Szia!
Ha emlékeim nem csalnak akkor a gyári könyv 15 üzemórát ír. Én le szoktam cserélni 6-7 üzemóránként, így hobbyként használva egy dugó elmegy kb. 180h-t is. A 180h-t tapasztalatból írtam. Ha ugyanezt megkérdezed a Honda CR/CRF topicban, talán többen is hozzászólnak a dologhoz.
Tudnatok abban segiteni, hogy egy Honda CRF -nek a szervizigenye mennyi?
Marmint hany uzemora utan kell csrelgetni a dolgokat? Nem verseny celokra, csak hobbibol csapatnank Cross palyan.
Valaki?
Koszonom
BakondiG
Csak ugye, minden típusnál lehet hallani különböző pici bajokról, ezért tettem fel a kérdésemet. Bááár, ennyi idős motornál amit én akarok venni -kb 2000-es évjárat- többet számít az általános állapot.
szerintem attol függ mint akarsz?ha pl endurot:akkor aprilia rx,vagy kawasaki kdx,honda crm esetleg dt,vagy tsr
ha cross:akkor szerintem bármelyik lehet cr,yz,kx stb..
gyönyörű az YZ-F!
A CR-CRF topikban pont erről van szó.
Ha emlékeim nem csalnak akkor a gyári könyv 15 üzemórát ír. Én le szoktam cserélni 6-7 üzemóránként, így hobbyként használva egy dugó elmegy kb. 180h-t is. A 180h-t tapasztalatból írtam. Ha ugyanezt megkérdezed a Honda CR/CRF topicban, talán többen is hozzászólnak a dologhoz.
Tudnatok abban segiteni, hogy egy Honda CRF -nek a szervizigenye mennyi?
Marmint hany uzemora utan kell csrelgetni a dolgokat? Nem verseny celokra, csak hobbibol csapatnank Cross palyan.
Valaki?
Koszonom
BakondiG
Rakosgatom össze éppen!
De köszi ZZZZOOOOOO!
Csak ugye, minden típusnál lehet hallani különböző pici bajokról, ezért tettem fel a kérdésemet. Bááár, ennyi idős motornál amit én akarok venni -kb 2000-es évjárat- többet számít az általános állapot.
ha cross:akkor szerintem bármelyik lehet cr,yz,kx stb..
Már régóta nézegetek mocikat sajna. Eddig DRZ-t akartam ,de az most túl sok anyagilag.
125 2T-be melyikeket érdemes nézni?