A srác egy szakadt UAZ-zal kezdte egyedül ugy hogy fogadott két napszámost...ma két MAN terepes kcr-je van....nem volt neki segítsége...csak ügyeskedett gondolom..
növekvőbe vannak az egyforma profiluak, és külön van a philips utánna megint növekvőbe! ebbe a rendszerbe csak egy hiba van egy kis kék csavarhuzó nincs a helyén
De gyanítom,nem is a béka sötét picsája alól kezdték a pályafutást,mint ahogy én. Másrészt meg,,,tudod,nekem erdész volt a nagyapám,de én ebből még csak a (bérásokat) tudtam profitálni,amikkel gyerek ként lehúztam az öreget. Más lett volna a leányzó fekvése,ha már aktív időszakomban is tudta volna előre lendíteni a pályámat, de én nem panaszkodom,így büszkébb lehetek arra, amit saját erőmből elértem.
Hááát,,, a fiatalosok nem hiszem,hogy olyan mértékben nőnek,mint amilyen iramban a lábas erdőket vágják,(juk)de rengeteg erdőrészhez nem is lehet nyúlni,mert érintetlen állapotban akarják meghagyni őket,és ez nem is baj. Mi most Bánkút alatt nyomjuk.link
Nekem már be volt dermedve a fincsi MOLos olaj akkor már mindegy...a benzin nem oldja fel ha már kicsapódott a parafin....Igen...mert ott mindig megengedtem az olajat..kifujta a levegőt meg a parafint és ment megint vagy ötszáz métert padló gázon kb 20-al!
Ez az OUT csavar valami titkos dermedésgátló technika? Mongyadcsak! Hátha legközelebb tovább jutok énis!
Másfél liter benzin a féltankhoz megoldotta amúgy.
Nekem mondod?11 évig jártam 1.6 döbbenettel....puska paripa! Télen mikor be dermed....az ember kiszáll,motorházfedél felnyit...OUT csavar meglazít...fedél visszacsuk....ezt így 600-m enként ismételgessük...nekem sikerült 36 km-ert hajnalban minusz 20-ban megtennem így a "drágával"..
Meg a kékek se.
rend van mindehol. mert rendmániás vagyok
meg az a fajta akit zavar ha ferdén van az azstalon a gyufásdoboz.
egyenes. párhuzamos. rend. fegyelem
Másfél liter benzin a féltankhoz megoldotta amúgy.