Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jó volt Jászboldogháza, csak kicsit messze van
Köszi, már relaxálok. Ha kész lesz olyat mocizok, hogy csak na.
Rögtön bekoptatom az új fogakat, hehe.
Átérzem.
Hajrá, hajrá
hali ,szerinted kell ebből nekem valami?
60 ropiért adná az összest,keveset futot(?)
http://www.kepesmotor.hu/malag...
Jeahhh! El sem hiszem! Megjött a mocimhoz a 4. -es fogaskerékpár. Remélem nemsokára lesz motorom megint. Már brümmögök a biciklin, a kocsival meg bedőlök a kanyarba. :)
nem gyönygösnél találkoztunk a pályán, de azóta már voltam nála (mikor pesten voltam a korházban),mert úgy adott egy nagy túra plexit tartalékba..
Dunakeszi bizony. Egy közepes helyközi túrának akkor elment a motorvásárlásod/csereberéd, főleg, ha 24-es, majd pedig Egerből Felsőtárkány felé kerültél vele haza..
dunakeszi?
onnan van a motor ! és oda mnet helyette az én kék cbr-motorom...
Azt biztosra veszem hogy ha most frissen betöltöm az olajat a gépbe, még mindig lesz benne finom alupor. Esetleg a régi gazdit meg lehetne keresni hogy hellóka, egy bontott blokkot fizess már ki mert ez így nem kóser.
Ez tényleg nagyon frankó és cseppet sem összefüggéstelen, vagy ellentmondásos:
"Gyakori koccanási ok, hogy az autós hirtelen meglát egy szabad helyet a másik sávban, és azonnal oda kapja a kormányt. Ha ott éppen jön egy motoros és nem néz a tükörbe, akkor be is löki őt egy másik autó alá. A komoly sérülések, vagy halált okozó motorbalesetek leginkább nem a nagy sebességből adódnak, hanem abból, hogy a motoros egy kisebb lökés után is beesik egy autó, vagy busz alá. (KÖVETKEZÉSKÉPP: - ez főkapitányi logika?) Az elkövetkező időszakban a rendőrség fokozott figyelmet fordít _a motorosok ellenőrzésére, a szabályok betartatására_. Törekszünk arra, hogy a közúti forgalomból kiszűrjük azokat a közlekedési szabályokat megsértő járművezetőket, akik balesetveszélyesen közlekednek.

Ez kb. olyan, mintha (csak pl.): "Gyakori probléma, hogy esténként ellopják a helyiek tyúkjait, ezért a jövőben fokozottan ellenőrizzük -értelemszerűen- a helyieket. "
Gondolom a kiszűrést sebességmérő eszközzel, vagy az arra járók megállítása során (nem pedig a haladása közbeni viselkedésért) talált, irreleváns problémák helyszínizésével, vagy feljelentésével fogják tenni.
--------

Ami a motorodat illeti, a leírtak (olajcsere) alapján bármi hiba nem gondolom, hogy rejtettnek volna nevezhető, hanem a tulaj időszakos karbantartástól való irtózására vezethető vissza - amit pedig közölnie illett volna. Mondjuk valami hivatalos jellegű dokumentálása a reszelékkel teli mosóolajnak lehet, hogy jól jönne, de remélhetőleg elegendő kompresszió maradt benne és bírja még pár évig. (egy példa arra, miért "érünk rá" olajat cserélni később, mint a gépkönyvi javaslat, hátha..)
Ha valamihez hozzákezdek, azt be szoktam fejezni. Mert akkor nem kell másnap azzal kezdeni hogy meghúztam ezt a csavart? És azt? Vagy amazt? Nem emlékszek... Kezdhetem elölről.
Jut eszembe a kartergázszűrőt is kimostam brigéciollal, volt abban is leülepedett kotla rendesen.
ok,köszi. de azért ne dolgozz éjszaka ,mert tudod a műszakpótlékot nem fiizetik!
Egyedül pont a bajban van az ember.
Megvan már.
No ma miután elmentél és megkapta a második mosóolajos kezelését a gépsárkány, továbbra is olyan aluiszapos olaj folyt ki hogy hihetetlen. Mondjuk jól eljátszottam a tiszta olajban a nagyon apró aluszemcsékkel, szép ábrákat lehetett vele rajzolni és mivel az olaj tiszta volt, így nagyon szép 3D-s ábrák is előjöttek. Persze hogy az a rengeteg alukopadék honnan került bele, azt csak megbontás után lehetne megmondani. A csavar mágnese a második mosás után már tiszta maradt, ellenben az olajszűrő az megfémesedett szóval abból is lesz betéve másik.
Amivel még jól eljátszottam, az a olajszintablak hellyel-közzel történő kitakarítása volt. Teljesen nem bírtam kipucolni, de a szintet most már fogod látni.
Legalább annyit megtehetsz hogy a balesetveszélyes szitukban (nagyfiú vagy, tudod miről beszélek) megteszel minden tőled telhetőt a bajság messzire kerülésében. Ahol egyedül vagy ott meg tudod mit lehet és mit nem.
Akkor most... én, renitens... mit csináljak? Ki akarnak szűrni..
ezt küldte át a srác..
Malaguti_Madison_400_Service_Manual_www.manualedereparatie.inf
o.zi...
(35.8 MB)
nekem 1-2 nap nem számít ,nem sűrgős..
tegnap beszéltem egy haveral , jeéenleg bolognában van kamionnal, lehet,hogy tud újat hozni . ma este érkezik haza..
Kaszásnak:
asszem megleltem a speed limitert ami miatt nem ment a mocid 120-ig se. A varióban a csúszó fél csúszógyűrűje előzőleg hanyag szerelés vagy más ismeretlen de egyben felfoghatatlan ok miatt kicsúszott, kitolta a szimeringet, az pedig nem engedte teljesen összezáródni a variátor első szíjtárcsáját.
A motorolajat leengedtem, de jó hogy nem voltál ott mert kb agybajt kaptál volna. Az olajszűrőt teljesen összeszívta a szivattyú, úgy el volt tömődve (milyen lehetett az olajnyomás?) az olajleeresztő csavar 6-os mágnesét, ami úgy másfél centi hosszú, azt teljes hosszon kb 8-9mm átmérőjűre hízlalta a fémkopadék! Az olaj olyan színű volt mint a gyekec, szóval az nem 4 de nem is 6e km-t futott... Holnap ha tudok mérek kompressziót, reméljük a legjobbakat.
Fékbetétek elöl-hátul rendben vannak, fékfolyadék kb olyan színű mint a motorolajad,azt holnap lecserélem. Elöl már megjárattam a féked meg megzsíroztam a csapokat, hátul majd holnap.
Motorolaj meg szűrő kell majd bele, két garni hogy átjárassam a blokkot mert akár halott német katona vagy zsugorított inka tetem is lehet benne. Fékolaj sztem elég egy fél liter, aztán nagyjából ennyi.
Amit megbeszéltünk juttasd be valahogy, aztán nekiesek és ami még hátravan megcsinálom, de este 9-10 előtt holnap se nagyon fogok végezni.
A kutya a háttérben, aki éppen megkönnyebbül...?
Nah keresük meg a hibát...
és motoros.. áááá motorosbuzi
mai természetfilmünkön: a kígyók elhagyják a fészküket