Nem merek rá megesküdni,már rég tanultam a vámolást,de hívd fel a területileg illetékes vámhivatalt.Szerintem elég náluk intézni,nem kell azért Pestre menni.Az tuti,hogy az én angol zizim kecskeméten lett papírozva.De az ugye más tészta.
Sziasztok!
Egy harmadik országból származó (svájc) motor vámolását hol kell intézni, és hogy? A fővárosban? Borsodi vagyok. Egyébként a lenti fotón szereplő Zizit olaszból hozta be a grandemoto, nekem nagyon megérte, mert 1.2-1.3- ból kijött cakkom-pakk, amikor a tax értéke 1.6 volt persze még jóval a válság előtt...!
Sziasztok!
pls segitsetek...gondolkoztam rajta h ki kéne menni olaszba motorthozni...de mennyire éri emg?sokkal olcsóbbak ott a motorok vagy csak minimálisan?megéri ez?mennyi utánajárárs kell miután megvettem és mennyi utánajárás?
Ha jót akarsz magadnak,akkor ne fogj bele,mert átkozni fogod a napot mikor megvetted...ne tudd meg mi ideget ettem meg,meg mennyi volt a telefonszámlám....Ha a végén kiszámolod,ott fogsz tartani,mintha itthon vennél egy hivatalos magyar forgalmisat!Ja és ha meg lesz a papír akkor még nem keveset kell járkálni,meg várni a papírokra(vám,származás ellenörzés) stb stb....megéri?Szerintem nem!
Én jártam így hogy beharaptam a fénymásolt forgalmis Ducatit....ha teheted,felejtsd el mert mire előkerül a papírja olaszból addíg az ember leszívja magát...nekem egy év volt mire sikerült...addigra meg eladtam papír nélkül...na ez a szívás...
nekem anno piros volt az mz-m amikor vettem, de még szürkeforgalmis is, úh az ember (eredetvizsgás) kijött, megnézte, hogy hát ez bizony ezüst (vagy szürke, már nem tudom mi lett a forgalmiba írva), csinált egy nagy C-t (gondolom ez annak az eljárásnak a neve, hogy a színváltozás történt, de nincs dokumentálva), ami a forgalmiba is bekerült, aztán ennyi.
semmibe nem került, és a motor is szebb lett...
amúgy meg szerintem simán eredetvizsgás bácsi, színátiratás, okmányiroda, forgalmicsere, oszt' jónapot, ha mindenigaz, viszont az már nemingyenes
Annyira kuka a blokk, hogy a bontottból nem javítható? (tehát a blokkház is KO, amin a számok vannak) Mert szerintem ez forgalmi+törzskönyv csere, ami 12 e + NHK ... Ennyi erővel a blokk rossz alkatrészei is kicserélhetőek...
Persze a blokkház is sérült, mint az én Pannóniám hajtókarszakadása következtében, akkor sajnos ez nem játszható el.
Ez több mint gyanús...... A legfontosabbat, hogy szerzed be... adásvételi? Annyi utána járást jelentene, mintha te hoznád be...
Én hanyagolnám azonnal az egészet.
A forgalombahelyezés előtt eltűnt az összes papírja a motornak, ami külföldről van, az adásvételi, az olasz forgalmi másolata.
Gondolom, be lehet(ne) szerezni ebből újabb példányokat, akár Olaszországból, mert megérné, akkora árkülönbség van a hirdetett ár, és a motor tényleges piaci értéke között.
Kicsit gyanús a dolog. Meg kellene kérdezni azt a vámhivatalt, ahol a regisztrációt rendezték, hogy tudnak-e másolatot adni. Persze ezt már a tulaj is megtehette volna.
Adott egy mmotor, aminek elveszteka regisztrációs papírja.(még nemv ettem fel a kapcsolatot a hirdetővel úgyhogy csak ennyit tudok). Ez pontosan mit jelent? Van rá mód, hogy üzembe helyezzem, ha megveszem?
Ha nem, akkor bukta az egész.
Üdv mindenkinek ,én teljesen új vagyaok .Az lenne a kérdésem hogy lenne egy honda cm125-ös 92-es kiadású Svájci papiros, már magyarországon van, a magyarosításnak lehet e valamilyen kizáró oka(évjárat, stb)?Köszönettel a válaszokat
Nagyon szépen köszi
szerintem sokat segítettél már csak azzal kapcsolatban is hogy merre induljak el. Köszi szépen!Ha még lesz majd kérdésem lehet hogy felteszem
Üdv széles utat!
