bátran merem ajánlani a kxf450ent! nekem volt 2006os igaz ujanon vettem semmi probléma nem volt vele! olajat cseréltem láncszettet meg gumit! 50ora körül bontatlanul adtam el 1 éve azota is bontatlan! pedig supermotoznak is vele! igaz a központi telo gyári hibás volt vagy valaki kibaszásbol elbaszta! nem reagált a "katt"-ra
de egy 30asbol megoldották! ennyi volt a gond! esés után is 1rugásra indult meleginditot nem használtam sosem! igaz tissztességesen karban volt tartva! ha 10percet mentem akkor is cseréltem a légszüröt na meg 5oránként olajat!
Sziasztok! 06-07 KX450F-ről szeretném kikérni a véleményeteket tapasztalataitokat. Milyen típushibák vannak, és megéri-e a pénzét vagy a kategóriájába találok jobbat? Előre is köszönöm.
hali
valaki megtudná mondani h a crf 450 elsö teloja helyett milyen telot lehetne beletenni a mociba? cr-ét kx-ét?
nem lehet vele motorozni olyan kemény nem reagál az állitásra sem..átszelepeltetve + nem tudom milyen lenne..
hirdetve már találtam 25ért klx ét pl /showa/
Bevonatost lehet fúrni?Midjárt neki is állok Azt hanyas fúróval,3-as vagy 6-ossal?Nem értek hozzá,de fentről le vagy keresztbe kezdjem? Ha elbaszom véletlen akkor van itthon vascső,abból csinálhatok hüvelyt bele?Kicsit rozsdás,de az gondolom nem baj,jobban megáll benne az olaj,akkor már hónolni sem kell remélem Így még a dugó is passzos benne Melyik megoldást javaslod,nem akarom egész nap csinálni?
De jobban kopik. Egy mérettel meg kell fúrni, ha már más nem segít, új dugó és kész. Gyűrűtörésnél is csak egy fúrás kell, míg a nicasil ha lemegy, akkor újra kell bevonatolni.
Volt egy 2003-as CR250-esem 2-3 éve, az kétszer lett perselyezve, elsőre szar lett a kiablakolás, másodjára jó helyre vittem, azóta a persellyel megy Cölöp fia alatt, most is azzal eladó.
Az YZ-ben a persely kb. tegnap lett kész...
Új hengert 120 ezer Ft-ért tudok szerezni, itthon nem tudom, mennyi.
Az utólag megnicasilozott henger lehet jó is, de mindig C vagy D dugó megy csak bele. A hüvelyezést, ha jól csinálják, szinte észre sem veszed. Nekem is meg lett hüvelyezve az YZ inkább, profi csinálja, nem is drága. Nyilván a legjobb megoldás egy vadi új gyári henger. A legolcsóbb meg a hüvely.
Helló mindenki!
Lenne nekem egy YZ 250-em. Éppenséggel csak az a baja, hogy a hengert vagy nicasiloztatni kell, vagy perselyezni. Csak ugye nem mindegy melyiket csináltatom. A perselyezés az olcsóbb lenne, csak annak nem tudom mien lesz a minősége. A csákókám elvileg amerikából rendeli meg a perselyt, és a gépműhelyébe "faragja" bele. A mester azt mondja, hogy nem ez lenne az első amit csinál, és idáig még nem panaszkodtak rá.
A nicasil az ugye drágább, de arról is hallottam már jót is, roszat is. Szóval gózom sincs micsináljak.
Akinek vannak saját tapasztalatai, az írjon má valami, hátha mégjobban össze tudtok zavarni! :D
halihó..
valakinek esetleg Gyári RENTHAL KORMÁNY? bolti ár feléért vagyis 15E-ért,,makulátlan az írás tisztán olvasható rajta a bal oldalon ill mindenhol..
érd : cross04@freemail.hu
Sziasztok Olyan kérdésem lenne, hogy milyen engedélyekre lenne szükségem ahhoz hogy versenyezhessek, utána olvastam de halvány lila gőzöm sincs hogy mi mit jelent ( licenc stb)
Előre is kösz mindenkinek
Ha érdekelne az új henger, arról hol tudnánk megbeszélni a részleteket?