nem fejeztem be de tény, hogy idén max 20 órát mentem a Berggel..tavasszal nem volt időm/péntem (lakásvásárlás) nyáron meg csak a VTR-t nyüstöltem, ráadásul a Berg is elfáradt kicsit (vízpumpa). Most már minden klappol, itt az ősz is, szóval terepre fel
Mivel nem volt még 250 4T-m, tulajdonképpen jogtalanul mondok rosszat rájuk, ebben tök igazad van. Arra tudok szorítkozni, hogy hány embertől hallok rájuk rosszat, hánytól jót.
Menni vele iszonyat jó, az biztos.
A legjobb lenne, ha újan tudnék egyet venni, szalonból.
Csak azért írtam ezeket, mert állandóan szidod a 4t 250-t. Semmivel nem kerül többe a használata mint az agyon dicsért 2t motorok.gondolj bele, fele annyit forog mintegy2t később is kopik el benne minden szerintem. A négy szelepen, és a vezérműláncon kívül szinte ugyan az mint egy 2 t. Max azoknak az árával kerül többe a felújítása. a dugó 32 körül van a szelepek meg 14 körül van darabja a gyári vezlánc 8000ft. tehát kb 64-65 ezerből meg van a felújítás a munkadíj mind kettőnek ugyan az.
lehet, de ez egy jó pálya, rendesen túrva, klozettal stb...sajan a környéken nincs ennyire jól karbantartott másik pálya...
Egyébként a csapat megvan csak én estem most ki kicsit belőle. Nyáron inkább az utcai motorozást favorizálom, de most jön a terepidő
Mennyit...a szokásos kopó cuccokon kívül olyan 200ezret. A hengerem nem nikasilos. Miért is...
Nos, az előző gazdái megszorították a motort, valszeg olaj nélkül ment. Ettől gyűrűtörése lett, ami lekarcolta a nikaszilt (ez volt az egyetlen alkalom, mikor "lerobbant"), ezért hüvelyeztetni kellett, majd mivel nem hozzáértő ember hüvelyezte, ezért még egyszer. Ez legkevésbé sem a 2T motorok hibája, hanem a gazdáiké. Két felújítás között gond nélkül elment 47 üzemórát, még a rossz hüvellyel is, minden alkalommal legfeljebb második rúgásra beindul, ellentétben a pálya mellett a legtöbb 4T-kel.
Kerkyra.
Én 10 hónap alatt beletettem kb. 60 üzemórát, ebből 47-et a rossz hüvellyel, 3-at az újjal, előtte csak tippelem a 10-et, mert akkor nem volt még rajta üzemóramérő. Ezt a 60 órát (még ha nem is vagyok versenyzői szinten) krosszpályán tettem bele.
Te a 4 év alatt hány órát tettél bele Ferihegyen?
Mindent összevetve: nekem van egy gondatlan, buta gazdáktól vett, elállítgatott HASZNÁLT motorom, amit helyre kell hozni, e mellé teszed a te megkímélt, gondosan tartott motorod, ami többet van a levegőben, mint a földön, nos igazad van, az enyémre valóban többet kellett költeni.
Szeva szerintem Nyáregy első pályának nem a legjobb választás nem azért mert égő hanem azért mert kemény. Hétvégére esőt mond a talaj meg fekete föd. Mi van a többiekkel? Meg csappant a létszám?
áruld már el nekem mennyit költöttél a 250-es 2t motorodra, amióta meg van? mert én a 250 4t-re semmit a kötelező dolgokon kívül, de te állandóan szereled .Én 4 és fél év alatt egyszer sem szereltem.és nem robbantam le soha. mindig saját lábán mentem vele haza.. Az én hengerem még nicasilos a tiéd? nem mérhető rajta kopás.
Hidd el nem fogsz nevetségessé válni azért, mert nem ugrod meg az ugratókat, ez nem erről szól
Velünk is szokott jönni egy barátunk 525 Factory-val, annyira ő se szereti az ugratókat, nem kockáztat semmit, inkább jól érzi magát és a jól elfárad a nap végére
Vagy egy éve odamentünk haverral, neki 86-os CR250, nekem 90-es CR125, nagyon féltünk, hogy beégünk, de mivel befizettük a 2ezret, hát nagynehezen felmentünk a pályára. Nem bántuk meg, jó volt. Egyszerűen felváltva mentünk a gyorsabbakkal, így nem zavartuk egymást. Multkor volt egy csávó, aki valami 1980 körüli Jawa 250-es utcai motorral ment pár kört
nem nagyon akarok ott közröhej tárgyává válni, mert ugratni még nem igazán tudok, csak ami EC-ban max szükséges volt, de ott elég barátságosak voltak az ugrók, még ha nem is lehet megugrani mindet...
Ki milyen gumit használ sárba, kemény földön illetve homokos talajon?