Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egyet tennék hozzá: se Stoner se Lorenzo nincs még ott fejben annyira mint Rossi.
És nyomás alatt /Rossi/ ez meg is látszik.
Ezért utálom a Ducatit..a kibaszott sirás miatt. Másrészt meg én azt egyetlen szóval nem mondtam, hogy Stoner gyengus volna. De, hogy egy hisztis hülyegyerek az biztos
Ausztrak iskola! Doohan es McCoy is igy nyomtak! Pont ezert tetszik!
Igen, nyert futamot Rossi, mivel O Rossi. A masik tag, aki mindennel tud nyerni! Erocsusztatni meg egyebek masik dolog. Az O szintjukon mindegyik tud, masok alatt megsem ugy megy a motor mint egy roedobika. Melandri is nagyon tud brutalkodni, O megis vagy utolso lett vagy elesett a Duksival. Amit vegkepp nem ertek a Stonernek osszeszegelt motor elmeleteben, hogy mikor Stoner rault a Ducatira es vilagbajnok lett vele, akkor az a motor Capirossinak volt osszeszegelve! Capirossi volt az 1. szamu versenyzo, aki mar evek ota a csapattal volt. Raadasul olasz. Es Melandri is. A superbike mas tema, ott 200-250 cmm elonye van a V2-esnek (Koszonhetoen eppen a Ducati lobbinak, raadasul igy is kikaptak a Hondatol, mikor a VTR-ek elemukben voltak). Szerintem igenis helytall, hogy mig pl. a minden Yamaha a mezony elso feleben szokott vegezni, addig Stoneret kiveve minden Ducati a mezony 2. feleben szokott vegezni. Toseland is surun befer az elso 8-ba, a tobbi Yamaha elotte.Hayden ritkan van 8-nal elorebb, a tobbi duksi meg hatrebb (bar Kallio eleg ugyes!).
Ne feldjük el hogy a SBK-ba a Ducati mindig kisirta magának a plusz 200ccm-et hogy versenybe legyenek
Stoner alatt a Ducati nem lehet szar ha ezeket tolerálja a gép! Stoner salakmotoros volt ha jól tudom és Kalio is, mind a ketten jól mennek a piros szörnyel!
Zárójelben megjegyzem nem mondom, hogy szar Stoner mert egy jó pilóta!
Ok...akkor Te most azt támasztod alá valóban okos érvekkel, hogy Casey egy zseniális motoros, és a Ducati valójában egy középszerű gépezet És, hogy az aktuális csapattársai, tulajdonképp nem is azért gyengék, mert ez a motor Stonernek van összeszegecselve?
Rendben...igazad is lehet akár. És nyilván más kategória,dee az SBK ban is abszolúte élmezőny a Duki, ami csak arra enged következtetni,hogy Bologna városában azért nem nagyon csinálnak másodvonalas gépeket. Igenis nagyon jó motor ez a Ducati. És ugyan lehetséges, hogy egy motor gyenge, nem ütőképes, lásd 2007 Yamaha, és a többiek.(de 2007-ben is nyert Rossi futamot, csak nem sokat )
De, hogy ugyanazon márka elvileg ugyanazon motor és az egyik versenyző mindenhol tarol, a másik, meg sehol, ne hát ezt én nem hiszem el. Szar motoron nem lehet jól menni. Meglehet , hogy ficánkol a motor, valóban tele van erőcsúsztatásokkal a menet, de Stonernek ez a stílusa. Csak épp más gépek ezt nem tolerálták, hanem elesett velük.A látvány csak azt mutatja, hogy épp a határon motorozik. És azért így is el tud esni, ha ezt túllépi...bár ez a motorversenyzés velejárója, és nem negatív minősítés.
