Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a régi honda vonalból válogatva.. mert abban az irányban nézelődik..
És mégegy szavazat a suzukinak. gsx forever

http://www.sportmotor.hu/motor...

Egyébként az automata váltós (dupla kupplungos) gépeket azoknak fejlesztik, akik nem tudnak sebességet váltani.

én ritkán jövök ki 6 l alatt, a gyári adat 5,4, de abban nincs semmi élvezet
De te legalább nem kezdted el szétszedni...

mert egyszer volt egy bükkaranyosi srác, aki elvitte haza, és szétvágta flexxel
gmail
Most nézem, köszönöm Azok a szerpentinek
Uggye uggye. .
Már-már művésziek. Küldtem egy halom képet hölgyem.
javult a suzuki honda arány
hátha elviszi a kisebbség és nem kell kiszálniuk a tüzszerészeknek.. remélem nem örizteted
Nekem inkább az volt fura, hogy még a felszínen volt, és, ha jobban megnézed, még három csíkot is lehet benne látni, szóval nincs szarrá rohadva. Még nem voltak tűzszerészek, hétfőn lesz hivatalosan bejelentve, addig körbe lett kerítve.
Wazze, nem semmi!
Ez jó! legalább ritkultak volna..
Van benne igazad ,bár az olasz hondákról nincs tapasztalatom ,de a brasil honda cbf 250...
Sose értettem, hogy ennyi ideig hogy tud rejtve maradni az emberek melől a felszinen. Ezek szerint vannak olyan helyek, ahol 70 évig nem is jár senki?
És, mi lett a sorsa? Tűzszerészek meg minden, vagy MÉH telep kilóra?

Mondjuk én simán hivtam volna egy rakat szinesfém gyűjtőt a sötétebbikből.........Aztán jó messziről néztem volna a fejleményket.
Kérdezz egy 2000 utáni olasz gyártású hondát.
A legenda csak legenda.
De, bizony. Így, ahogy itt látod. Annyi volt, hogy kicsit több levél volt rajta, én meg nem sejtvén, mi is ez, megemeltem az egyik végét, azt hittem, valami érdekesebb lemezdarab. Aztán, mikor kiemeltem félig a levelek közül, akkor tűnt elő a szárnyacskákból álló gallérja, óvatosan visszaengedtem, aztán elhátrálva(a többiek mondták, még a kezemet is ráztam) rádöbbentem, hogy megint újra születtem. Volt már kettő, nem tudom, mikor fog elfogyni az életre kiutalt szerencse mennyiség.
Mindenki hibázhat

én nem a japánokat fikázom,hanem a többit. mondjuk a malagutit ,meg a többi kínai ,indiaiszart...
22752 hsz
nem a fogyasztás miatt írtam.. és tény ,hogy manapság tényleg fej-fej mellet vannak a japán cégek
Nem mondod, hogy ezt az erőben találtad az avarban?
LOL egy vicc vagy... már bocs... régebben aktivan firkálgattam ide, mostanság inkább csak olvasok, de ez tényleg sok nekem ahogy istenited a hondát és ezzel fikázol minden mást... nem is értem az adatlapod, hogy ékelödött be oda az a KEEWAY nevü mérnöki remekmű illetve a jelenlegi malaguti...
Én is igy látom.......
Nem rossz!
Hétfőn jöttem haza Németből, napelem farmot építettünk egy volt Szovjet katonai reptérre és ott ezt találtuk:
Miért is a világ legjobbjai? Mert 4liter alatt van? Na bumm XTvel 110es tempó korlátnál mértem már 3,4et is... gyakran mérek 3,8at, ritka ha 4fölé megy és a legvadabb elmebeteg gázcibálós szerpentinezésnél is csak 4,5volt a fogyasztásom... Akkor ezekszerint nekem van a világon a legjobb motorom? Elég unalmas már ez a gyártók közötti adok-kapok piszkálódás... szerintem a japánok mondhatni fej-fej mellett vannak jelenleg!
Ha már a fegyverkezésnél tartunk, íme, a találmányom.