Szerintem minden gép élettartama a kezelőn múlik. Egyébként azért szeretnék hosszú élttamú dugót belerakni, mert ÚTÁLOM a bejáratást. Láttam képet a WISECO dugóról, szerintem az a legprecízebb, csak abban meg nincs egy gyűrűs.
Hárman vettünk egyszerre új mocit, az egyik 1:30 keverékkel 16 tankal hajtott ki, és dugót akar cserélni, a harmadik CR már nincs meg mert a harmadik dugó megszorult benne, lepattant a gyűrűből is egy darab,és meghúzta hengert. A dugó kétgyűrűs Wössner volt.
Zoli nincs ezzel semmi gond, nem tudhattad és nem mondta senki, hogy sokkal sűrűbben kell cserélni a dugót.
Mindenesetre nagy szerencséd van, hogy nem robbant fel a hengerben.
Az előbb említett gépekhez meg ne hasonlítsd a 2T crossmotort.
Én szerelem a gépeimet, nagy hangsulyt fektetek a bemelegítésre, és a leállítás előtti visszahűtésre. Az autómat meg a kombájnomat nem is mmerem megemlíteni, ha ezen a 80 órán így ki vagytok halva.
pedig az egyik: 21éves 450 ezer km. TD / a másik 13 év 8000 üzemóra és nincs olajfogyasztás.
Vadi új volt a motor, én járattam be. 1 tankal úgy zúgattam ki, 5-6 növekvő időtartamú periódusban, hogy ki se szedtem a ketrecéből. Először csak keveset zúgattam, mert nagyon melegedett. Raktam elé egy ventilátort és kész. Lényeg hogy nem tudom a koácsolt dgóval többet bír-e mint a hagyományos öntött dugattyúval.
Mindenesetre nagy szerencséd van, hogy nem robbant fel a hengerben.
Az előbb említett gépekhez meg ne hasonlítsd a 2T crossmotort.
Segítsetek nekem!Valós ez az évjárat?Meg ér egyáltalán ennyit?
Előre is köszönöm!
http://kepesmotor.hu/ktm-endur...
pedig az egyik: 21éves 450 ezer km. TD / a másik 13 év 8000 üzemóra és nincs olajfogyasztás.
03.1322 a cikkszáma 30765.-Ft
csika, miért kell a méret?mit csinálsz vele?
Nekem Prox hajtókarszett kell.