Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát köszi az infókat, ezekről nem tudtam eddig.Igazából azért tettem fel ezt a kérdést, hogy melyiket vegyem, de nagyon sokminden befolyásol ezért nem tudok dönteni. Üljek át 4 ütemre, de még nem ismerem, főleg ezt az új modellt, mennyire megbizható, vagy üljek át KTM-re amivel már mentem és nagyon fekszik nekem, viszont arról se tudom, mik a hibái Esetleg irnátok, egy oldalt, ahol vannak ilyen tesztek?
szia!
36 küllőst szeretnék...
köszi előre is!
jaja,elég tré volt
monoron nem is indult már be
oksa
mindjárt leszaladok blökivel,aztán rédcsörgök
Beszéltem a szerelőmmel, majd MSN vagy telefonon elmondom, mik a lehetőségek.
berugókart megmutatta kerkyra....tényleg kisujjas volt
jaja persze
így is volt benne erő rendesen
de már többet kellett kuplungolni,nem pörgött már annyira faszán...
de ez a power miatt is lehetett,nem csak a dugó
de eléggé el volt már kopva a dugó az tény...
berugókart kisujjal lenyomtam,minden erőlködés nélkül
de most űber jó lesz megint
majd lehet tesztelni
érezted amúgy hogy gyengült már a vége felé?
Biztos nagyon durva lesz!
Inkább majd csak fotózom a motorod! Persze csak ha húzod a gázt.
akkor majd mész
amikor szedtük szét,akkor láttuk hogy a power pálca elsó része nem volt rögzítve..szóval nem nagyon tudott működni,mert lejött róla a csavar..de hogy mikor..az rejtély..
mind1..így is ment mint a picsa...kíváncis leszek uj dugóval meg bekötött powerrel milyen lesz..
mint újkorában
brutáá
ahogy gondolod
most jó lesz az tuti...
főleg hogy most a power is fog működni



most kapcsolok én a tiéddel még nem is mentem
Ááá.. Nem merek ráülni. Veszélyes az nekem. Jó ha megszokom az enyémet.
majd pótolhatod ezt a hiányosságot
lassan kész a gép..majd tesztelheted bugyin
Sokat nem mentem 2T-vel, de szerintem a 4T sokkal kezelhetőbb, barátságosabb.
2T a krosszmotor, a 4T az ördög műve!
Sziasztok. Véleményeket és tapasztalatokat szeretnék tőletek a 4t motorokkal kapcsolatban. Eddig meg csak 2t-m volt, és most gondolkodom a 4ütemen. Kíváncsi lennék előnyökre, hátrányokra a 2t vel szemben. Szervizigény, élettartam, fenntartás és minden ami még fontos.. Eddig 250kxf et próbaltam, ami a 360as 2t után picikét gyenge volt :P Aztán meg egy 450sx-et ami meg kicsit kemény volt vagy talan csak szokatlan... Szoval 450 és 250 közt is gondolkodom.. Kezelhetőség, előny-hátrány stb, stb.. 250sxf, 250rmz és 450rmz-n jár most az agyam.
Elöre is köszi az összefoglalót ;)
Sajnos még nem, de még hátra se!

Állítólag február, de már nagyon várom.
egy kis vicc...
Miben hasonlít a spenót és az análszex?

- Mindkettőt megutálod, ha óvodás korodban rád erőltetik…
megérdeklődheted,presze.köszi
ha jól csinálja..akkor ok
nem mind1 kihez viszem..könnyen el lehet baszni...azt meg nem akarom..ha már jó a telóm,jól is legyen megcsinálva
crf245 450 alkatrészek info@motoaction.hu
Bajner 12-15 között, ez függhet az évjárattól és a széljárástól is.
Megkérdezzem a Százhalombattai bácsit? (Sanya csak úgy hívja, hogy "A SZERELŐD" )
szerintem dorogra viszem majd..nemtom mennyi lesz 15-20 biztos
bajner mennyiért csinálja?
Hello G!

Megérkeztek előre a telók?