Szia
Az én esetemben tipus azonos blokkot cseréltünk, nem tudom hogy nálad hogy volt a csere, de nekem elég volt egy sima adásvételi a blokkról, amin legyen rajta hogy milyen tipusu(rotax 122 vagy 123) és a motorszám(6 számból áll), az összeg az mindegy, mi ki is huztuk (0 Ft). Felhivhatod a NKH-t igazándiból csak annyiért hogy meddig van vizsgáztatás azon a napon amelyiken menni akarsz, meg persze kérdezz rá hogy történt-e valami változás, mert én ismét megszivtam mikor átakartam iratni a nevemre a motort, mert persze hogy abban a hónapban változtatták meg az adásvételit , de majd ott kell bejelentkezni hogy mit akarsz csináltatni. Ott majd mondod hogy motorcsere miatt megváltozott a motorszámod és ezt akarod átiratni, felveszik az adatokat elküldenek a pénztárhoz ott befizeted az adott összeget( én olyan 4ezerből kijöttem bár ez idöszaki vizsga volt + a müszaki adatlap) de mondom mivel nálam elbaszta a csaj ezért kellett müszaki, mert az információn a csávó ráirta hogy motorszemle, a csaj meg a gépbe bevitte hogy idöszakos müszaki vizsgálat... szóval majd figyelj oda. Utánna kivárod a sorod és akkor megnézik, de a motorszemlét nem tudom hogy hogyan zajlik, de gondolom csak leolvassa a motorszámot és megirja gépen az igazolást. Utánna már csak okmányiroda. Remélem tudtam segiteni
Heló az én esetembe is egy Rs-ről lenne szó! Pontosan leírnád hogy hogy megy a dolog végig. A blokknak papirosnak kell lennie vagy csak elég egy adásvételi? Pontosan ha megvan mint hogy és merre menyek a dologgal? Várom válaszod üdv
hello
Én is ezt csináltam kb 2 hónapja... elvittem a nkh-hoz ott elvileg csak motor szemle lett volna, bár nem tom ez mit takar, mert nálam elbaszta a csaj mert idöszaki müszakit ird be a gépbe... igy megcsinálták az idöszaki müszakit, és igy 1 évvel meghosszabbitották, de ha nálad nem bassza el senki akkor sztem csak leolvassák az uj motorszámot adnak egy igazolást és azzal az okmányirodában átirják a forgalmit. De vigyél adásvételit a motorblokkról hogy azt vkitől vetted vagy vmi... nekem igy elfogadtak mindent és átirták
Sziasztok nem tudtam hogy hova írjak végül úgy gondoltam h írok ide. Olyan kérdésem lenne hogy van egy motor amibe a blokk kuka és ki kéne cserélni a blokkot. Papiros rendszámos motor. Hogy lehet megoldani ezt? Nem tudom hogy menyire elintézhető e? Én úgy gondolom hogy egy állami blokkcsere kell vagy csak műszakinál kapok egy új forgalmit csak az a lényege hogy típus azonos legyen? Várom a álaszokat üdv
Köszi. Gondolom a súlyadóra gondoltál, de azt akkor elég utána intézni. Pénteken megyek a vámhoz, kíváncsi leszek mennyi idő alatt és hogyan úszom meg.
Ha jol tudom,nem fontos a tukor meglete.
Vannak oraszagok,ahol az olcso kismotorokat egy tukorrel szerelik.
En Londonban megkerdeztem a dolgot,ott nem kell tukor a sikeres muszakihoz.
Remelem segitettem.
Egy harmadik országból származó (svájc) motor vámolását hol kell intézni, és hogy? A fővárosban? Borsodi vagyok. Egyébként a lenti fotón szereplő Zizit olaszból hozta be a grandemoto, nekem nagyon megérte, mert 1.2-1.3- ból kijött cakkom-pakk, amikor a tax értéke 1.6 volt persze még jóval a válság előtt...!
