Nekem egy ilyenem van. Ha nincs pénzed komolyabbra, akkor ez is többet ér a semminél. Egész jó kis cucc, múltkor nyakra érkeztem és csak megrándult, de a csigolyák nem mozdultak.
gondolom a 27ezres a legjobb...
innen akarok rendelni,m mindenféleképpen ez a bimetál lánckerék kell,bár a did nekem szimpibb mint a regina.nem értem miérta regina a drágább?
én kaptam ilyen annó...
jó is volt,de amióta vettem leatt brace-t,azóta fel sem vettem ezt a szivacs biszbaszt...azt se tom hol van
nem rossz amúgy..vegyél mindenképp
az utána állitással nem az baj,h bonyolult vagynem,hanem az hogy kell!mert nyúlik,mert kopik és fesziteni kell.
gyűrűknek épp az az előnye,h nem megy a szemek közé a homok,kosz,meg minden.
did ert2 520as aranylófasz nekem semmit nem nyúlt
először amikor feltettem,első használat után húztam utána
aztán kb fél év múlva..
pedig jó ha havonta 2 szer befújtam
pedig aztán nem volt gyengébb a kawa a 450 nél..
terepen,szerintem nem célszerü, ezeket használni, mert a "mocsok" az nagyon könnyen be megy a gyürük közé, és a takarítása meg gáz.
Mi a bajod azzal hogy utánna kell állítani a láncnak, semmiből sem áll
nagyon kicsit olajos, de szerintem ez elmegy mert minden motornál jön vissza egy kicsit, ja az előzökben nem kérdeztem ti mijen váltó olajat használtok pontosan?
450nél nem érdekel az ellenállás,.did iris regina nyúlott mint a szar,pedig úgy ápoltam mint a mesébe.2t-nél nem,de 400 525 450nél nagyon.o gyűrűs meg birta mint az atom egy hajszalat nem nyúlott....nem tudom...ha csak az ellenállás szól ellene és amúgy jobban birja...
én 1 szezont használtam a did ert2 aranyféleséget
kb 2-3 szor állítottam rajta ez idő alatt
1 versenyszezon+edzések
kurvajól bírta...és még mindig az van rajta a kereskedésben
mindenféle gyűrű mentes lánc
azajó..kisebb ellenállás
hi all!
én se szeretem ha vki hülyeségeket kérdez a fórumon,de nem tok dönteni. supersprox szettet sima gyűrű nélküli did láncal adják.sok ismerősöm dircséri,de 2504t-re.én inkább x gyűrűs lánccal rendelném,m a 450 nem kiméli a láncot. használtatok o x gyűrűs láncot? és mi a vélemény? tényleg sokkal többet bir?
uj olaj van benne tegnap cseréltem, a kartergázt a légszűrőházba van vissza vezetve, a benzinből a molnak a 99 evoját vagy néha a shell 100-ast teszem bele + kék spuri...
gondolom a 27ezres a legjobb...
innen akarok rendelni,m mindenféleképpen ez a bimetál lánckerék kell,bár a did nekem szimpibb mint a regina.nem értem miérta regina a drágább?
és bírta szépen
jó is volt,de amióta vettem leatt brace-t,azóta fel sem vettem ezt a szivacs biszbaszt...azt se tom hol van
nem rossz amúgy..vegyél mindenképp
Gery ha lesz torrent nyomjad
az utána állitással nem az baj,h bonyolult vagynem,hanem az hogy kell!mert nyúlik,mert kopik és fesziteni kell.
gyűrűknek épp az az előnye,h nem megy a szemek közé a homok,kosz,meg minden.
Használ valaki ilyesmit? valami véleményt szeretnék róla!
köszi
először amikor feltettem,első használat után húztam utána
aztán kb fél év múlva..
pedig jó ha havonta 2 szer befújtam
pedig aztán nem volt gyengébb a kawa a 450 nél..
Ryan Dungey, Belle Plaine, Minn., Suzuki
Josh Hill, Yoncalla, Ore., Yamaha
James Stewart, Haines City, Fla., Yamaha
Andrew Short, Smithville, Texas, Honda
Kevin Windham, Centerville, Miss., Honda
Justin Brayton, Murrieta, Calif., Yamaha
Ryan Villopoto, Poulsbo, Wash., Kawasaki
Davi Millsaps, Murrieta, Calif., Honda
Michael Byrne, Atlanta, Ga., Yamaha
Ivan Tedesco, Murrieta, Calif., Yamaha
AMA Supercross Class Season Standings
Ryan Dungey, Belle Plaine, Minn., Suzuki, 72
Josh Hill, Yoncalla, Ore., Yamaha, 57
Ryan Villopoto, Poulsbo, Wash., Kawasaki, 52
Andrew Short, Smithville, Texas, Honda, 52
James Stewart, Haines City, Fla., Yamaha, 51
Kevin Windham, Centerville, Miss., Honda, 51
Ivan Tedesco, Murrieta, Calif., Yamaha, 43
Justin Brayton, Murrieta, Calif., Yamaha, 41
Davi Millsaps, Murrieta, Calif., Honda, 37
Tommy Hahn, Decatur, Texas, Suzuki, 30
Western Regional AMA Supercross Lites Class Results: Anaheim 2
Jake Weimer, Rupert, Idaho, Kawasaki
Wil Hahn, Decatur, Texas, Honda
Trey Canard, Shawnee, Okla., Honda
Josh Hansen, Elbert, Colo., Kawasaki
Cole Seely, Newbury Park, Calif., Honda
Gautier Paulin, France, Yamaha
Max Antsie, Hemet, Calif., Yamaha
Blake Wharton, Pilot Point, Texas
Travis Barker, Temecula, Calif., Honda
Broc Tickle, Holly, Mich., Yamaha
Western Regional AMA Supercross Lites Class Season Standings
Jake Weimer, Rupert, Idaho, Kawasaki, 75
Trey Canard, Shawnee, Okla., Honda, 56
Wil Hahn, Decatur, Texas, Honda, 56
Blake Wharton, Pilot Point, Texas, Honda, 51
Ryan Morais, Murrieta, Calif., Suzuki, 42
Broc Tickle, Holly, Mich., Yamaha, 42
Cole Seely, Newbury Park, Calif., Honda, 38
Josh Hansen, Elbert, Colo., Kawasaki, 32
Max Anstie, Hemet, Calif., Yamaha, 32
Gautier Paulin, France, Yamaha, 30
Mi a bajod azzal hogy utánna kell állítani a láncnak, semmiből sem áll
Én nem versenyzem vele de kiváló állapotnak örvend a második szezon után is...
kb 2-3 szor állítottam rajta ez idő alatt
1 versenyszezon+edzések
kurvajól bírta...és még mindig az van rajta a kereskedésben
mindenféle gyűrű mentes lánc
azajó..kisebb ellenállás
én se szeretem ha vki hülyeségeket kérdez a fórumon,de nem tok dönteni. supersprox szettet sima gyűrű nélküli did láncal adják.sok ismerősöm dircséri,de 2504t-re.én inkább x gyűrűs lánccal rendelném,m a 450 nem kiméli a láncot. használtatok o x gyűrűs láncot? és mi a vélemény? tényleg sokkal többet bir?