1 hét múlva küldik postán.
Nekem az egész forgalomba helyezés alig másfél nap alatt megvolt, és erre a mocira 77 600 Ft-omba került biztosítással.
Angliaban eltem es vettem tavaly nyaron egy motort kinn. November hazakoltoztem es hoztam a motort is. Most honositani szeretnem. A motor a nevemen van, mi a teendo?
Sziasztok én venni szeretnék egy 125-ős 2004-es évjáratú Peugeot Jetforce robogót. A motor Svájcból lett behozva de kint is és Magyarországon is 50-es ként volt használva.Szerintetek mennyibe kerülne a forgalomba helyezése teljes ára ebbe beleértve a regadót meg a többit és a vásárláskor milyen papírok legyenek meg , mire figyeljek? Meg azt hogy azt hallottam hogy svájci motorokat nem helyeznek forgalomba Magyarországon mert nem EU-s ország igaz ez? Válaszotokat előre is köszönöm sziasztok!
Haliho! Segítségre lenne szükségem. Ha 1 motort behozok kintről, mit kell vele tennem és mennyibe kerül?( Hatósági vizs., reg. adó)Ilyenekre gondolok.Valaki fel tudná sorolni tételesen? Kössz a válaszokat
"Tavaly kaptam pozitív ajánlatokat
az átírathatóságról.."
Na akkor ez most vajon forgalomba helyezhető lehet-e vagy sem?
...első olyan, értelmesnek tűnő hírdetés, hogy ne kelljen nagyobb túragép miatt eladnom a jelenlegi motoromat. Ezt meg tudnám venni mellé is..milyen jó is volna
közben átnéztem a hozzászólásokat és az euro-3 vagy 4 környezetvédelmi szabványnak történő megfelelés tűnt fel,ami pl. gond lehet.Nem tudjátok,hogy ez még most is követelmény e a svájci motorokkal szemben? Ez 99-es motor.
sziasztok, egy Svájcból behozott motort szeretnék megvásárolni,van forgalmija,de már lejárt.Az eladó tud valakit,aki intézi a papírokat,de csak az adásvétel után hajlandó megadni a számát.Van -e valakinek hasonló (svájci) motorokkal kapcsolatos tapasztalata,illetve meg tudná e valamelyikőtök mondani,mire kell odafigyelni ilyen esetekben.
Előre is köszönöm a segítséget
Nagyon szép motorod van. A kérdésedre válaszolva, szerintem sem kell azért Pestre jönni. Nekem bárhol elintézték volna, a reget, és az okmányirodát, sőt a kpm-et is. Én Pestet választottam. Pesten a Csillaghegyi úton foglalkoznak a vámosok a reg. adóval a tel. számuk: 06 1 437 4300 általában elérhetőek, és nagyon normálisak.
Azért nem nagyon érdemes kimenni mert nagyon nehéz hgozzá jutni jó motorhoz....kereskedő maffia van...minden olasz kereskedőnek meg van a külföldi felvásárlója,és ami jó vétel lenne azt előre lefoglalják a magyar seftesek..egyébként meg csak a szemetet tudod megvenni.Sőt volt olyan hely ahonnan kizavartak,hogy itt nem eladó egyik motor sem.Ahhoz hogy kifogj valamit ahhoz nagyon be kell menni a csizma közepébe,akkor meg már nem biztos hogy megéri(utiköltség szállás stb).Szerintem jobban jársz ha már minden áron külföldi papírost keresel,hogy nézd a Grandemoto.com-ot mert sokszor van sok jó vétel olaszból,ami itthon van,és nem kell érte ezer km-eket utazni,meg szívni.
Az lenne a kérdésem hogy forgalombol kivont olaszországi motort lehet-e itthon forgalomba helyezni,ha igen milyen papirokat kérjek a bontóstól,hogy itthon meg tudjam kezdeni a regisztrációt.ha valaki tud v.mi trükköt rá,azt is szivesen fogadom.
előlre is köszi!
