Nem feltétlen a lánc fog elnyúlni a hajtásrendszerben mivel az ugye autóban elég ritkán hajtja a kereket. Mondjuk egy főtengelytörés vagy váltóbél szétrázkódása, féltengelyek tönkremenetele már nem biztos hogy annyira tetszeni fog.
Aha, ezt tom'!
De valamit valamiért...
Ha nem tetszik a 250.000 Ft - bár már láttam 160.000-ért is - akkor ne reklamálj egy kis rezgés, lánc nyúlás miatt!
Valóban ki lehet cserélni a kéttömegű lendkereket sima hagyományosra de ez egyrészt nem minden típusra igaz másrészt a motor járáskultúrája romlik illetve a rázkódások növekedése/csillapítatlansága miatt a teljes hajtásláncot jobban igénybe veszi az átépítés.
Ha jól hallottam, minden további nélkül ki vissza lehet állni a sima lendkerékre, ha a dupla meghibásodik!
A Linea fórumon ezt már kiveséztük, és a hozzáértőbbek már utána is jártak!
Na pont az átlag évi 10ezret mászkálósnak nem sokat ér a dízel............tudom neked nem volt árban difi de az általános ( nem az egyedi eset akcióban) hogy 500-800e a felár a dízeleknél azonos teljesítményben és felszereltségben.Na ezt rálocsolva a benyásra neked 20 évbe tellne kiautózni a különbséget.
Lehet, hogy nem taxis, minden esetre az volt a tetejére írva, hogy "TAXI".
De számomra nem is ez a lényeg, hanem az, hogy én évente 10.000 km-t megyek, tehát bőven el fog nálam muzsikálni 10-15 évig.
Legalábbis ebből kiindulva.
Na én azért bízok benne, hogy ezt megúszom!
De valamit valamiért...
Ha nem tetszik a 250.000 Ft - bár már láttam 160.000-ért is - akkor ne reklamálj egy kis rezgés, lánc nyúlás miatt!
bár én is passat kombit nézegettem elöszőr
kulák vagy ! ekkora gépparkkal..
A Linea fórumon ezt már kiveséztük, és a hozzáértőbbek már utána is jártak!
http://www.autonavigator.hu/ti...
De ha drágább lett volna, akkor a benyásat hozom el!
De számomra nem is ez a lényeg, hanem az, hogy én évente 10.000 km-t megyek, tehát bőven el fog nálam muzsikálni 10-15 évig.
Legalábbis ebből kiindulva.