Kivétel, aki utálta. Sennát se szerette mindenki. Én se. Na de ha azt kérdezed ki volt az az ember, aki önkívületi állapotban tudott egy versenyautóval olyan tempót menni, ami látni kellett, hogy elhidd....?! Nos erre a kérdésre se túl nehéz válaszolni. Nem, nem Prost volt az.
A versenyben ki is futotta a 2. legjobb kört?!
Alapvetően a személye miatt savazzák. Schumacher is hány rajt-cél győzelmet csinált és mégis szerették. Persze több technikán is bizonyította a tehetségét.
Bingó. Lorenzonál egyszerű a képlet, csak figyelni kell az időket. Mikor 2 tizeden belül motorozik 12 körön keresztül, akkor Ő nem igazán siet. (Néha még azt is bevágják, hogy a Honda csapat mennyire hajtja a pilótáit utána. Mikor Lorenzo muzsikál, nem nagyon integetnek. Tudják, hogy felesleges.) Lóri befűzi szépen a filmet, nyomja az élen a sormintát aztán a végén belengetik a zászlót neki. Ennyire "egyszerű" neki a futam.
Rossi ettől függetlenül is jó, még mindig. Nem a leggyorsabb, de még mindig elég gyors. Nem hibázik, jól taktikázik, ritkán hoz rossz döntéseket, a test-test elleni csatáknak is legalább a felét tuti nyeri még mindig. Tipikus lesipuskása egy olyan idénynek, ahol a nála gyorsabbak körbe verik vagy ki-ki ütik egymást (netán elesnek esőben). Tavaly összeállt neki, kvázi megnyerte az évadot, ha a tényleges eredményeket vesszük (most 7 pont ide-oda ilyen értelemben mindegy, mert a lényeg, hogy nem a 4. helyen végzett 150 pont hátrányban). Idén is az a kérdés, hogy a stabil pontgyűjtögetés elegendő lesz-e az egymás ellen csatározó "fiatalokkal" szemben. Év végén azt mondtam tuti nem, nem lesz még egyszer ilyen mákja. Ha azt nézem, hogy a tavalyiak után idén Lorenzo és Marquez tényleg inkább egymást segítenék csakhogy ne Rossi legyen a nevető harmadik most is ezt mondom. Ugyanakkor az új gumik sokmindent felülírnak. Bárki magára találhat és beerősíthet a szezonban, ha talál valamit a mit a többiek nem. Rossi is lehet ez. Elvileg nyerhet idén is, ugyanúgy mint bármikor korábban.
Amikor Lorenzo nem tud gyorsabban menni akkor veszít vagy 1 tizedes befutót csinál. Amikor az utolsó 3 körben ad 2mp-et a másodiknak akkor feltételezhető, hogy az lehetett volna 10 is. De minek? Kockáztassa az esést vagy a gumi elfogyását?
1.55:5-ös köröknél nem tudták támadni. 2 körrel a vége előtt futott 1:54.9-et. Nincs miről beszélni.
Jóhiszeműen feltételezve, hogy Loreno nem tudott volna gyorsabban menni. Róla viszont egy ideje kénytelen vagyok azt feltételezni, hogy bárkinél tud gyorsabban menni, ugyanis ezt már nagyon sokszor igazolta. Persze bármikor dőlhet ez is.
Jól mutatja a gondolkodásmódot a tény, hogy Lorenzot sokszor azért savazzák, mert rajt-cél győzelmeket csinál. Ezt azért elég erős irigységnek érzem. Erdei "Madár" Zsolt szavaival élve: "Bocs, hogy nyerek... ".
Mellesleg JLO-t soha nem kedveltem, már a 125-ben sem. MM-el nem volt bajom, még a malájziai eset után sem, de a valenciai idényzárón való becsicskulása óta...
Ahogy én látom!
1. Nincs ez lefutva Yamahán belül. Nem látom azt a drasztikus Rossi lemaradást.
2. MM idén is jó lesz.
3. Pedrosa hozza a szokásost, talán lesz 1-2 futam győzelme.
4. A Ducati nem hiszem, hogy tényező lesz, nincs igazán jó versenyzőjük.
Van egy-ket paraszt autos, amelyik szandekosan nekiall tolni neki, hogy o megmutatja, hogy megy ugy a kocsija, mint a motorod. Okozhat kellemetlen meglepetest, ha messze jonnek szembe es nekiall az autos tolni neki.
En inkabb 4-be visszanyomom a motort, aztan akkor megvan az ero. Ha valaki parasztkodik, akkor is leelozom.
Az a baj egy sorozatot néztek csak! Az előzései, kiszorításai nem új keletűek más is csinálta és csinálja, csak mivel nem Rossi ezért nincs visszhangja.
Neztem a Moto3 es Moto2 sorozatot is. Moto2 legalabb olyan izgalmas volt, mint a MotoGP, ha nem volt jobb. Es nem kavedaralo hangja volt a motoroknak...
Lattam egy video osszeallitast, ahol Rossi parasztkodik. Marha sok embert kiszoritott, levagta a kanyarokat szabalytalanul, stb. Oke, hogy legenda, meg kultikus szereplo, de szerintem is megerdemelte a tavalyi fiaskot.
Amugy Rossi annyival jobb, mint a tobbi, hogy neki van a legnagyobb marketing erteke. Ha nem is o nyer, az egesz vilag tudja, hogy kicsoda, lehet vele raklamozni, stb. Nagyon ugyesen felepitette a karrierjet, meg az image-et. Lorenzo hiaba jo, o messze nem akkora sztar, mint Rossi.
Alapvetően a személye miatt savazzák. Schumacher is hány rajt-cél győzelmet csinált és mégis szerették. Persze több technikán is bizonyította a tehetségét.
1.55:5-ös köröknél nem tudták támadni. 2 körrel a vége előtt futott 1:54.9-et. Nincs miről beszélni.
Jól mutatja a gondolkodásmódot a tény, hogy Lorenzot sokszor azért savazzák, mert rajt-cél győzelmeket csinál. Ezt azért elég erős irigységnek érzem. Erdei "Madár" Zsolt szavaival élve: "Bocs, hogy nyerek... ".
1. Nincs ez lefutva Yamahán belül. Nem látom azt a drasztikus Rossi lemaradást.
2. MM idén is jó lesz.
3. Pedrosa hozza a szokásost, talán lesz 1-2 futam győzelme.
4. A Ducati nem hiszem, hogy tényező lesz, nincs igazán jó versenyzőjük.
En inkabb 4-be visszanyomom a motort, aztan akkor megvan az ero. Ha valaki parasztkodik, akkor is leelozom.
Amugy Rossi annyival jobb, mint a tobbi, hogy neki van a legnagyobb marketing erteke. Ha nem is o nyer, az egesz vilag tudja, hogy kicsoda, lehet vele raklamozni, stb. Nagyon ugyesen felepitette a karrierjet, meg az image-et. Lorenzo hiaba jo, o messze nem akkora sztar, mint Rossi.