Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Helló

Ki milyen gumit használ sárba, kemény földön illetve homokos talajon?
Hy Crossaságok! Milyen olajjal kenték be régen a légszűrőket, amikor még nemvoltak ezek a speckó cuccok?
BUgyin voltunk helyette, iszonyat jó volt
ahogy nézem nem lesz ma semmi...szakad az eső
Holnap kb. 10-től Nyáregyházán leszünk, aki akar, jöjjön.
Elvileg mi vasárnap megyünk, és elvileg Nyáregyháza.
Hy! Német amatőr versenynaptárat honnan tudok nézni?(idei is jó) Nővéremék kint laknak, elkéne jövőre egyre mennem
még nincs, én szombaton érek rá, a cimborám még nem tudja...majd meglássuk. Szólni fogok, nyugi
Megvan, hogy melyik nap mentek?
nem fejeztem be de tény, hogy idén max 20 órát mentem a Berggel..tavasszal nem volt időm/péntem (lakásvásárlás) nyáron meg csak a VTR-t nyüstöltem, ráadásul a Berg is elfáradt kicsit (vízpumpa). Most már minden klappol, itt az ősz is, szóval terepre fel
Mivel nem volt még 250 4T-m, tulajdonképpen jogtalanul mondok rosszat rájuk, ebben tök igazad van. Arra tudok szorítkozni, hogy hány embertől hallok rájuk rosszat, hánytól jót.
Menni vele iszonyat jó, az biztos.

A legjobb lenne, ha újan tudnék egyet venni, szalonból.
Keselyü

Rég jártál erre fele. nem láttalak már Ferihegyen sem ezer éve már azt hittem befejezted a motorozást.
Csak azért írtam ezeket, mert állandóan szidod a 4t 250-t. Semmivel nem kerül többe a használata mint az agyon dicsért 2t motorok.gondolj bele, fele annyit forog mintegy2t később is kopik el benne minden szerintem. A négy szelepen, és a vezérműláncon kívül szinte ugyan az mint egy 2 t. Max azoknak az árával kerül többe a felújítása. a dugó 32 körül van a szelepek meg 14 körül van darabja a gyári vezlánc 8000ft. tehát kb 64-65 ezerből meg van a felújítás a munkadíj mind kettőnek ugyan az.
lehet, de ez egy jó pálya, rendesen túrva, klozettal stb...sajan a környéken nincs ennyire jól karbantartott másik pálya...
Egyébként a csapat megvan csak én estem most ki kicsit belőle. Nyáron inkább az utcai motorozást favorizálom, de most jön a terepidő
Mennyit...a szokásos kopó cuccokon kívül olyan 200ezret. A hengerem nem nikasilos. Miért is...
Nos, az előző gazdái megszorították a motort, valszeg olaj nélkül ment. Ettől gyűrűtörése lett, ami lekarcolta a nikaszilt (ez volt az egyetlen alkalom, mikor "lerobbant"), ezért hüvelyeztetni kellett, majd mivel nem hozzáértő ember hüvelyezte, ezért még egyszer. Ez legkevésbé sem a 2T motorok hibája, hanem a gazdáiké. Két felújítás között gond nélkül elment 47 üzemórát, még a rossz hüvellyel is, minden alkalommal legfeljebb második rúgásra beindul, ellentétben a pálya mellett a legtöbb 4T-kel.
Kerkyra.
Én 10 hónap alatt beletettem kb. 60 üzemórát, ebből 47-et a rossz hüvellyel, 3-at az újjal, előtte csak tippelem a 10-et, mert akkor nem volt még rajta üzemóramérő. Ezt a 60 órát (még ha nem is vagyok versenyzői szinten) krosszpályán tettem bele.
Te a 4 év alatt hány órát tettél bele Ferihegyen?

Mindent összevetve: nekem van egy gondatlan, buta gazdáktól vett, elállítgatott HASZNÁLT motorom, amit helyre kell hozni, e mellé teszed a te megkímélt, gondosan tartott motorod, ami többet van a levegőben, mint a földön, nos igazad van, az enyémre valóban többet kellett költeni.
Szeva szerintem Nyáregy első pályának nem a legjobb választás nem azért mert égő hanem azért mert kemény. Hétvégére esőt mond a talaj meg fekete föd. Mi van a többiekkel? Meg csappant a létszám?
Keme

áruld már el nekem mennyit költöttél a 250-es 2t motorodra, amióta meg van? mert én a 250 4t-re semmit a kötelező dolgokon kívül, de te állandóan szereled .Én 4 és fél év alatt egyszer sem szereltem.és nem robbantam le soha. mindig saját lábán mentem vele haza.. Az én hengerem még nicasilos a tiéd? nem mérhető rajta kopás.
köszönöm a felajánlást.sikerült szereznem.második ismerős akit megkérdeztem, mondta,h menjek el pont van egy elfekvőben:)
Páááh...szegény
ahhh...mit nem adnék most egy nyáregyházi motorozásért.
...mert neki nem sok vesztenivalója volt, ha elesik, te meg nagyon óvatos vagy még.
És el is ment mellettem
Hidd el nem fogsz nevetségessé válni azért, mert nem ugrod meg az ugratókat, ez nem erről szól
Velünk is szokott jönni egy barátunk 525 Factory-val, annyira ő se szereti az ugratókat, nem kockáztat semmit, inkább jól érzi magát és a jól elfárad a nap végére
Vagy egy éve odamentünk haverral, neki 86-os CR250, nekem 90-es CR125, nagyon féltünk, hogy beégünk, de mivel befizettük a 2ezret, hát nagynehezen felmentünk a pályára. Nem bántuk meg, jó volt. Egyszerűen felváltva mentünk a gyorsabbakkal, így nem zavartuk egymást. Multkor volt egy csávó, aki valami 1980 körüli Jawa 250-es utcai motorral ment pár kört
az zsír...

nem nagyon akarok ott közröhej tárgyává válni, mert ugratni még nem igazán tudok, csak ami EC-ban max szükséges volt, de ott elég barátságosak voltak az ugrók, még ha nem is lehet megugrani mindet...