Még nincs fix elképzelés. 4t 450 a terv vagy ha kapok rendszámos exc 300at akkor azt...de még tényleg nem konkretizáltam le...mondjuk hajlok az YZ450 felé, de lehet maradok az enduros vonalon és akkor WR450, de ez pénzfüggő, mert az azért 1 misi felett jár.
Azért az álmom egy fasza exc300, de ritka mint a fehér holló.
Az R6-ot eladtam, helyette van a KX. SZívesen megtartottam volna a Yamit, de csak pályán akartam volna használni, ahhoz meg se időm, se pénzem. A DRZ, amin még sokat törtem a fejem, meg el lett felejtve. Tudtam, hogy nem lesz sok időm motorozni, és ahhoz túl drágának találtam. Na meg megfogott a krosszhangulat. Nagyon tetszik:)Elég kemény az utca és a pályázás után.
Látom keszthelyi vagy. Nos, én is, és egy kisebb társasággal járunk krosszozni. Sümeg, Uzsa, Cserszeg, Nagykanizsa, Tapolcát is célba vettük már.Ha van kedved csatlakozni, írj mailt!
Na az nekem nincs túl közel
Szolnok megye Kisúj. cirka 350 km :)
Ha megyünk Tapolcára szólok. Egyébként még ami Pesthez közelebb van, Monor, egyik kedves ismerősön pályája, tiszta homok, jókat lehet edzeni.
Rengeteg technikai kérdést vetettél fel egyszerre.
Az első kerékkel nem ajánlom, hogy babrálj. Inkább a hátsót csak. arra figyelj azért ,hogy azt sem tökig megállítani, csak egy pillanatra megpöccinted és hagyod szabadon. Közben a kuplungkezelésre figyelj, nem szeretnél álló motorral landolni.
A legtöbbet a motoron helyes testpozícióval a lábbakkal koordinálsz főképpen. A kezeidnek amennyire lehet csak az irányításra legyen gondjuk. Tehát a comboddal és a térdeiddel a motort kellően szorítva sok tehertől mentesítheted a kezeidet. A könyökeid soha ne lógjanak, ne test mellett, mindig támadó pozíció amikor csak lehet.
Az érkezést a lábaddal és a telókkal próbáld elnyelni.
de,első fékkel is lehet...én ha véletlen gyertyát ugranék...bár szerencsére nem szoktam,akkor első fékkel szoktam korrigálni..vagy ha már durva lenne..akkor elsó hátsó
természetesen kicsit hajlított karral kell érkezni..az nem túl kellemes ha totál feszesen nyujtva lenne
keszthely fele lakom, ja ilyenek erdekelnek ,h hogyan tom iranyitani a motort a levegoben, elso fekkel nemlehet? ja es leerkezesnel mennyire kell fesziteni a akromat? haver meselte h a kanizsai versenyen valami csavonak a fuleig ert a valla mert tul nagyot ugratott es tul feszes karral ert foldre
Azért az álmom egy fasza exc300, de ritka mint a fehér holló.
Te mire fogsz váltani?
Jól döntöttél a KX-el, nagyon komoly kis gép, el lehet vele szórakozni, és legalább olyan mulattató mint a pályázás, csak olcsóbb.
Az R6-ot eladtam, helyette van a KX. SZívesen megtartottam volna a Yamit, de csak pályán akartam volna használni, ahhoz meg se időm, se pénzem. A DRZ, amin még sokat törtem a fejem, meg el lett felejtve. Tudtam, hogy nem lesz sok időm motorozni, és ahhoz túl drágának találtam. Na meg megfogott a krosszhangulat. Nagyon tetszik:)Elég kemény az utca és a pályázás után.
Neked megvan még a WR?
Látom keszthelyi vagy. Nos, én is, és egy kisebb társasággal járunk krosszozni. Sümeg, Uzsa, Cserszeg, Nagykanizsa, Tapolcát is célba vettük már.Ha van kedved csatlakozni, írj mailt!
Üdv!
Az ilyenektől mindig roppant dühös leszek és egyben szomorú is.
A sümegi úton találod meg a városból kifelé baloldalon.
Egy elég nagy hely, van mindenféle pálya (enduro, krossz)
a honlapot most nem találom de van nekik. csináltam egy pár képet. (az uccsó bnőm :))
képek
tapolcan van palya?
ugrón 3 as végén szálltam el, utána meg azon a felugrók 4 es vége
elég durva pálya
http://www.sportmotor.hu/motor...
igen persze,érkezőre..bár néha elbasztam és kicsit elölrébb érkeztem...
ez júlu 1. én
kókán volt a verseny
Érkezőn landoltál? Merre található?
Szolnok megye Kisúj. cirka 350 km :)
Ha megyünk Tapolcára szólok. Egyébként még ami Pesthez közelebb van, Monor, egyik kedves ismerősön pályája, tiszta homok, jókat lehet edzeni.
Rengeteg technikai kérdést vetettél fel egyszerre.
Az első kerékkel nem ajánlom, hogy babrálj. Inkább a hátsót csak. arra figyelj azért ,hogy azt sem tökig megállítani, csak egy pillanatra megpöccinted és hagyod szabadon. Közben a kuplungkezelésre figyelj, nem szeretnél álló motorral landolni.
A legtöbbet a motoron helyes testpozícióval a lábbakkal koordinálsz főképpen. A kezeidnek amennyire lehet csak az irányításra legyen gondjuk. Tehát a comboddal és a térdeiddel a motort kellően szorítva sok tehertől mentesítheted a kezeidet. A könyökeid soha ne lógjanak, ne test mellett, mindig támadó pozíció amikor csak lehet.
Az érkezést a lábaddal és a telókkal próbáld elnyelni.
természetesen kicsit hajlított karral kell érkezni..az nem túl kellemes ha totál feszesen nyujtva lenne