Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A CR-t betemette a MEGANOM-alkatrész hegye,majd ha azt leszámoltam a moci is meg lessz!
Hely-zet?
Még nincs fix elképzelés. 4t 450 a terv vagy ha kapok rendszámos exc 300at akkor azt...de még tényleg nem konkretizáltam le...mondjuk hajlok az YZ450 felé, de lehet maradok az enduros vonalon és akkor WR450, de ez pénzfüggő, mert az azért 1 misi felett jár.
Azért az álmom egy fasza exc300, de ritka mint a fehér holló.
Szerintem is komoly kis gép, nagyon bejön:)

Te mire fogsz váltani?
Megvan még, idén még marad, jövőre tovább akarok lépni...

Jól döntöttél a KX-el, nagyon komoly kis gép, el lehet vele szórakozni, és legalább olyan mulattató mint a pályázás, csak olcsóbb.
Hello keselyu!

Az R6-ot eladtam, helyette van a KX. SZívesen megtartottam volna a Yamit, de csak pályán akartam volna használni, ahhoz meg se időm, se pénzem. A DRZ, amin még sokat törtem a fejem, meg el lett felejtve. Tudtam, hogy nem lesz sok időm motorozni, és ahhoz túl drágának találtam. Na meg megfogott a krosszhangulat. Nagyon tetszik:)Elég kemény az utca és a pályázás után.

Neked megvan még a WR?
Féreg: Végül egy kx125-öt vettél az R6 helyett, vagy mellé?
Szeva kem!

Látom keszthelyi vagy. Nos, én is, és egy kisebb társasággal járunk krosszozni. Sümeg, Uzsa, Cserszeg, Nagykanizsa, Tapolcát is célba vettük már.Ha van kedved csatlakozni, írj mailt!

Üdv!
Az apukámnak is van ijen motorja.
MI zu?
Császtok!
Olvastátok EZT?
Az ilyenektől mindig roppant dühös leszek és egyben szomorú is.
Ja, nemrég néztük meg.
A sümegi úton találod meg a városból kifelé baloldalon.

Egy elég nagy hely, van mindenféle pálya (enduro, krossz)

a honlapot most nem találom de van nekik. csináltam egy pár képet. (az uccsó bnőm :))

képek
ertem majd kitapasztalom kosz a helpet
tapolcan van palya?
cool vidi man
szépen rá kellett húzni...
ugrón 3 as végén szálltam el, utána meg azon a felugrók 4 es vége
elég durva pálya
itt van videó is..pont elbaszott ugrás egyike
http://www.sportmotor.hu/motor...
itt látszik rendesen az ugró
hát ja,elég méretes darab volt...
igen persze,érkezőre..bár néha elbasztam és kicsit elölrébb érkeztem...
ez júlu 1. én
kókán volt a verseny
Szép hosszú asztal ahogy nézem.
Érkezőn landoltál? Merre található?
Na az nekem nincs túl közel
Szolnok megye Kisúj. cirka 350 km :)
Ha megyünk Tapolcára szólok. Egyébként még ami Pesthez közelebb van, Monor, egyik kedves ismerősön pályája, tiszta homok, jókat lehet edzeni.

Rengeteg technikai kérdést vetettél fel egyszerre.
Az első kerékkel nem ajánlom, hogy babrálj. Inkább a hátsót csak. arra figyelj azért ,hogy azt sem tökig megállítani, csak egy pillanatra megpöccinted és hagyod szabadon. Közben a kuplungkezelésre figyelj, nem szeretnél álló motorral landolni.
A legtöbbet a motoron helyes testpozícióval a lábbakkal koordinálsz főképpen. A kezeidnek amennyire lehet csak az irányításra legyen gondjuk. Tehát a comboddal és a térdeiddel a motort kellően szorítva sok tehertől mentesítheted a kezeidet. A könyökeid soha ne lógjanak, ne test mellett, mindig támadó pozíció amikor csak lehet.
Az érkezést a lábaddal és a telókkal próbáld elnyelni.
de,első fékkel is lehet...én ha véletlen gyertyát ugranék...bár szerencsére nem szoktam,akkor első fékkel szoktam korrigálni..vagy ha már durva lenne..akkor elsó hátsó
természetesen kicsit hajlított karral kell érkezni..az nem túl kellemes ha totál feszesen nyujtva lenne
keszthely fele lakom, ja ilyenek erdekelnek ,h hogyan tom iranyitani a motort a levegoben, elso fekkel nemlehet? ja es leerkezesnel mennyire kell fesziteni a akromat? haver meselte h a kanizsai versenyen valami csavonak a fuleig ert a valla mert tul nagyot ugratott es tul feszes karral ert foldre