Ha gondolod csörizz meg.....tuti átmegy a vizsgán
Én is azt kérdezném, hogy az eredeti svájci forgalmi és adásvételi megvan, de emellett hiányzik a vámpapír, lehet-e utólag vámoltatni, és így forgalomba helyezni? Help me, please!
Segítségeteket szeretném kérni!
Van egy 125-ös Yamahám ami még anno Svájcból lett behozva és nincsenek ottani papírjai és hogy hogy került az országba!
Valamilyen módon itthon forgalomba tudom helyeztetni, vagy ne is próbálkozzak?
Köszi! Hello
Vettem egy olaszból behozott motort. Megvan mind a 3 papír olasz forgalmi kivonásos papír + adásvételi. Csak az adásvételivel az a gáz hogy nincs kitöltve. Magyarán nekem kéne kitölteni. Ez hogy oldható meg? 2007 10.22. e a kivonás időpontja. Mit írjak az adásvételire milyen dátumot? Az a legnagyobb baj hogy nemigazán tudom kihámozni az adatokat mivel nem tudok olaszul. De a kivonásos papírba vagy a forgalmiba nincs semmilyen időpont arra vonatkozóan hogy mikor lett behozva Magyarországra? Ha valaki tud olaszul vagy van valami ötlete a dologhoz akkor írjon. Jah meg még az hogy az egyéni forgalomba helyezés az minden motorra kell? Ha valaki tud segíten az írjon nagyon fontos lenne
Előre is köszi
Nekem olaszból volt a mocim. 1993-as 600 ccm-es Suzuki RF.
Nekem ezek a papírok kellettek (EU-ból):
- Adásvételi szerződés - Olasz és én köztem (Fontos hogy ha magyarországon vásároltad, minden adásvételi legyen meg (ha több tualj volt), mert különben nem lehet forgalomba helyezni.
- Eredeti Olasz forgalmi.
- PRA papír (olasz kivonatási papír).
Nekem ezek kellettek.
1. Bejelentkezel telefonon lakhelyed szerinti NKH-hoz
műszaki vizsgálatra.
- Elviszed a mocit valamilyen formátumba (futón, lábon stb.) Útvonalengelyélyt nem adnak.
- Én fizettem - Egyéni forgalombe helyezési díj: 22 800 HUF
- Műszaki vizsgálat: 4 360 HUF
2. Regisztrációs adó befizetése. (lakhely szerinti VPOP).
- Függ a motor évjáratától hengerűrtartalmától, kinti első forgalomba helyezési időponttól.
- Én 25 500 pínzt fizettem.
3. Kötsz egy bíztosítást alvázszám alapján a mocira. Érdemes kiszámolni előtte a netrisken.
4. Okmányiroda
- Foprgalmi: 6 000 HUF
- Törzskönyv: 6 000 HUF
- Rendszám: 5 500 HUF
- Matrica: 585 HUF
Itt helyben megkapod a rendszámot, hazamész, felrakod, oszt go!
5. Visszamész a biztosítóhoz, és átiratod az alvázszámot a rendszámra.
A törzskönyvet kb.1 hét múlva küldik postán.
Nekem az egész forgalomba helyezés alig másfél nap alatt megvolt, és erre a mocira 77 600 Ft-omba került biztosítással.
Angliaban eltem es vettem tavaly nyaron egy motort kinn. November hazakoltoztem es hoztam a motort is. Most honositani szeretnem. A motor a nevemen van, mi a teendo?
Koszonom a valaszt.
"Tavaly kaptam pozitív ajánlatokat
az átírathatóságról.."
Na akkor ez most vajon forgalomba helyezhető lehet-e vagy sem?
...első olyan, értelmesnek tűnő hírdetés, hogy ne kelljen nagyobb túragép miatt eladnom a jelenlegi motoromat. Ezt meg tudnám venni mellé is..milyen jó is volna
És ng77! Köszi a dicséretet a vashoz!
Köszi a segítséget, valszeg emilben meg is kérdezem a ter. ill. vámosokat! Remélem okosabb leszek, ha valamit megtudok, majd írok!
Előre is köszönöm a segítséget