2007-ben sem volt mas a helyzet, mint 2008-ban, vagy 2009-ben. Capirossi 166 pontot szerzett a Ducatival, Stoner 367-et! (A tobbi Ducati pedig abszolut a sor vegen (pl. Hoffman). Magyaran Capirossi ugyanugy hulyere volt verve, mint manapsag Hayden. A kulonbseg csak az, hogy akkor a tobbi motor gyengebb volt, igy Stoner folenyesen nyert es Capirossinak is jutott par dobogos hely. Egyebkent a 800-as motorok teljesen masok, mint a 990-esek, ezt ki is emeltem. Megintcsak fontos megjegyezni, hogy a 800-as era Ducatis szenvedoi kozul meg mindig Capirossi volt a legjobb, ami alatamasztja azt amit en mondok: O mindennel tud menni, mert nagyon tapasztalt es ugyes. Stoner pedig egyzeruen zseni, vagy nem is tudom mi. UFO. Mindig is furcsallottam, hogy miert mondjak azt, hogy a Ducati az elektronikaja miatt utokepes, mikor a statisztika szerint nem utokepes. Csak Stoner motorja gyors, viszont alatta ficankol is ugy az a motor, mint senki mas alatt. Osszevissza szital, pattog, meg farol. Ez lenne a nagyszeru elektronika? Es azt se feledjuk, hogy a tobbi csalodott pilota nem mindig ugy fogalmazott, hogy "sajnos az en stilusomnak enm fekszik ez a motor". Ezt csak addig mondtak, amig meg "jokedvukbe voltak". Utana kimondta melandri is, Haydeni is kerek perec: "ez a motor vezethetetlen". Kerdem en, akkor mitol olyan jo? Nem jo. A statisztika is ezt mutatja. Nem jo az a versenymotor, amit nem tudnak vezetni a motorosok.
Hát érdekes okfejtés. De én azért vitába szállnék vele. Elias a tavalyi idény vége felé kipakolt, és nagyvonalakban elmondta, hogy mi a helyzet a Ducatinál. Persze lehet, hogy savanyú neki a szőlő.
Az azonban különös, hogy még a 800-as éra előtt Capirex több futamot nyert a Dukival, sőt, ha Gibernau fel nem löki, komoly vb esélyei lettek volna. A 800-as motorral egy időben jött Stoner, és azt a gépet már nem tudta kezelni.(Capirex) Szerintem aki natúran versenyzett évekig, nehezen szokja azt a stílust, amit egy traction controllal, meg hasonló finomságokkal felszerelt vas megkövetel.
Nyilván a 800-as első szezont bealudták a Yamahánál (meg máshol is), abban a szezonban nem volt a Ducatinak ellenfele, ennek fényében nehéz volna azt mondani, hogy mezőny második-harmadik részében kapálgató masinka lett volna. Capirex mégsem tudta kezelni. Valami nem tiszta a képben, és valahol kettőnk közt van a kutya elásva, erről meg vagyok győződve.
Sok embernel a szimpatia a sztaralurok alapjan alakul ki, en kizarolag azzal foglalkozom, amit a palyan csinal, vagyis ahogy motorozik. A masik dologrol pedig azt gondolom, hogy ha pl. egy olyan motoros mint Capirrossi, aki 4-szeres 250-es vilagbajnok, vezette a idegbeteg 500-as 2T motorokat is es nyert versenyt korabban 990-es Ducatival is, szoval ha valakinek akkor neki minden szarral tudnia kellene menni. Es nem is gondolom, hogy nem tud, inkabb azt, hogy nagyon ugy fest, hogy a 800-as Ducati igenis egy mezony masodik felebe valo motor. Ha megnezed a statisztikat sulyozva akkor a 800-as Ducatik mindig is a mezony 2. feleben tanyaztak. Hayden, Melandri, Capirossi, Gibernau es az osszes szatelit motor az utolso harmadban bicikliztek mindig is, szemben a Yamahakkal, melyek mindig az elso harmadban. Csak egy Ducati van, ami megy az pedig kizart, hogy a Ducatinak erdeke lenne, hogy csak egy versenyzot segitsen. Egyszeruen Stoner ennyire jo versenyzo es hiaba nem voltak nagy eredmenyei korabban, ezt a MotoGP berkein belul eddig is tudtak. Maskepp nem kerulhetett volna a Ducatihoz.

