Ebből azt akartam kihozni, hogy 2 fázisról még tud tölteni. Szerintem.
Nekem nemrég az R1-en volt hasonló probléma, csak nekem teljesen elment a töltés. 14ezerért tekerték meg.
Az akkumulátor töltése, nem jár túl nagy áramfelvétellel, ezt a teljesítményt még elő tudja állítani, de a lámpa már jelentősebb áramot igényel, amit viszont nem tud leadni. Valószínűnek tartom, hogy a generátor ment tönkre.
Ha találsz a motorodhoz Service Manualt, abban szoktak megadni ellenállás értékeket, amiket a tekercsek között kell mérned, egy egyszerű multiméter segítségével. Ez a része még otthon kivitelezhető, egy próbát megér.
Hali!
Ha jól emlékszem, akkor mondtad, hogy alkatrészben utazol....
Ha esetleg 2000-es FZS600-hoz lenne véletlenül karbiszívócsonkod?
Meg egy felújított váltó 1.6-os Seat Toledo-hoz, ami 99-es..., de azt még megkérdezem, hogy biztosan kell-e.(állítólag garis az előző összekókányolt szemét, csak 280km van benne)
De a szívócsonk az tutira érdekelne.
látom iskolci vagy . van gotáéknál egy be-be úgró vilamosági gurú ,nekem a cbr -t az rakta randbe. kb 1 óra alatt átvezetékelte és kemény 4 ropit kért érte..
Sziasztok!
Ahogy mindig olvasom a fórumot, látom van 1-2 tapasztalt motorszerelő itt, hátha ti tudtok segíteni.
Szóval a motorommal az a gond, hogy mikor beindítom, akkor van töltése a generátornak, alapjáraton kb 13,5-14 V, aztán mikor ráadom a világítást még menet közben se tölt 12,3 V fölött.
Állandómágneses generátor van a motoromban, ezért először a feszszabályzóra gondoltam, azt ki is cseréltem, de a gond így se szűnt meg.
Rámértem a generátorra, azt vettem észre az egyik fázisnál, hogy ha összekötöm a nullával, akkor nincs köztük feszültség különbség, tehát a műszer nullát mutat. Ebből rögtön lehetne arra gondolni, hogy a generátor tekercselésében az a fázis zárlatos lett, csak akkor azt nem értem, hogy világítás nélkül miért tud tölteni a generátor.
Valakinek van ötlete mi lehet a gond?
Kipróbáltam de nem megy 110 fölé az óra. Lesz ott baj a blokkal is, a friss olajban is ott csillagnak a fémszemcsék, bár most már nem annyira brutálisan de erős fényben látszanak. Igen ez a HARMADIK friss olaj benne a két öblítésnek szánt olaj után! Ebben már semminek nem szabadna lennie.
Node ami ma este betette a kaput az a kurva hátsó féknyerged. Gondolom sejted hogy nem véletlen hogy csak most kerültem haza gép elé. Ebből sejted hogy baszta a csőröm és csak leszedtem és csak megbütyköltük faterral. Bár tökéletesnek nem lehet nevezni a megoldást, de a következő nagyjavításig (télen valószínű blokkcsere ugye) biztonságosan fog üzemelni.
Remélem holnap végre gond nélkül össze tudom rakni és baromira remélem hogy nem fog hátráltatni semmi.
Sziasztok!
Szeretnék sisakot venni, de nem tudom érdemes-e itt Miskolcon keresgélnem. HJC és Shark amit kinéztem ( egy-egy napszemüveges tipus) de nem tudom hol érdemes keresni! Szívesen fogadnék néhány jótanácsot!
Előre is köszönöm!
Remélem az időjárásfelelős az utolsó teljes hétvégéjét baszta el! Szombat délelőtti gumicsere után motorozni mentünk volna de nem lehetett, ma meg későn lett tűrhető idő így ma is kimaradt.
Azért a tegnap felrakott gumimról valami gonosz manók eltüntették a majrécsíkokat.
Sztem nem nagyon kell semmi ezek közül. Variód az jó, bár önmagában egy jó varió hátsó résszel, kuplungdobbal, deltával megéri a 60e-t, onnantól a többi ajándék, de a tiéd állapotát elnézve az még pár év. Blokkfelekre nem sok szükséged van és a többire sem. Bontás nélkül főtengely, henger-dugó, vezérműtengely és hengerfej lehet az amiből az alu és a fém kopadékok keletkezhettek. Azok viszont nincsenek a képeken.
Nekem nemrég az R1-en volt hasonló probléma, csak nekem teljesen elment a töltés. 14ezerért tekerték meg.
Ha találsz a motorodhoz Service Manualt, abban szoktak megadni ellenállás értékeket, amiket a tekercsek között kell mérned, egy egyszerű multiméter segítségével. Ez a része még otthon kivitelezhető, egy próbát megér.
Ha jól emlékszem, akkor mondtad, hogy alkatrészben utazol....
Ha esetleg 2000-es FZS600-hoz lenne véletlenül karbiszívócsonkod?
Meg egy felújított váltó 1.6-os Seat Toledo-hoz, ami 99-es..., de azt még megkérdezem, hogy biztosan kell-e.(állítólag garis az előző összekókányolt szemét, csak 280km van benne)
De a szívócsonk az tutira érdekelne.
nem portót ittam, hanem portóricóit
Ahogy mindig olvasom a fórumot, látom van 1-2 tapasztalt motorszerelő itt, hátha ti tudtok segíteni.
Szóval a motorommal az a gond, hogy mikor beindítom, akkor van töltése a generátornak, alapjáraton kb 13,5-14 V, aztán mikor ráadom a világítást még menet közben se tölt 12,3 V fölött.
Állandómágneses generátor van a motoromban, ezért először a feszszabályzóra gondoltam, azt ki is cseréltem, de a gond így se szűnt meg.
Rámértem a generátorra, azt vettem észre az egyik fázisnál, hogy ha összekötöm a nullával, akkor nincs köztük feszültség különbség, tehát a műszer nullát mutat. Ebből rögtön lehetne arra gondolni, hogy a generátor tekercselésében az a fázis zárlatos lett, csak akkor azt nem értem, hogy világítás nélkül miért tud tölteni a generátor.
Valakinek van ötlete mi lehet a gond?
http://www.vatera.hu/item/view...
Node ami ma este betette a kaput az a kurva hátsó féknyerged. Gondolom sejted hogy nem véletlen hogy csak most kerültem haza gép elé. Ebből sejted hogy baszta a csőröm és csak leszedtem és csak megbütyköltük faterral. Bár tökéletesnek nem lehet nevezni a megoldást, de a következő nagyjavításig (télen valószínű blokkcsere ugye) biztonságosan fog üzemelni.
Remélem holnap végre gond nélkül össze tudom rakni és baromira remélem hogy nem fog hátráltatni semmi.
Olyan kérdésem lenne felétek hogy itt Miskolcon hol érdemes lánckenő sprayt venni?
Én meg összefutottam Bunyóval pénteken.
Szeretnék sisakot venni, de nem tudom érdemes-e itt Miskolcon keresgélnem. HJC és Shark amit kinéztem ( egy-egy napszemüveges tipus) de nem tudom hol érdemes keresni! Szívesen fogadnék néhány jótanácsot!
Előre is köszönöm!
http://www.automotor.hu/hirek/...
Azért a tegnap felrakott gumimról valami gonosz manók eltüntették a majrécsíkokat.