Nem elég, hogy Talma RCV-je harmadvonalbeli de még be sem tudják állítani. Odaadnád így a Doktor alá a gépet egy versenyre... Szerintem a felvezető körben odatámasztaná a gumifalhoz és levizelné.
Elismerem Talmát és nagy dolgokat vitt véghez.De ide nagyon kevés.
Azt pedig gondolom senki nem várja hogy majd gyári Yamahát-Hondát tolnak a segge alá.
Csatlakozok a Vinvent-Sakata-Altamora trióhoz.Akik nyertek 125 VB-t és mentek a levesbe,mert kevesek voltak a nagyobb gépekhez.
Biztos láttátok már a kezdőlap talma menesztéséről hallható pletykákat! Én nemtudom mit is gondolhatnék talmácsi szerepléséről! -szeretnék én is ott motorozni, de fele annyira sem tudok mint ő! Viszont hogy aliex espargaro 1 másodperccel verje talmát úgy, hogy elvileg egy kezelhetetlenebb motoron ül, és fiatalabb is, és egyszer-kétszer volt jelen eddig csak a versenyeken beugróként, míg tal egy pár versenyen már húzta a gázt, hát nemtudom.... , mondjuk én nem talma miatt nézem, hanem inkábbb a nagyobbak csatáit szeretem végigizgulni! Biztos talál magának vmi helyet talán a moto2-ben és szerintem jobb is lesz neki az ha jobb lesz.... én nemvagyok talma fan, de mivel magyar hajrát kiáltani neki is! Remélem holnap király verseny lesz! Szerintem tuti a magas pulzusszám! Ready to Race
Azért tudjuk ,hogy egy 600-as blokkból is sokmindent ki lehet hozni, a 135 kilós suly pedig úgy 140-150 LE-vel már egészen használható! (persze a Moto GP-től nem ezt várnánk)
Szerintem érdekes lessz a verseny főleg az első szezonban a technikai kiállások miatt.
Igen ez így van. Pl. régen az ETC-ben csak a BMW-nek volt engedélyezve a 6 sebességes váltó mert az ő 2lityós motorjuk volt egyedül 6 hengeres. Ha kollektíven 5000-es fordulatot állítanának be felső határnak akkor mindenki 1-2 hengeres motorblokkokat csinálna. Ha meg nem lenne felső határ akkor mindenki 4-5-6 hengerest. Egyik se jó.
Ezt nem ertem. En azt mondtam, hogy igy (ilyen szabalyrendszer mellett) nincs ertelme csak a 4 hengernek. Magyaran azt is mondhattak volna, hogy 4 hengeres motorokat kell epiteni es slussz.
Azt pedig gondolom senki nem várja hogy majd gyári Yamahát-Hondát tolnak a segge alá.
Csatlakozok a Vinvent-Sakata-Altamora trióhoz.Akik nyertek 125 VB-t és mentek a levesbe,mert kevesek voltak a nagyobb gépekhez.
http://www.gphirek.hu/cikk/200...
Kell neki a 9-ik is.
IX
a Jutint már néztem de nemtalálom rajta
http://www.motogphirek.hu/index.php?news=2347
Szerintem érdekes lessz a verseny főleg az első szezonban a technikai kiállások miatt.