70 fok (majdnem)
Ebben is van igazság. Csak arra az aprócska dologra nem találok magyarázatot, hogy azt a motort, olyan kétségkívül kiváló versenyzők, mint Capirex, vagy Melandri nem tudták eredményre vezetni. De igazából ezen vitázhatunk, a tutit soha nem fogjuk megtudni. Arra azonban kiváncsi lennék, hogy Stoner mire lenne képes mondjuk Pedrosa motorjával. Én a magam részéről Stonert ebben a mezőnyben Rossi, és Lorenzo után sorolnám csak. És Lorenzo sztárallűrjei is sokkal szimpatikusabbak
Ne feledd, hogy a sok eses nem csak az elektronika hianya miatt lehet, hanem azert is mert valaki nagyon erolteti a sebesseget. Iden is volt Stoner higslide, amikor eroszakosan ment. Azon a bizonyos 2008 laguna secai futamon is bukfencig forszirozta a tempot, mert muszaj volt (az egesz verseny alatt vagy 10 jelenetet szamoltam meg, amikor mar reg el kellett volna esnie, maig nem ertem hogy kaparta ossze a motort). Nagyon tokos gyerek az es odateszi magat komolyan szerintem. A vetelytarsai is elismerik es tartanak tole.

Egyebkent ma mar szerintem a Ducati elektronikaja sem jobb, mint a Yamahae, ajanlom figyelmedben az onboard telemetriat: Lorenzo mindenkinel aggresszivebben ad gazt. Gondolom korabban is igy tett es repult is parszor, mint a gyozelmi zaszlo. Csakhogy iden mar a Yamaha is toleralja az aggressziv stilust es az eredmeny magaert beszel: Lorenzo szarnyal.
Ha nincs a Valentino Rossi es/vagy Yamaha akkor Casey Stoner iden harmadszor lenne vilagbajonok. Ha nem latnam amit csinal, nem hinnem el, hogy igy is lehet motorozni. Lattatok a razokovon egykerekezest lapratett motorral?
Lehet benne valami.
A "klasszikus". régisulis motorversenyzők nem tudják megfelelően kezelni a Dukit, a rengeteg elektronika miatt. Ezzel szemben Stoner addíg míg ezt a vasat nem kapta meg, gyakorlatilag folymatos kavicsgyűjtéssel foglalkozott motorversenyzés címén. Ember és gép szimbiózisának eklatáns példája
A yamahával mindenki jól megy.
Meg a Lorenzo is le a kalappal. Gyors a gyerek.
Jaja!

Azért ez A Stoner gyerek csodát művel a Ducatival.
Valamit nagyon érez, amit se Loris, se Nicky, se Melandri.
Talma és csapata egyeztetett a HRC Hondával, hogy az utolsó három versenyen még szorosabbá teszik a kapcsolatot és bíznak abban, hogy a HRC-től kapott segítség segít az eredményességben.

Talmácsi Gábor nyilatkozata:
"Az eleje megint jól ment, de utána újra visszaesett a motor teljesítménye. Legalább egy versenyen jó lenne, ha végig ugyanabban a tempóban tudnék motorozni, talán a következő versenyen Ausztráliában. A mérnökeimmel folyamatosan azon vagyunk, hogy megoldást találjunk."
Hát nem rossz visszatérés az biztos.
Fasza kis versenyek lesznek még idén úgy látom.


Stonernek viszont gratula!
Valentino Rossi nyilatkozata:
„Nagyon nehéz versenyen vagyunk túl. Több probléma is okozta a lassúságomat. A hátsó abroncsomnak sem volt meg a megfelelő tapadása, sőt a beállításokat sem sikerült tökéletesen eltalálnunk. Volt jó pár olyan kör, amit tényleg kínszenvedés volt teljesíteni és hiába akartam Stonert és Pedrosát utolérni, képtelen voltam a jó tempóra. Esélyem sem volt most a jobb eredményre és csalódott vagyok. Már csak három futam van hátra, amire felettébb kell összpontosítanunk. A következő helyszín Philip Island lesz két hét múlva, de addig mindenképpen kielemezzük a mostani problémáink forrását.”
Mi történt ott?
Meglepő célsorrend!
Sziasztok.Nem tudja valaki hol ismétlik a GP-t?Esetleg honnan lehet letölteni?
14. Talmácsi Gábor (Scot Racing Team Honda) 47:02.821