Egy véleményen vagyok a Kawával, de valamiért nem teccetős, majd meglássuk mit hoz a sors Olyan tesztekre gondoltam ami a 2010-es 250-es gépekről valamicskét irkálnak, nem csak CRF
Czvik Richárd, a Czvik István fia Lem 65-össel versenyzett (most már Kawa 80-asa van), neki volt pl. ilyen, nem véletlen, mert a nagyfaterja kísérletezett vele elég sokat. Nagyon szépen elhozta vele a rajtokat!
A 2T-ken látni néha "vakbélkipufogót", ami egy ilyen kis plusz palack a rezón a henger után, ott a visszacsapódó gázörvény miatt jól zár a kipuff oldali rés, a motor alul nyomatékosabb lesz, felül meg némileg erősebb.
(nem magamtól vagyok hülye, ezt olyan ember mondta, aki ifjabbkorában fejlesztett ilyen vakbélkipuffot)
Hát...kérdés, hogy mennyit szánsz rá maximum, mert ekkora tárgynál olyan magas a postaköltség, hogy először itthon kell szétnézni. Ha akármi is jó, bontókban kell kérdezősködni, ha csak új, akkor a Parillánál elfogadható áron vannak felnik.
Parilla: http://www.parilla.hu/index.ph...
vagy bontó: www.krosszmotorok.hu
(jujj, mit mondtam, én, a hondás...)
annyit tudok, hogy elég sok mindent átreszeltek rajta, de gyakorlati tapasztalatoknak még nem olvastam utána.
Tudsz valami infót Yz250F 2010-esről?
Mi a véleményed arról?
Előre is kösz!
Pro Taper kormány
19.000FT
oktassad csak őket
(nem magamtól vagyok hülye, ezt olyan ember mondta, aki ifjabbkorában fejlesztett ilyen vakbélkipuffot)
könnyebben tudják teljesíteni vele a 94db-t
tuning:
harapósabb lesz a gép
amúgy a 4t-vel biztos gyorsabb leszel.
milyen tesztre gondolsz? 10-es crf250?
majd jelentkezek...
köszi
8000ft\db
06208244482
vagy xr600r@freemail.hu
Parilla: http://www.parilla.hu/index.ph...
vagy bontó: www.krosszmotorok.hu