Jó időt mindenkinek!
sziasztok
pls segitsetek...gondolkoztam rajta h ki kéne menni olaszba motorthozni...de mennyire éri emg?sokkal olcsóbbak ott a motorok vagy csak minimálisan?megéri ez?mennyi utánajárárs kell miután megvettem és mennyi utánajárás?
semmibe nem került, és a motor is szebb lett...
amúgy meg szerintem simán eredetvizsgás bácsi, színátiratás, okmányiroda, forgalmicsere, oszt' jónapot, ha mindenigaz, viszont az már nemingyenes
Ha újra akarok fényezni egy rendszámos motort,ahhoz milyen eljárás szükséges?Természetesen más színűre,mint a forgalmiban.
Köszönöm!
Persze a blokkház is sérült, mint az én Pannóniám hajtókarszakadása következtében, akkor sajnos ez nem játszható el.
Én hanyagolnám azonnal az egészet.
A forgalombahelyezés előtt eltűnt az összes papírja a motornak, ami külföldről van, az adásvételi, az olasz forgalmi másolata.
Gondolom, be lehet(ne) szerezni ebből újabb példányokat, akár Olaszországból, mert megérné, akkora árkülönbség van a hirdetett ár, és a motor tényleges piaci értéke között.
Köszönöm a hozzászólást:heinrich
Adott egy mmotor, aminek elveszteka regisztrációs papírja.(még nemv ettem fel a kapcsolatot a hirdetővel úgyhogy csak ennyit tudok). Ez pontosan mit jelent? Van rá mód, hogy üzembe helyezzem, ha megveszem?
Ha nem, akkor bukta az egész.
Várom válaszotokat.
Üdv. heinrich
biztos ami biztos, vizsgán legyen rajta kettő, abba nem köthetnek bele
szerintem sokat segítettél már csak azzal kapcsolatban is hogy merre induljak el. Köszi szépen!Ha még lesz majd kérdésem lehet hogy felteszem
Üdv széles utat!
Az én esetemben tipus azonos blokkot cseréltünk, nem tudom hogy nálad hogy volt a csere, de nekem elég volt egy sima adásvételi a blokkról, amin legyen rajta hogy milyen tipusu(rotax 122 vagy 123) és a motorszám(6 számból áll), az összeg az mindegy, mi ki is huztuk (0 Ft). Felhivhatod a NKH-t igazándiból csak annyiért hogy meddig van vizsgáztatás azon a napon amelyiken menni akarsz, meg persze kérdezz rá hogy történt-e valami változás, mert én ismét megszivtam mikor átakartam iratni a nevemre a motort, mert persze hogy abban a hónapban változtatták meg az adásvételit , de majd ott kell bejelentkezni hogy mit akarsz csináltatni. Ott majd mondod hogy motorcsere miatt megváltozott a motorszámod és ezt akarod átiratni, felveszik az adatokat elküldenek a pénztárhoz ott befizeted az adott összeget( én olyan 4ezerből kijöttem bár ez idöszaki vizsga volt + a müszaki adatlap) de mondom mivel nálam elbaszta a csaj ezért kellett müszaki, mert az információn a csávó ráirta hogy motorszemle, a csaj meg a gépbe bevitte hogy idöszakos müszaki vizsgálat... szóval majd figyelj oda. Utánna kivárod a sorod és akkor megnézik, de a motorszemlét nem tudom hogy hogyan zajlik, de gondolom csak leolvassa a motorszámot és megirja gépen az igazolást. Utánna már csak okmányiroda. Remélem tudtam segiteni
Én is ezt csináltam kb 2 hónapja... elvittem a nkh-hoz ott elvileg csak motor szemle lett volna, bár nem tom ez mit takar, mert nálam elbaszta a csaj mert idöszaki müszakit ird be a gépbe... igy megcsinálták az idöszaki müszakit, és igy 1 évvel meghosszabbitották, de ha nálad nem bassza el senki akkor sztem csak leolvassák az uj motorszámot adnak egy igazolást és azzal az okmányirodában átirják a forgalmit. De vigyél adásvételit a motorblokkról hogy azt vkitől vetted vagy vmi... nekem igy elfogadtak mindent és átirták
Vannak oraszagok,ahol az olcso kismotorokat egy tukorrel szerelik.
En Londonban megkerdeztem a dolgot,ott nem kell tukor a sikeres muszakihoz.
Remelem segitettem.