az új crf250-ről sok gyakorlati tapasztalat még nem nagyon van szerintem itthon.
én nemrég olvstam utána leginkább usa fórumokon.
amit leszűrtem...
jó:
szokásos honda kezelhetőség, kanyarodási tulajdonságok. alul erősebb lett, jól adja le a teljesítményét, szépen, egyenletesen húz végig. efi miatt nincs semmi torpanás, fulladás hirtelen gázra.
rossz: a nagyon kanyarra hangolt váz miatt az egyenesfutásra panaszkodtak sokan, gyorsabb pályákon problémás stabilitás. ezt a kormánygátló megfelelő hangolásával, beállításával próbálják orvosolni.
mást igazából nem említenek.
a megbízhatóság meg majd elválik...............
ha veszel egyet, akkor gyere vissza beszámolni róla
Béla is himbát újjít
nekem az elejét kell megcsináltatni...folyik mint a picsa,nem lehet már a hézagolóval kipiszkálós módszerrel helyrehozni
itt van az is a sarokban..csak el kéne vinni
A 2010-es CRF450-el mentem még csak, kb. 4-5 kört Monoron
Nekem a 250-es való, azt sejtem. Ha kipróbáltam, vagy valaki vett egyet nekem ajándékba, majd mesélek, milyen
Helló MX őrültek! Mondanátok 1-2 jó és rossz tulajdonságot a Honda CRF 250 R10-ről és a KTM sx 150 2010-ről Tudom, még korai, de hátha van valami kis infótok
én nemrég olvstam utána leginkább usa fórumokon.
amit leszűrtem...
jó:
szokásos honda kezelhetőség, kanyarodási tulajdonságok. alul erősebb lett, jól adja le a teljesítményét, szépen, egyenletesen húz végig. efi miatt nincs semmi torpanás, fulladás hirtelen gázra.
rossz: a nagyon kanyarra hangolt váz miatt az egyenesfutásra panaszkodtak sokan, gyorsabb pályákon problémás stabilitás. ezt a kormánygátló megfelelő hangolásával, beállításával próbálják orvosolni.
mást igazából nem említenek.
a megbízhatóság meg majd elválik...............
ha veszel egyet, akkor gyere vissza beszámolni róla